۷۸۲۷۷۵
۹ نظر
۵۰۰۰
۹ نظر
۵۰۰۰
پ

بدنسازی پرسپولیس فاکتور برتر در آسیا

بدنسازی که بر پایه اصول و قواعد درست باشد در نهایت به شرایطی می‌رسد که امروز پرسپولیس با تکیه بر همان وضعیت توانسته در اوج اقتدار به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا رسیده است.

خبرورزشی: از موضوعات مهم در ارتباط با رسیدن تیم پرسپولیس به دور نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا داشتن بدنسازی مطلوب این تیم است. بدنسازی که بر پایه اصول و قواعد درست باشد در نهایت به شرایطی می‌رسد که امروز پرسپولیس با تکیه بر همان وضعیت توانسته در اوج اقتدار به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا رسیده و البته دیدار رفت در خانه حریف را هم با بردی دلنشین به پایان رساند.

بدنسازی‌ای که مارکو استیلینوویچ در پرسپولیس اجرا می‌کند بر پایه اصول بدنسازی یوگسلاوی قدیم است. بدنسازی‌ای که از قدیم در دنیای فوتبال زبانزد خاص و عام بود و حالا پس از سالیان سال اثرات آن را در یکی از تیم‌های لیگ برتری‌مان می‌بینیم. پرسپولیس تقریباً با همان شیوه‌ای که تیم ملی کرواسی به فینال جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه رسید به نزدیکی‌های فینال لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۱۸ رسیده است.

اگر به روند کاری این تیم در سال‌های اخیر پس از حضور برانکو ایوانکوویچ در پرسپولیس نگاه کنیم می‌بینیم این تیم علاوه بر اینکه از نظر فنی و کار تیمی در شرایط خیلی خوبی قرار گرفته و مهره‌های قابلی را نیز در خدمت داشت ولی از نظر بدنی با بهترین وضعیت ممکن در مسابقات حضور یافته است.

خیلی از تیم‌های لیگ برتری از جمله استقلال در فصل هجدهم یا هفدهم با به خدمت گیری بازیکنان برجسته و ستاره‌های لیگ دنبال رسیدن به عنوان قهرمانی در لیگ برتر بودند ولی آنچه آن‌ها نداشتند بدنسازی بود که تیم را برای روز‌های پایانی لیگ آماده نگه دارد. اتفاقی که در یک تورنمنت طولانی مدت مانند لیگ برتر یا لیگ قهرمانان آسیا رخ می‌دهد در مثال کوچکتر در یک بازی ۹۰ دقیقه‌ای قابل مشاهده است.

پرسپولیس در خیلی از بازی‌های لیگ برتری در دقایق ۶۵ تا ۸۵ به تیم‌های مقابل گل زده و یا بازی را به تساوی کشانده یا برنده شده است. نکته جالب اینکه هرگز در همین دقایق گلی از حریفان خود دریافت نکرده است. پرسپولیس درست در دقایقی از بودن در شرایط بالای بدنی استفاده می‌کند که حریفانش خسته هستند. در دیدار با الدحیل دیدیم پرسپولیس چطور برتری پیروزی‌بخش خود را به حریف خود دیکته کرد.

در دیدار با السد دیدیم چطور در دقیقه ۸۵ پنالتی گرفت و کار را تمام کرد. این یعنی بدنسازی کروات‌ها حرف اول را در دنیای فوتبال‌شان می‌زند. بلاژویچ در جام جهانی فرانسه با همین حربه کرواسی را به عنوان سومی جام جهانی رساند و در همین جام هم که دیدیم تیم زلاتکو دالیچ چطور قدرت‌های برتر اروپا را کنار زد و به فینال رفت. بدنسازی در فوتبال امروز حرف اول را می‌زند حتی یک قدم جلوتر از موضوع تاکتیک.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مرتضی

      دم مارکو و برانکو گرم!!!!!

    • بدون نام

      اوج دانش مربیگری برانکو ودسیاراش
      کیروش دلال بی ارزش بااون بدنسازی مزخرفش کاری کرده تیم ملی بااینهمه مهاجم بدترین عملکردروداشته باشه خاک برسرفدراسیون که به این دلال بی مصرف باج میده

    • بدون نام

      فوتبال ایران نیازمندمربیای بزرگ باهمچین بدنسازی هست نه کیروش که بزرگترین افتخارش نابودکردن رئال مادریدکهکشانیه این موزامبیکی لیاقت تیم ملی رونداره

    • بدون نام

      یادتونه کیروش دلال کثیف گفته بودبازیکنای پرسپولیس چاق هستن ودعوت نمیشن
      تاسف واسه فدراسیون که این سگ ولگردموزامبیکی شده مربی تیم ملی

    • بدون نام

      اگه این بدنسازپرسپولیس بدنسازتیم ملی بودبجای زیرتوپ زدن تیم ملی 90دقیقه تیمهاروبه توپ میبست
      بی سوادی بی لیاقتی وعقب موندن مسترکیروش دلال ازفوتبال مدرن دنیا اینجامعلوم میشه

    • بدون نام

      اونوقت یه بی شخصیت 7ساله شده سرمربی تیم ملی بااینهمه استعداد وبااینهمه هزینه تیم ملی روبادفاع اتوبوسی به نابودی کشونده توف به دلال الوده موزامبیک

    • بدون نام

      ماشاالله

    • بدون نام

      یاشا مارکو

    • بدون نام

      دقیقا و الان بدنسازی و پرس حرف اول رو تو دنیای فوتبال میزنه همچنین کار روی ضربات کاشته و استفاده از اشتباه دفاع حریف

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج