۷۸۳۰۹۷
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

قابلیت ایجاد Moments از توییتر حذف می‌شود

در پایان سال ۲۰۱۵ توییتر به‌منظور آسودگی به‌روز نگاه‌ داشتن اخبار و استوری‌ها در پلتفرم خود، ویژگی Moments را راه‌اندازی کرد. بعد از یک سال کمپانی تصمیم گرفت تا Moments را با trends و search را تحت عنوان تب تازه معرفی‌شده Explore ادغام کند.

مجله سخت افزار: در پایان سال ۲۰۱۵ توییتر به‌منظور آسودگی به‌روز نگاه‌ داشتن اخبار و استوری‌ها در پلتفرم خود، ویژگی Moments را راه‌اندازی کرد. بعد از یک سال کمپانی تصمیم گرفت تا Moments را با trends و search را تحت عنوان تب تازه معرفی‌شده Explore ادغام کند. اما از زمان این انجام این تغییر، به نظر می‌رسد که Moments به اندازه کافی مورد رضایت توییتر قرار نگرفته است و انتظارات آن‌ها را برآورده نکرده است.

قابلیت ایجاد Moments از توییتر حذف می‌شود

با توجه به کاهش نرخ استفاده از این قابلیت، امکان ساخت Moments در طول یک زمان دو هفته‌ای از هردو اپلیکیشن اندروید و IOS توییتر حذف خواهد شد. کسانی که علاقه به ساخت Moments دارند می‌توانند از وب‌سایت دسکتاپ استفاده کنند. البته این Moments ها هنوز از طریق اپلیکیشن قابل مشاهده خواهند بود.

حساب توییتری متعلق به کمپانی دراین‌باره پست زیر را منتشر کرده است:

"در 23 اکتبر ما قابلیت ساخت Moments را از اپلیکیشن‌های اندروید و IOS حذف خواهیم کرد. وقتی ویژگی‌ها موردتوجه قرار نمی‌گیرند ما آن‌ها را حذف می‌کنیم. بنابراین می‌توانیم بر روی قابلیت‌هایی که شما به آن‌ها علاقه دارید تمرکز کنیم."

این خبرها در حالی اعلام می‌شوند که توییتر ماه گذشته اعلام کرد که در حال کار بر روی تغییرات دیگر در سرویس خود می‌باشد. از جمله این تغییرات، آسوده سازی برگشت به الگوریتم زمان‌بندی معکوس و فراهم ساختن به‌روزرسانی‌ها برای اپلیکیشن درحال ترقی وب پلتفرم را شامل می‌شوند. همچنین کمپانی اوایل امسال نیز دست به تغییراتی زده و اپلیکیشن خود را برای Xbox One ،Roku و Android TV به‌صورت کامل حذف کرده بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج