۷۸۳۵۵
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

قدم زدن خانمانه روی مکعب!

تم کلی کفش‌های پاییز و زمستان امسال کفش‌هایی با پاشنه‌های مکعبی پهن در اندازه‌های ۳، ۵ و ۷ سانتی‌متری است. این پاشنه‌ها به سلیقه طراحان یا بهتر است بگوییم خالقان آنها گاهی با رویه‌های کوتاه که اغلب شبیه کالج‌های قدیمی هستند ترکیب می‌شوند.

قدم زدن خانمانه روی مکعب!
مجله زندگی ایده آل: حال و هوای کفش‌های این روزها درست مثل همه لباس‌ها دچار تغییر شده است. تغییراتی که در عین تازگی نوعی بازگشت به گذشته در همه آنها پیداست. در کنار پالتوهای گشاد، پارچه‌های چهارخانه و کمربند‌های پهن، کفش‌ها هم شکل و شمایل تازه‌ای پیدا کرده‌اند. تم کلی کفش‌های پاییز و زمستان امسال کفش‌هایی با پاشنه‌های مکعبی پهن در اندازه‌های ۳، ۵ و ۷ سانتی‌متری است. این پاشنه‌ها به سلیقه طراحان یا بهتر است بگوییم خالقان آنها گاهی با رویه‌های کوتاه که اغلب شبیه کالج‌های قدیمی هستند ترکیب می‌شوند و گاهی با رویه‌های کشیده که درست مثل یک جوراب روی پا را کاملا می‌پوشانند. بندهایی که دور مچ بسته می‌شوند هم یکی از آیتم‌های کلی کفش‌هایی است که این روزها در مجموعه‌های جدید برندهای جهانی خودنمایی می‌کند. سبک پاشنه‌های مکعبی پهن با همه تازگی یک ایراد بزرگ دارد و آن هم اینکه خواه‌ناخواه به کفش،‌ ظاهری اسپرت می‌دهد بنابراین بهتر است کفش‌ها را با شلوار‌ یا کت و دامن‌ بپوشید تا پیراهن‌ و لباس‌های مجلسی.

مخمل کار شده!

قدم زدن خانمانه روی مکعب!

طراحان دويیچه گابانا از سطح پهن پاشنه‌های مکعبی‌شکل کمال استفاده را برده‌اند. ریزه‌کاری‌هایی که روی پاشنه این کفش مي‌بینید ایده‌ای است که این برند برای تبدیل این پاشنه اسپرت به پاشنه‌ای کاملا مجلسی ارائه داده است.البته ترکیب آن با جنس مخمل را هم نباید از نظر پنهان داشت!

نوستالژی پاییزی

قدم زدن خانمانه روی مکعب!

ولنتینو رویه کشیده، بندی که دور مچ بسته می‌شود و پاشنه‌های مکعبی را به این شکل با هم ترکیب کرده است. کفشی که در عین تازگی حسی کاملا نوستالژیک دارد.این کفش در رنگ‌بندی‌های بسیار متنوع یکی از پرطرفدارهای ۲۰۱۳ است.

کلاسیک و کاربردی

قدم زدن خانمانه روی مکعب!

ارائه‌ای جدید از یک طرح کاملا قدیمی تز طراحان گوچی برای طراحی این کفش پاییزه است. پاشنه مکعبی‌شکل از نوع چوبی و نشان گوچی هم از ابتکاراتي است که در اوج سادگی روی این کفش پیاده شده است. کفشی کاملا کلاسیک و در عین حال کاربردی.

شیک و مجلسی!

قدم زدن خانمانه روی مکعب!

لوییس ویتون پاشنه‌های مکعبی و رویه‌های کوتاه را به سبک خودش ارائه داده است. طراحی سطح داخلی پاشنه به رنگ طلایی و نوار فلزی طلایی که روی سگک کفش تکرار شده امضای این برند روی کفش‌های پاییزی‌ آن است که در رنگ‌های مختلف ارائه می‌شوند.

یک امتیاز منفی

قدم زدن خانمانه روی مکعب!

این پاشنه ایده‌ دیگری است که طراحان برند فندی برای پاشنه‌های مکعبی‌شکل ارائه داده‌اند. تم کلی کفش یعنی رویه کوتاه و پاشنه مکعبی دقیقا سبکی است که این روزها باید شاهد آن باشید اما مدل پاشنه امضای فندی است که البته چندان هم چشمگیر نیست. این کفش بیشترین امتیاز را به خاطر ترکیب رنگی خوبش می‌گیرد نه چیزی دیگر!

جریان‌ساز!

قدم زدن خانمانه روی مکعب!

تم کلی کفش‌های پاییزی در کفش‌های کلوین کلین دیده نمی‌شود. طراحان این برند ترجیح داده‌اند خودشان جریان‌ساز باشند تا پیرو یک جریان همه‌گیر! آنها لژ متفاوت به سبک خودشان را با پاشنه سوزنی ترکیب کرده‌اند. سگک ساده‌‌ای هم که روی کفش می‌بینید امضای این برند است که روی کمربندها و کیف‌های پاییزی‌ آن هم به چشم می‌خورد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج