۷۸۳۰۴۸
۹ نظر
۵۰۰۷
۹ نظر
۵۰۰۷
پ

کلاهبرداری میلیاردی یک خانواده زرنگ در مشهد

مسئول امنیت خراسان رضوی در حالی ماجرای کلاهبرداری های میلیاردی در یکی از نمایندگی های لغو مجوز شده فروش خودرو در مشهد را فاش کرد که همه متهمان این پرونده دستگیر شده‌اند.

خراسان نوشت: مسئول امنیت خراسان رضوی در حالی ماجرای کلاهبرداری های میلیاردی در یکی از نمایندگی های لغو مجوز شده فروش خودرو در مشهد را فاش کرد که همه متهمان این پرونده دستگیر شده‌اند.

سرهنگ ابراهیم قربان زاده، سرپرست فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی، از دستگیری چهار متهم پرونده کلاهبرداری میلیاردی در یکی از نمایندگی های فروش خودرو در مشهد خبر داد و خاطرنشان کرد: دستگیری این گونه مجرمان در کوتاه ترین زمان ممکن ، تنها نمونه کوچکی از تلاش‌های فرزندان مردم در نیروی انتظامی است.

وی در تشریح برخی از جزئیات این پرونده گفت: اعضای این باند خانوادگی، اقدامات خود را از ابتدای امسال با ثبت نام خودروهای گران قیمت در حالی آغاز کرده بودند که این نمایندگی لغو امتیاز شده بود و تاکنون بیش از ۶۰ شاکی دارد.

سرهنگ ابراهیم قربان زاده تصریح کرد: اگرچه وقتی متقاضیان کارت را وارد دستگاه کارت خوان می کردند نام آن شرکت بالای رسید درج می شد اما در واقع همه پول از رقم های حدود ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون به حساب شخصی خانوادگی متهمان واریز می شد با وجود این آن ها نتوانستند به وعده های تحویل خودرو عمل کنند.

و با امروز و فرداکردن، متقاضیان را در دوراهی سرگردانی گذاشته بودند تا این که با شکایت تعداد زیادی از شهروندان به اتهام کلاهبرداری های میلیاردی، یک مرد و سه زن در این پرونده با صدور دستورات ویژه قضایی دستگیر شدند که تحقیقات از آنان آغاز شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عنوان تیتر عوض کنید کسانی که کلاه برداری می‌کنند از نظر شما زرنگ مصوب میشند واقعا باعث تاسفه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        و باز هم مشهد

    • بدون نام

      اینا را به کریمی قدوسی بگید.

    • مهرداد

      زرنگ چیه؟ حروم خوری زرنگیه؟!! یه جوری تیتر زدین هرکی کلاه برداری کنه و حروم خوری کنه زرنگه بقیه دست پاچلفتی! یکم سوادتونو ببرین بالاتر، البته اگه از عمد نبوده باشه تیتر!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این یک حقیقت انکار ناپذیر است، مگر ندیدید و ندیدید که زالوزاده ها چی می گفتند!!! خدایی امروزه روز همین است که گفتن، حالا شاید عده ای مثل ماها که دستمون به هیچ کجا بند نیست قبول نداشته باشیم یا بدمان بیاد، ولی این حقیقت محض است، کلاه خودتان را فاضی کنید!!!

    • ریحانه

      و باز هم مشهد
      ماشالله همه جور جرمی هم هست قتل، غارت، تجاوز و....

    • بدون نام

      هیچ بحثی نیست که مشهد بگی از استانهای جرم خیز و خلافکار و مرکز کلاهبرداری است، و چون ایرانی ها بیشتر به اعمال جنسی اهمیت میدهند، آنها این مورد را فراهم نموده و کلاهبرداری خود را انجام میدهند ....

      پاسخ ها

      • محمد احمدی

        زندگی زیباس زشتی عای ان تقصیر ماست

    • بدون نام

      اول دنبال باطل کردن نمایندگی هستند تا بعد رسیدگی بشه؟ اولش بگید این نمایندگی اقدام به کلاه برداری کرده . از این زرنگ ها زیاد شدن تو مشهد دومیلیون نفری پنج میلیون جا دادید میخواهید گل و بلبل باشه !! یکم بفکر مشهد باشید جرات نمیکنیم زن وبچه رو بفرستیم مشهد دیگه . مدام یا از سیاست یا پیامک زدن ......میگن !! و غافل از این زرنگ ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج