۷۸۲۸۸۱
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

ترکی: به دست و پایم هم بیفتند دیگر برنمی‌گردم!

داور بین‌المللی فوتبال کشورمان گفت: فدراسیون ۵ ستاره برای کفاشیان بود و فدراسیون فعلی آن را مصادره کرد.

خبرورزشی: از قرار معلوم صلاحیت محسن ترکی داور بین‌المللی فوتبال کشورمان برای شرکت در انتخابات هیئت فوتبال خراسان‌رضوی تأیید نشد و او نمی‌تواند کاندیدا شود. ترکی پس از این اتفاق حرف‌های تندی علیه فدراسیون فوتبال مطرح کرد. او گفت: اصلاً بحث من محسن ترکی نیست، بحث من دلسوزی برای فوتبال و ورزش کشور است.

حالا اگر به دست و پایم هم بیفتند و حتی اگر وزیر ورزش هم از من بخواهد، بعد از رد صلاحیت برای بازگشت، درخواست‌شان را قبول نخواهم کرد.

همین فوتبالی‌ها می‌خواستند من به عرصه مدیریت ورود کنم و همین که آمدم و ثبت نام کردم، به نوعی دینم را ادا کرده و دیگر باز نخواهم گشت، اما برای ورزش و فوتبال ما بد است، کسی که عمرش را برای ورزش گذاشته و از زمین‌های خاکی تا چمن در میادین داخلی و بین‌المللی حضور داشته و علاوه بر آن در بحث آکادمیک ورزشی و تربیت بدنی در همه سطوح به تحصیل پرداخته و دارای دکترای مدیریت ورزشی است؛ با این سوابق ورزشی تأیید صلاحیت نمی‌شود! اگر من نمی‌توانم، چه کسی می‌تواند؟ مدیران سیاسی؟!

تمام ورزشی‌ها را خانه‌نشین کرده و غیرورزشی‌ها در رأس کار هستند. همین‌ها می‌آیند برای سوءاستفاده از ورزش و فوتبال! الان شرایط فدراسیون فوتبال را ببینید، برای یک هفته بعد هم برنامه ندارند چه برسد به یک سال بعد! این را من نمی‌گویم بلکه عضو هیئت رئیسه می‌گوید که برای دو روز بعدمان هم برنامه نداریم.

دو ستاره از فدراسیون ۵ ستاره آقایان طی یک ماه سقوط کرد، اما باز هم دستاورد دیگران را به نام خود می‌زنند! فدراسیون ۵ ستاره برای دوران کفاشیان بود و سعی کردند آن را مصادره کنند، ولی الان که خودشان هستند، دیگر نمی‌توانند آن موفقیت‌های قبلی را به دست بیاوردند، چون تمام فکر و ذکرشان پیدا کردن پول برای کی‌روش است. هر چند کی‌روش هم حق دارد، چون مسئولان ما را به خوبی شناخته است!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج