جاباما
۷۸۳۶۲۸
۵۰۷۴
۵۰۷۴
پ

ساعت هوشمندی که ویژگی‌های نظامی دارد

شرکت "گارمین" (Garmin) به تازگی ساعتی هوشمند را تولید کرده و به فروش رسانده است که برای انجام فعالیت‌های ورزشی مناسب است و می‌تواند موقعیت مکانی صاحبش را دقیقا ردیابی کند.

خبرگزاری ایسنا: شرکت "گارمین" (Garmin) به تازگی ساعتی هوشمند را تولید کرده و به فروش رسانده است که برای انجام فعالیت‌های ورزشی مناسب است و می‌تواند موقعیت مکانی صاحبش را دقیقا ردیابی کند.

شرکت "گارمین"( Garmin) از یک ساعت جدید و هوشمند رونمایی کرد که موسوم به " Instinct" است و برای استفاده در هنگام انجام فعالیت‌های ورزشی از قبیل "دو" و "دوچرخه‌سواری در کوهستان" مناسب است.

ساعت هوشمندی که ویژگی‌های نظامی دارد

این ساعت به "قطب‌نمای سه محوره"، "ارتفاع‌سنج" ،"فشارسنج" و " سامانه موقعیت‌یاب جهانی" (GPS) و "سامانه ماهواره‌ای ناوبری جهانی" تجهیز شده است.

قابلیت پشتیبانی این ساعت از چندین سیستم ناوبری، " Instinct" را قادر می‌کند که موقعیت مکانی صاحب ساعت حتی در راه‌های بسیار دور را کنترل کرده و ردیابی کند.

این ساعت حتی می‌تواند به هنگام مسافرت صاحبش، نقطه مبدا وی را پیدا کند.

" Instinct" مجهز به حسگرهای ضربان قلب و سایر شاخصه‌های سلامتی است که فعالیت‌های روزانه، میزان سوزاندن کالری، خواب و اضطراب کاربر را ثبت می‌کنند.

اپلیکیشن‌های ورزشی مختلفی نیز در این ساعت وجود دارد.

شرکت "گارمین" می‌گوید: " Instinct" استانداردهای نظامی دارد. به‌نحوی که در برابر حرارت، شوک الکتریکی و آب مقاوم است و می‌تواند تا عمق ۱۰۰ متری آب را نیز تحمل کند.

این ساعت از جنس فیبر پلیمری و بند آن سیلیکونی است. نمایشگر این ساعت هوشمند نیز از لحاظ شیمیایی قوی است که آن را در برابر خراش مقاوم می‌کند.

زمانی که " Instinct" در وضعیت "ساعت هوشمند" باشد، عمر باتری ۱۴ روز، زمانی‌که در وضعیت " GPS" گذاشته شود، عمر باتری ۱۶ ساعت خواهد بود.

قابلیت اتصال هوشمند نیز از ویژگی‌های برجسته ساعت است که به هنگام وصل شدن به موبایل، می‌تواند پیام‌های هشدار دریافت پیام، ایمیل و چیزهای دیگر را در صفحه نمایشگر ساعت نشان دهد.

این ساعت به رنگ‌های "سفید"، "قرمز" و "مشکی"تولید شده است و ۲۹۹.۹۹ دلار قیمت دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج