۷۸۲۹۷۵
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

افشای واکنش مورینیو به باخت ۵ - ۰ مقابل بارسا

یرزی دودک، دروازه بان سابق رئال مادرید، واکنش ژوزه مورینیو، سرمربی سابق این تیم، بعد از شکست ۵-۰ مقابل بارسلونا در سال ۲۰۱۰ را فاش کرد.

ورزش سه: رئال مادرید با هدایت ژوزه مورینیو فصل ۱۱-۲۰۱۰ را بسیار خوب آغاز کرد اما در دیدار رفت ال کلاسیکو در نوکمپ، این بارسا بود که با ارائه یک نمایش فوق العاده، ۵-۰ به پیروزی رسید و اخراج سرخیو راموس در دقایق پایانی آن دیدار، تلخی شکست را برای کهکشانی ها دو چندان کرد. اما یرزی دودک که در آن زمان دروازه بان دوم رئال بود، فاش کرد که مورینیو واکنش فوق العاده ای به این شکست در رختکن داشت.

او به آ اس گفت:" بعد از بازی در رختکن، همه چیز به هم ریخته بود. بعضی از ما گریه می کردیم، بعضی ها بحث می کردند و بعضی هم به زمین زل زده بودند.

سپس مورینیو وارد رختکن شد. او می دانست که شرایط چقدر بد است اما به ما نگاه کرد و گفت " می دانم این شکست شما را اذیت کرده است. شاید برای خیلی از شما، این بدترین شکست دوران حرفه ای باشد. آنها حالا خوشحال هستند و به نظر می رسد قهرمان شده اند اما آنها فقط یک بازی را بردند. این تازه اول کار است.

افشای واکنش مورینیو به باخت ۵ - ۰ مقابل بارسا

هنوز راه زیادی برای رسیدن به قهرمانی وجود دارد. فردا به شما استراحت می دهم اما در خانه نمانید. با خانواده، بچه ها یا دوستان تان در شهر دور بزنید.

اجازه بدهید که مردم ببینند می توانید بر این شکست غلبه کنید. شاید مردم در مورد اهمیت این شکست صحبت کنند اما خودتان را پشت این موضوع قایم نکنید. باید جرات تان را نشان بدهید. بعد از این شکست، باید برای قهرمانی مبارزه کنید".

ما بعد از این فاجعه، زودتر از آنچه کسی انتظار داشت برگشتیم. برای اولین بار فهمیدم که روانشناسی چقدر در فوتبال مهم است. چقدر می توانید به دست بیاورید یا از دست بدهید. و اینکه ژوزه مورینیو چه روانشناس خبره ای است."

رئال مادرید در آن فصل به عنوان نایب قهرمانی رسید اما فصل بعد با 100 امتیاز، توانست عنوان قهرمانی را از چنگ بارسای گواردیولا خارج کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج