۷۸۲۹۳۲
۶ نظر
۵۰۰۱
۶ نظر
۵۰۰۱
پ

پاسخ مدیرعامل پیشین تراکتور به یک شائبه

مدیرعامل پیشین باشگاه تراکتورسازی در مورد اتفاقی که اخیرا پیرامون این باشگاه رخ داده است توضیحاتی ارائه کرد.

خبرگزاری مهر: مصطفی آجورلو، مدیرعامل پیشین باشگاه تراکتورسازی در بیانیه ای به تشریح اتفاقی که برای تراکتورسازی رخ داده پرداخت و نوشته است: « طی این چند روز برخی افراد سعی کردند شکایت آقای عطاء الله خسرویان از باشگاه تراکتورسازی را به اینجانب منتسب کنند. خدای ما شاهد است که بنده کوچک ترین نقشی در این موضوع نداشته ام و موضوع شکایت کاملا مربوط به شخص ایشان می باشد.

این افراد پیش از این هم زمانی که بودجه این باشگاه از جانب آقای نوشادی و دوستانش قطع شده بود سعی در تحریک مردم و تخریب دستاوردهای اقتصادی داشتند. باشگاهی که با مدیریت نادرست با انبوهی از بدهی ها و قطع بودجه سالیانه به سختی اداره شد و ۱۳ میلیارد از بدهی های داخلی و خارجی آن پرداخت گردید، همچنین درآمد ۴۵ میلیاردی پدید آمد که علاوه بر بدهی ها صرف هزینه های جاری باشگاه در دو فصل شد در حالی که اینجانب یک ریال دریافتی و درآمدی از این مجموعه نداشته ام.

البته بنده پاداش این عملکرد را در کودتای برخی از دوستان دیدم و به خاطر مصالح تراکتورسازی تا امروز سکوت کردم. روزهایی گذشت که هر کسی هرچه در دست و زبان داشت نثار ما می کرد. پاداش جنگیدن به تنهایی با انبوه مشکلات و بدهی ها را در این کودتا به چشم دیدم.

پاسخ مدیرعامل پیشین تراکتور به یک شائبه

من با جماعتی طرف بودم که نه تنها به تیم کمک نمی کردند بلکه از ما خواستند بابت استفاده از ساختمان باشگاه و زمین فوتبال در کارخانه اجاره پرداخت کنیم. خوب است مردم بدانند که در آن دو سال من چگونه و به تنهایی با این افراد روز و شب را سپری کردم. شهادت می دهم که آقای خسرویان و دیگر همکاران من در آن روزها مشغول درآمدزایی و حل مشکلات باشگاه بودند و لحظه ای در انجام وظایف خودشان کوتاهی نکردند.

در شرایط فعلی بنده با مالکیت فرد در باشگاههای پرطرفدار تراکتورسازی ، پرسپولیس و استقلال مخالفم و حتی اگر آن فرد مشروعیت لازم را هم داشته باشد با این ایده موافقتی ندارم ، حتی پیشنهاد برخی از دوستان بنیاد تعاون در آن مقطع برای انتقال مالکیت به شخص خودم را به همین دلیل نپذیرفتم.

اکنون به واسطه دور کردن تراکتورسازی از حاشیه ها از آقای خسرویان می خواهم ظرف هفته آینده موانع قانونی را از پیش روی باشگاه برداشته و از شکایت خود صرف نظر کنند تا مردم آن دیار بدانند که تیم قبلی مدیریتی هرگز حاضر نیست کوچک ترین صدمه ای به تراکتورسازی وارد شود.

اگرچه آقای خسرویان از شخصیت مستقلی برخوردار می باشند و تصمیم گیرنده نهایی هستند اما من وظیفه خودم می دانم که این توصیه را داشته باشم و از ایشان مجدانه بخواهم که از شکایت خود صرف نظر کنند.

مسلما مشی بنده مخالف کسانی است که روز و شب برای شکست تراکتورسازی برنامه ریزی می کردند و در پشت پرده برای ناکامی این باشگاه نقشه می کشیدند. در پایان آرزو می کنم تراکتورسازی و هوادارانش در این فصل و همچنین فصول آتی فوتبال باشگاهی کشور موفق و سربلند باشند.»

عطا خسرویان مشاور اقتصادی مصطفی آجورلو در زمان مدیریت باشگاه تراکتورسازی تبریز بود که به خاطر مطالباتش از این باشگاه به دادگستری شکایت کرد و حکم توقیف اموال باشگاه تراکتورسازی را گرفته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • داش عباس

      زر مفت

    • بدون نام

      تراکتور مالک پولدار داره بدهی رو پرداخت کنه

    • بدون نام

      یاشاسین پرسپولیس

      پاسخ ها

      • Araz

        این وسط تو چی میگی نام لنگ رو میاری وسط وقتی دو تا تراول دارن صحبت میکنن پنجاه تومنی مچاله شده در این بین چه غلطی میکنه

    • محمدرضا

      تشکر از آقای آجورلو به خاطر زحماتشون تو تراکتور یاشاسین آجورلو یاشاسین تراکتور

    • بدون نام

      چرا عده ایی چشم دیدن تراکتور بزرگ رو ندارن آخه این انصافه اینجوری با احساس میلیونها آدم بازی میکنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج