جاباما
۷۸۳۶۴۱
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

پیغام کروس برای لوپتگی؛ من کاسیمیرو نیستم

تونی کروس، هافبک آلمانی رئال، تمایل زیادی به حضور در پست های تهاجمی دارد اما حداقل در این فصل، نقش هایی دفاعی تر به وی واگذار شده است.

ورزش سه: تونی کروس، هافبک آلمانی رئال، تمایل زیادی به حضور در پست های تهاجمی دارد اما حداقل در این فصل، نقش هایی دفاعی تر به وی واگذار شده است.

تونی کروس، ستاره آلمانی رئال یکی از بازیکنان مورد علاقه لوپتگی است اما سرمربی اسپانیایی به خصوص در چند بازی مهم فصل تا به اینجا ترجیح داده از کروس در پست های دفاعی استفاده کند. در بازی هایی که کاسیمیرو از ابتدا در ترکیب نبوده یا در اواسط مسابقه تعویض شده، کروس به جای وی بازی کرده است.

پیغام کروس برای لوپتگی؛ من کاسیمیرو نیستم

ستاره آلمانی در مصاحبه با ای اس پی ان گفت: « هرجا که مربی بگوید بازی می کنم ولی واقعیت این است که من کاسیمیرو نیستم. بیشتر دوست دارم در حملات حاضر باشم و نقشی تهاجمی تر در تیم به عهده بگیرم. مثلا در تیم ملی آلمان کیمیش پستی دفاعی تر دارد و من بیشتر در حملات حاضر هستم.»

۶ ساعت دوری رئال از گلزنی: « اصلا نگران این موضوع نیستم. رئال بارها نشان داده است که قدرت تغییر شرایط را دارد. در فصل های پیش با چنین بحران هایی روبرو بودیم ولی گفتم که نگران نیستم و از این چالش هم با سربلندی خارج خواهیم شد.»

کروس در پایان صحبت‌های خود با اشاره به انتقادات میشایل بالاک، کاپیتان سابق تیم ملی آلمان درباره یواخیم لوو که گفته بود تعجب می‌کند که چرا لوو همچنان روی نیمکت آلمان نشسته است، گفت‌: « شاید بالاک به دنبال صندلی لوو باشد. ما به نظرات مخالف و منتقد احترام می گذاریم و مطمئن هستم که دوباره با یواخیم لوو تیم قدری خواهیم شد.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج