جاباما
۷۸۲۸۰۶
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

سرخابی‌ها در انتظار شارژ مالی از سوی فیفا

دو باشگاه استقلال و پرسپولیس می‌توانند امیدوار باشند تا بخشی از مشکلات ارزی‌شان حل شود.

خبرگزاری تسنیم: فیفا در نظر دارد به زودی پاداش باشگاه‌هایی که در جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه نماینده داشتند را پرداخت کند و چند باشگاه‌ ایرانی می‌توانند امیدوار باشند تا مشکلی ارزی‌شان برطرف شود. مخصوصا دو باشگاه استقلال و پرسپولیس که برای پرداخت دستمزد بازیکنان و مربیان خارجی خود با مشکل ارزی مواجه هستند.

سایت فدراسیون فوتبال قبل از آغاز جام‌جهانی سهم هر بازیکن بابت روز‌هایی که در جام‌جهانی حضور داشته روزی ۸ هزار و ۵۲۰ دلار اعلام کرد. با این تفاسیر و با توجه به اینکه تیم ملی فقط در مرحله گروهی این مسابقات حضور داشت، سهم هر بازیکن ۱۳۰ هزار دلار است که البته این پول به باشگاهش تعلق خواهد گرفت.

چه بسا بازیکنانی که تا دو سال قبل از جام‌جهانی در بیش از یک باشگاه عضویت داشته‌اند رقم نامبرده بین این باشگاه‌ها بر اساس مدت حضور نماینده‌شان در جام‌جهانی، تقسیم خواهد شد.

باشگاه استقلال با داشتن ۴ نماینده در تیم ملی بیشترین سود را خواهد برد. در واقع ۵۲۰ هزار دلار سهم این باشگاه بابت حضور روزبه چشمی، پژمان منتظری، امید ابراهیمی و مجید حسینی در جام‌جهانی روسیه خواهد بود. پرسپولیس هم سود نسبتا خوبی می‌برد از این جهت که غیر از علیرضا بیرانوند و وحید امیری، مهدی طارمی هم به نوعی بازیکن پرسپولیس به حساب می‌آمد.

این بازیکن چند ماه مانده به جام‌جهانی راهی الغرافه شد و در توافقش با باشگاه پرسپولیس شرط کرده که کل سهم پاداش حضورش در جام‌جهانی به پرسپولیس برسد. همچنین رامین رضاییان نیز حداقل یک سال قبل از جام‌جهانی در عضویت باشگاه پرسپولیس بود و حداقل نیمی از پاداش وی هم به این باشگاه خواهد رسید.

باشگاه‌های پدیده، ذوب‌آهن و سایپا هم هر کدام یک نماینده در جام‌جهانی داشتند که سهم این باشگاه‌ها هم ۱۳۰ هزار دلار خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مرتضی

      خب خداروشکر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج