جاباما
۷۸۳۳۵۵
۲ نظر
۵۰۰۸
۲ نظر
۵۰۰۸
پ

توئیت بعیدی نژاد درباره روزنامه نگار سعودی

«حمید بعیدی نژاد» در واکنش به گزارش هایی در خصوص ناپدید و کشته شدن «جمال خاشقچی» روزنامه نگار عربستانی گفت ریاض مدت زمان زیادی است که در برابر انتقادات به عملکردش در اشاعه تروریسم و نقض حقوق بشر مصونیت دارد.

خبرگزاری ایرنا: بعدی نژاد در توئیتر نوشت: عربستان سعودی برای مدتی بسیار طولانی در برابر انتقادات به [اقداماتش در] اشاعه تروریسم و نقض آشکار حقوق بشر مصونیت داشته است.

وی افزود: اکنون به نظر می رسد که حتی منتقدان عربستان در روز روشن و در خارج از کشور به قتل می رسند. آیا غرب سرانجام آماده دست برداشتن از استانداردهای دوگانه شده است؟

خاشقچی که از منتقدان آل سعود است دوم اکتبر (دهم مهر ماه) برای دریافت اسناد مربوط به ازدواجش وارد کنسولگری عربستان در استانبول شد اما پس از آن اطلاعی از سرنوشت وی در دست نیست. مقام های سعودی مشارکت در ناپدید شدن وی را رد کرده اند.

مقام های اطلاعاتی و کارشناسان بر این باورند که در روزهای گذشته تیم امنیتی ۱۵ نفره از عربستان به استانبول رفتند تا خاشقچی را دستگیر و عربستان سعودی برگردانند.

روزنامه واشنگتن پست به نقل از مقام های آمریکایی و ترکیه ای نوشت، دولت ترکیه به مسئولان آمریکا گفته است که مستنداتی صوتی و تصویری در اختیار دارد که ثابت می کند، «جمال خاشقچی» در داخل کنسولگری عربستان در استانبول کشته شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تو فکرکردی تو ایران با منتقدان چکارمیکنند یا حتی دیگر کشورها،همه جا همینطوری است کسیکه حرف حق بزند در مقابلش جبهه میگیرند نمونه بارز وجهانی ان که هرگز فراموش نمی شود اقا امام حسین(ع)بود که وقتی حرف حق می زد با او و خانواده اش چکار کردند.

    • کبیر

      شما حتما منتقدهاتون و ناز میکنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج