جاباما
۷۸۳۹۱۵
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

اعتراض مشایی به دادگاه تجدیدنظر می‌رود

رئیس دادگستری کل استان تهران گفت: مرجع تجدیدنظر پرونده اسفندیار رحیم مشایی رئیس دفتر سابق رئیس جمهوری دادگاه تجدیدنظر است و اعتراض وی به دادگاه تجدیدنظر می‌رود که اگر تاکنون ارسال نشده باشد، امروز یا فردا ارسال می‌شود.

خبرگزاری ایرنا: رئیس دادگستری کل استان تهران گفت: مرجع تجدیدنظر پرونده اسفندیار رحیم مشایی رئیس دفتر سابق رئیس جمهوری دادگاه تجدیدنظر است و اعتراض وی به دادگاه تجدیدنظر می‌رود که اگر تاکنون ارسال نشده باشد، امروز یا فردا ارسال می‌شود.

غلامحسین اسماعیلی روز شنبه در حاشیه همایش خدمات الکترونیک قضایی در جمع خبرنگاران افزود: اعتراض در پرونده جوانفکر به دلیل غیابی بودن رای، ابتدا در دادگاه بدوی مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

وی درباره آخرین وضعیت متهمان پرونده واردات غیرقانونی خودرو گفت: تکمیل تحقیقات در حال انجام است و رسیدگی دادگاهی در اسرع وقت انجام خواهد شد. میثم رضاییان نیز جزو متهمان پرونده خودرویی است.

اسماعیلی در خصوص پرونده موسسه مالی اعتباری ثامن‌الحجج نیز توضیح داد: این پرونده هنوز به دیوانعالی کشور ارسال نشده است؛ در این پرونده تعداد شکات زیاد بود و از ابلاغ‌هایی که لازم بود سه مورد برنگشته بود تا بتوانیم پرونده را به دیوان‌عالی ارسال کنیم.

رئیس کل دادگستری استان تهران در مورد پرونده متهمان فساد اقتصادی گفت: به رای حمید باقری درمنی و حمید مظلومین اعتراض و پرونده به دیوانعالی ارجاع شده است و باید در دیوان‌ عالی کشور تعیین شعبه شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج