جاباما
۷۸۳۲۴۱
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

هواداران، اتوبوس ملی‌پوشان را متوقف کردند

هنگامی که اتوبوس تیم ملی قصد خارج شدن از زمین تمرین پژوهشگاه نفت را داشت چند هوادار درخواست گرفتن عکس یادگاری با ملی‌پوشان را کردند و اتوبوس تیم ملی بالاجبار متوقف شد.

خبرگزاری فارس: تمرین تیم ملی فوتبال ایران از ساعت ۱۶ در زمین تمرین پژوهشگاه نفت برگزار شد.

* اتوبوس تیم ملی با تمام نفرات به غیر از مرتضی پورعلی‌گنجی که به علت مصدومیت در اردو حاضر نیست به محل تمرین آمد.

* کارلوس کی‌روش دقایقی پس از ورود بازیکنان با حسین لطفی مربی و سرپرست سابق تیم‌های ملی نونهالان و جوانان به داخل زمین آمد. با توجه به اینکه حسین لطفی مربی سردار آزمون، علیرضا جهانبخش و کریم انصاری‌فرد بوده است، هنگام ورود این مربی، این سه بازیکن به سمت او آمدند و تمرین را رها کردند و با او خوش و بش کردند.

هواداران، اتوبوس ملی‌پوشان را متوقف کردند

* کی‌روش پس از ورود به زمین همراه با یکی از تدارکات تیم ملی دروازه‌های کوچک را در محل مخصوص مستقر کرد.

* اشکان دژاگه که روز گذشته در ساختمان پک به صورت اختصاصی تمرین می‌کرد در زمین تمرین حاضر شد تا کنار بازیکنان کارهای تاکتیکی را انجام دهد.

* سرمربی تیم فوتبال ایران در ابتدای تمرین لحظاتی با مکدرموت و اوسیانو به گفت‌وگو پرداخت تا جزئیات تمرین را با آنها مرور کند.

* هنگامی که حسین لطفی به زمین تمرین آمد جهانبخش، آزمون و کریم انصاری‌فرد به سمت او آمدند این اتفاق باعث شد تا عکاسان ورزشی سوژه خوبی را شکار کنند.

* عکاسان کنار زمین از سردار آزمون درخواست کردند تا با لطفی، کی‌روش و جهانبخش عکس یادگاری بگیرند حتی به او گفتند با دستانش شکل قلب درست کند تا عکس زیبایی ثبت شود.

* دروازه‌بانان تیم ملی با لباس یکدست آبی‌رنگ زیر نظر لوپز تمرینات اختصاصی خود را انجام دادند.

* بازیکنان تیم ملی به سه گروه با کاورهای نارنجی، مشکی و سبز تقسیم شدند تا مراحل تمرین خود را دنبال کنند.

* در گروه سبز بازیکنانی همچون مسعود شجاعی، آرمین سهرابیان، پژمان منتظری، خانزاده، دژاگه، رضاییان، طارمی و کریمی حضور داشتند، در گروه نارنجی صادق محرمی، روزبه چشمی، احمد نوراللهی، میلاد محمدی، کریم انصاری‌فرد، حسینی و وحید امیری و در تیم مشکی ووریا غفوری، سردار آزمون، حاج‌صفی، عزت‌اللهی، علی قلی‌زاده، جهانبخش، امید ابراهیمی و سامان قدوس حضور داشتند.

* در بخش بعدی تمرین تیم ملی فوتبال ۶ به ۲، نخستین بخش تمرین امروز بود که بازیکنان با شور و حرارت خاصی دنبال کردند حتی با یکدیگر شوخی هم کردند. لگد سردار آزمون به سامان قدوس از صحنه‌های جالب این تمرین بود.

* بازیکنان در ادامه زیر نظر مکدرموت به دویدن طول زمین و پاس‌کاری‌های ۲ به ۲ پرداختند.

* بخش بعدی تمرین تیم ملی پاس‌کاری‌های سرعتی بود. در این مرحله اگر بازیکنی سرعت پاس مناسبی نداشت از سوی اوسیانو جریمه می‌شد.

* کی‌روش با بازیکنان صحبت‌هایی کرد و بعد ملی‌پوشان به فوتبال درون‌تیمی پرداختند.

* آنالیزور تیم ملی با دوربین مخصوص خود در پشت‌بام ساختمان مجاور زمین تمرین مشغول فیلم‌برداری بود.

هواداران، اتوبوس ملی‌پوشان را متوقف کردند

* هنگام فوتبال درون تیمی، کی‌روش از میانه‌های زمین تمرین را زیر نظر داشت.

* طارمی شماره ۹ تیم ملی ایران با پوشیدن پیراهن شماره ۵ در تمرین‌ شرکت کرد.

* یکی از نکات قابل توجه این تمرین می‌توان به حضور کارمند پژوهشگاه نفت با دو فرزند خردسالش اشاره کرد که توانست پسر و دخترش را به داخل زمین بیاورد تا با کادر فنی و بازیکنان عکس یادگاری بگیرند.

هواداران، اتوبوس ملی‌پوشان را متوقف کردند

* در لحظه‌ای از فوتبال درون‌تیمی بین بازیکنان نارنجی و سبزپوش هنگامی که آقاجانیان توپ تیم مشکی را به سود تیم سبز گل اعلام کرد این امر باعث شد تا نارنجی‌پوشان اعتراض کنند به شکلی که کریم انصاری‌فرد با فریاد کشیدن و شوت کردن توپ اعتراضش را نشان داد که در نهایت با میانجی‌گری کی روش این غائله ختم به خیر شد و تیم نارنجی از زمین بیرون رفت.

* هنگامی که هر تیم به بیرون زمین منتقل می‌شد بازیکنان دقایقی در گوشه دیگری از زمین با دروازه‌های کوچک زیر نظر مکدرموت تمرین می‌کردند.

* لحظات پایانی تمرین بازیکنان با شادابی خاصی زمین را ترک کردند در این لحظه بازیکنان پیراهن شماره 28 تیم ملی را به حسین لطفی مربی پیشکسوت فوتبال هدیه دادند و با او عکس یادگاری گرفتند.

هواداران، اتوبوس ملی‌پوشان را متوقف کردند

*از نکات جالب تمرین امروز می‌توان به این نکته اشاره کرد هنگامی که اتوبوس تیم ملی قصد خارج شدن از زمین پژوهشگاه نفت را داشت چند هوادار بانو به دنبال اتوبوس تیم ملی رفتند و درخواست گرفتن عکس یادگاری کردند که در نهایت اتوبوس تیم ملی به اجبار ایستاد و سردار آزمون، علیرضا جهانبخش از اتوبوس پیاده شدند و با این هواداران عکس یادگاری گرفتند.

هواداران، اتوبوس ملی‌پوشان را متوقف کردند

هواداران، اتوبوس ملی‌پوشان را متوقف کردند

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مردم را به مسخره گرفتید؟ ! خودتون فرهنگ سلفی را رواج و هر جا لازم باشد "اتوبوس متوقف شده "به احترام هوادار برای سلفی هرجا م ..... به کدوم ساز میراقصانید؟! اون کسایی که دوباره شروع کردند سناریوی باخت و ریختن مردم به خیابانها !!! این استارت هست برای قهرمان سازی پوشالی مرد پرتقالی؟؟؟؟؟ بخاطر پرچم ایران و بازیکن تیم ملی نبود بر باعث و بانی ....؛فرخ نژاد

    • ایرانی.

      این کیروش چقدعقده ای وکینه ای وکثیفه.درتمرینات تیم ملی ازانواع رنگهابرای تقسیم بازیکنان استفاده میکنه غیرازرنگ قرمز.ادمم اینقدعوضی!؟. رنگ لباسای تمرین امروز.مشکی.ابی.نارنجی وسبزبود. نکبت عوضی عقده ای.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج