۷۸۲۹۲۳
۳ نظر
۵۰۰۳
۳ نظر
۵۰۰۳
پ

آخرین حرفهای اقبال شفیع درباره فوت پدر

سیدعلی ضیاء امروز در «فرمول یک» به گفتگوی تلفنی با امیراقبال شفیع، فرزند مرحوم بهرام شفیع پیرامون فوت ناگهانی پدرش پرداخت.

ورزش سه: سیدعلی ضیاء امروز در «فرمول یک» به گفتگوی تلفنی با امیراقبال شفیع، فرزند مرحوم بهرام شفیع پیرامون فوت ناگهانی پدرش پرداخت.

فرزند شفیع در ابتدا بیان کرد: ممنونم از مردم که خیلی بامعرفت هستند. پدرم یک مرد بود، مرد علی آقا. چیزی جز مردانگی نمی توانم درباره او بگویم و رابطه ما بیش از پدر و پسری رابطه دو رفیق بود.

وی افزود: از آقای زین العابدین ریاست شبکه یک، آقای اخوان که نگذاشتند ما تنهایی را حس کنیم، تشکر می کنم. شبکه یک قطعا خانه دوم بابایم بود اگر نگویم خانه اولش بود.

شفیع در پاسخ به سوال ضیاء مبنی بر اینکه دلیل این درگذشت غیرمنتظره چه بود، تاکید کرد: برای من امیراقبال هم این اتفاق غیرمنتظره بود. بابا خیلی خوب و سرحال بود. همه چیز با یک سرفه شروع شد و به ۲۴ ساعت نکشید. دو سه پزشک عوض کردیم که همه متفق القول بودند که سرماخوردگی ساده است اما این چنین نبود.

وی تصریح کرد: مشکل از قلب بابا بود و ای کاش بیشتر دقت می کردند. پزشکان اعتقاد داشتند هیچ مشکلی نیست اما ای کاش قدر داشته هایمان را بدانیم.

فرزند بهرام شفیع در پاسخ به اینکه اکوی قلب از پدرش گرفته شده یا خیر، توضیح داد: اصلا کار به اکو قلب و... نکشید و گفتند یک سرماخوردگی ساده است و با داروهای سرماخوردگی ادامه پیدا کرد. ایشان می خواست استراحت کند اما قلبش استیبل نبود و دو دقیقه ای از جا می پرید.

وی همچنین درباره مراسم خاکسپاری پدرش نیز گفت: فردا ساعت ۱۰ ساعت از مسجد بلال پیکر بابا تشییع و در باغ فیض به خاک سپرده می شود. پدربزرگ بنده در امامزاده باغ فیض آرام گرفته اند و بابا همیشه آنجا را دوست و در آنجا آرامش داشتند. من هم به عنوان پسر سعی کردم حداقل این فضا را فراهم کند.

شفیع در پایان گفت: پدر کوه است و من این کوه را از دست دادم. ممنون از شما و مردم شریف ایران. زبان در باب تشکر از مردم قاصر است و این همه معرفت و خوبی باعث شد ما تنهایی را حس نکنیم و قوت قلب ما بودند. چه در بیمارستان چه منزل کنار ما بودند. مطمئنم جای بابا خوب است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آقا دکترا اصلا حواسشون پرته..

    • بدون نام

      دکترای ایران..نشنیده ،نسخه رو می نویسن
      افتضاحن

    • شهرام

      روحش شاد و یادش گرامی. بنده هم از طرف همع مردم ورزش دوست شهرستان نوراباد ممسنی این مصیبت بزرگ را به خانواده شفیع و فامیلهای وابسته تسلیت عرض می نمایم و برای بازماندگان صبر و سلامتی.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج