جاباما
۷۸۳۵۹۶
۵ نظر
۵۰۰۴
۵ نظر
۵۰۰۴
پ

سبحانی: روحانی وامدار شریعتمداری است!

نماینده سابق مجلس با بیان اینکه روحانی با برخی از وزرا دارای ملاحظاتی است، گفت: یکی از آنها شریعتمداری است که رئیس ستاد انتخاباتی روحانی بوده و احساس دِین و وام‌داری نسبت به او دارد.

مهر نوشت: نماینده سابق مجلس با بیان اینکه روحانی با برخی از وزرا دارای ملاحظاتی است، گفت: یکی از آنها شریعتمداری است که رئیس ستاد انتخاباتی روحانی بوده و احساس دِین و وام‌داری نسبت به او دارد.

حجت‌الاسلام حسین سبحانی‌نیا نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در خصوص احتمال معرفی محمد شریعتمداری بعنوان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از سوی رئیس‌جمهور اظهار داشت: با توجه به شرایط حاکم بر کشور خصوصا در زمینه مسائل اقتصادی و مطالبه مردم، بنا بود در دولت تغییراتی ایجاد شود؛ اما پس از اینکه رئیس‌جمهور این کار را انجام نداد مجلس وارد عمل شد و دو وزیر را استیضاح کرد درحالی‌که هدف‌گیری مجلس حداقل ۵ وزیر بود.

وی افزود: مجلس بر اساس مطالبه مردم به دنبال تغییرات دیگری هست و به آن دو وزیر اکتفا نخواهد کرد و طبعا هر وزیری که در این شرایط برای استیضاح به مجلس بیاید، کارش سخت است و مانند گذشته نیست. به همین دلیل موضوع استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت و راه و وزیر راه و شهرسازی در مجلس مطرح است و هرکدام از آنها که به صحن بیایند احتمال استیضاح‌شان بالا است.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس هشتم ادامه داد: در بعضی پیام‌هایی که نمایندگان دریافت کردند اینگونه مطرح شد که رئیس جمهور نمی‌خواهد استیضاح مطرح شود و تمایل دارد دولت خود جابجایی‌ها را انجام دهد.

سبحانی‌نیا با بیان اینکه روحانی با برخی از وزرا دارای ملاحظاتی است، تصریح کرد: یکی از این وزرا شریعتمداری است که در دوران انتخابات ریاست جمهوری رئیس ستاد او بوده و به نوعی احساس دین و وام‌داری نسبت به او دارد؛ به همین دلیل رئیس جمهور نمی‌خواهد مستقیما در تغییر او ورود کند و اگر هم ورود کرد، به نحوی باشد که هزینه آن را نپردازد. به همین دلیل موضوع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را برای او مطرح کرده است.

وی گفت: روحانی می‌خواهد با این نگاه هزینه خود را کم و بار این کار را به مجلس منتقل کند، در حالی‌که می‌داند حوزه فعالیت آقای شریعتمداری، کار و رفاه اجتماعی نیست و ارتباط مستقیمی با این بخش نداشته که البته مجلس هم روی این مسئله حساسیت خواهد داشت؛ بنابراین شانس شریعتمداری در مجلس بالا نیست و بعید می‌دانم مجلس برای وزارت کار به او رای اعتماد دهد.

نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه معرفی شریعتمداری بعنوان وزیر کار یک اقدام سیاسی و بی‌توجهی به مطالبه مردم و مجلس است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر نیز برخی زمزمه‌ها حاکی از آن است که گزینه جایگزین برای شریعتمداری مشخص است تا اگر در مجلس رای نیاورد، آن فرد معرفی شود.

سبحانی‌نیا عنوان کرد: یکی از مشکلات ما این است که برخی از وزرا در حوزه فعالیت خود کار نکرده‌اند و تخصصی در آن ندارند و اگر این چرخه اصلاح نشود، مشکلات گذشته تکرار خواهد شد.

وی در پایان تاکید کرد: باید نیروهای جوان و کارآمدی که تحرک ایجاد می‌کنند و در حوزه کاری خود دارای تخصص هستند، عهده دار مسئولیت‌ها شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ایشون علاوه بر تعدادی از وزرا وام دار دانشگاه انگلیس هم هست.و دیگر اینکه به اقای سیف و خودرو سازان.وبیشتر از همه به مردم.

    • بی نام

      متاسفانه خیلی از مسئولین در حوزه ای که مسئولیت دارند دارای تخصص و دانش مربوطه و مورد نیاز آن حوزه نیستند وبهتر است در انتصابات باین موضوع توجه شود افرادی پست و منصب داده شود که در آن سازمان تحول ایجاد کنند نه باعث بهم ریختگی و آشفته کردن آن مجموعه شود امیدوارم مجلس محترم به آقای شریعتمداری رای اعتماد ندهد و آقای دکتر روحانی جبران محبت های آقای شریعتمداری را بطریق دیگر انجام دهد نه با بهم ریختگی وضعیت‌نابسامان کارگری باندازه کافی آقای دکتر ربیعی بهم ریخت حالا در صدد اصلاح باشید

    • محمدرضا بختیار

      جناب سبحانی نیا تحلیل شما عمری است که راهی را زیر بنا نموده برای عبور مفسدان بدون دغدغه و حتی برخی اوقات در زیر چتر حمایت قوانین°°°°!!!! هموطن من شما بعد از چهل سال هنوز متوجه نشدید که قوانین ضعف و تسلسل و انفصال عینا در ابعادی از آن مشهود هست و کاستی ها و کارشکنی ها همیشه لزوما در گرو فرد و افراد قرار ندارد یا نمی گیرد شما اگر صاحب نظر بودید قوانین ده صدساله پیش را که رو نوشت شده مورد باز بینی و بازنگری واقع می داشتید نه تفسیر و تعبیر و تاویل رفتار یک شخصیت را؟!!پس چرا شما به ما آموختید قضاوت در مورد دیگران درست نیست و خود عملا علاوه بر قضاوت از پیش فرضیات خود تهمت را نیز چاشنی کلام میکنید و غیبت به مثال نقل بر بیان خود جاری می کنید پس چه خبر از ارزش

    • بدون نام

      منو خانواده به روحانی اونم از سر ناچاری رای دادیم اونم بخاطر اینکه کس دیگری نبود

    • 7

      هیچوقت به رییس جمهوری که وامدار ومدیون حامیانشه رای ندید چون رییس جمهور شما ست ولی خدمتگزار حامیانشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج