۷۸۳۳۲۰
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

رئال؛ تیمی با پاس‌های زیاد و گل‌های نه چندان زیاد!

 تیم جولن لوپتگی نتوانسته اقتدار خود را در تسلط بر توپ به گل تبدیل کند.

وبسایت نود: به نقل از مارکا، رئال مادرید تحت هدایت جولن لوپتگی نتوانسته اقتدار خود را در زمینه کنترل توپ و میدان به گلزنی نیز منتقل کند. کهکشانی ها با مجموع ۵۰۰۳ پاس، دومین تیم برتر لالیگا در جدول تعداد پاس ها هستند. (بعد از بارسلونا با ۵۴۰۸ پاس) اما حالا ۴۰۹ دقیقه است که هیچ گلی را به ثمر نرسانده اند و تنها ۸۷ دقیقه دیگر تا ثبت بدترین رکورد تاریخ باشگاه در این زمیه فاصله دارند.

آن ها همچنین با ۱۸۲ ارسال، دومین تیم برتر مسابقات از این نظر، بعد از آلاوز هستند اما به نظر می‌رسد که این ارسال ها فاقد برندگی لازم برای گلزنی بوده اند.

نمونه واضح این موضوع که پاس های رئالی ها نتوانسته آن ها را به گل برساند در جدول بازیکنان با بیشترین تعداد پاس مشهود است. در این حدول عیسی مندی مدافع رئال بتیس با ۶۹۵ پاس در رده نخست قرار دارد. تونی کروس بهترین بازیکن رئال مادرید در این جدول با ۶۴۶ پاس چهارم است و سرخیو راموس با ۶۱۴ پاس، در رده ششم این جدول دیده می‌شود.

تا این جا همه چیز خوب به نظر می‌رسد، اما هواداران رئال هنگامی نگران می‌شوند که دریابند لوکا مودریچ، قلب تپنده رئال مادرید در میانه میدان و کسی که نبض تیم را در کنترل خود دارد با ۳۲۹ پاس در این لیست رتبه نازل بیست و نهم را در اختیار دارد.

یک نکته قابل تامل دیگر آن که تیم لوپتگی هیچ بازیکنی در بین ۵ گلزن برتر فصل ندارد و کریم بنزما بهترین گلزن رئال با ۴ گل، در رده هفتم جدول گلزنان در رقابت برای کسب عنوان ال‌پیچیچی قرار گرفته است.

در بخش پاس گل ها نیز رئال وضعیت چندان جالبی ندارد. گرت بیل با ارسال ۲ پاس گل بهترین بازیکن سفیدها است که در رده چهاردهم جدول قرار می‌گبرد. در جدول تیمی، رئال مادرید با ۶ پاس گل بین تمامی تیم های لالیگا رتبه هشتم را در اختیار دارد. این در حالی است که بارسلونا و سویا مشترکا با ۱۴ پاس گل در صدر این جدول قرار دارند.

با تمام این تفاسیر، جولن لوپتگی به شکلی کاملا آشکار امضای خود را بر سبک کنونی رئال مادرید زده است. نمایش تیم او علیرغم نتایج نه چندان مطلوب، کاملا چشم نواز و راضی کننده بوده است.

سرمربی ۵۲ ساله امیدوار است با بازگشت بازیکنان کلیدی به ترکیب مدافع عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان، رئال دوباره به همان تیم خطرناک قبل تبدیل شود.

ساده خواهد بود که جدایی رونالدو در تابستان و پیوستن او به یوونتوس را عامل اصلی نتایج ابتدای فصل قلمداد کنیم، با این وجود افراد حاضر در باشگاه معتقدند ترکیب کنونی باشگاه به اندازه ای خوب هست ات بتواند برای قهرمانی در تمامی جام ها رقابت کند و نمایش های خوب را به نتایج خوب نیز تبدیل کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج