۷۸۳۹۶۵
۶ نظر
۵۰۱۰
۶ نظر
۵۰۱۰
پ

خرم‌آبادی از سمت معاونت فضای مجازی کنار رفت

روابط عمومی دادستانی کل کشور اعلام کرد که محمد جعفر منتظری، دادستان کل کشور در مراسم معارفه امروز، پست معاونت امور فضای مجازی کشور را به دست شخص دیگری سپرد. او ضمن اشاره به وظایف طاقت فرسایی که فیروزی در معاونت نظارت بر دادسراها داشت، اعلام کرد که عبدالصمد خرم‌آبادی از امروز معاون جدید نظارت بر دادسرها خواهد بود.

وبسایت سخت افزار: روابط عمومی دادستانی کل کشور اعلام کرد که محمد جعفر منتظری، دادستان کل کشور در مراسم معارفه امروز، پست معاونت امور فضای مجازی کشور را به دست شخص دیگری سپرد. او ضمن اشاره به وظایف طاقت فرسایی که فیروزی در معاونت نظارت بر دادسراها داشت، اعلام کرد که عبدالصمد خرم‌آبادی از امروز معاون جدید نظارت بر دادسرها خواهد بود.

منتظری با اعلام این خبر، عنوان کرد: برای نظارت بر دادسراها از فناوری روز حداکثر استفاده را داشته باشیم. اگر در دادسراها از فناوری روز استفاده کنیم هم جلوی برخی اشکالات گرفته می‌شود و هم خدمت رسانی بهتر صورت می‌گیرد.

او اظهار داشت برای آنکه رویکرد حوزه معاونت فضای مجازی تغییری نکند و سیاست آن مانند گذشته باقی بماند، با همکاری خرم‌آبادی فرد متخصصی در این زمینه انتخاب شده است. بدین ترتیب جاویدنیا، سرپرست جدید معاون فضای مجازی خواهد بود که به گفته منتظری باید کمر همت را در برابر بدخواهان و کسانی که سنگ اندازی می‌کنند، محکم ببندد و با تدبیر و تعقل این مسایل را پشت سر بگذارد. منتظری افزود که با توجه به شرایط امروز کشور نسبت به فضای مجازی، برخورد با هرگونه فسادی در این فضا در چارچوب قانون و مقررات ادامه پیدا می‌کند.

جاویدنیا معاون سابق دادستان مشهد در امور فضای مجازی است که حالا به جای عبدالصمد خرم‌آبادی وظیفه سرپرستی معاونت امور فضای مجازی دادستان کل کشور را بر عهده گرفته است.

خرم‌آبادی تا زمان حضور خود در این سمت همواره سیاست‌های تندی در خصوص شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌هایی مانند تلگرام و اینستاگرام داشت و بارها و بارها تأکید کرده بود که شبکه اجتماعی توئیتر هرگز رفع فیلتر نمی‌شود. حالا از آنجاییکه طبق گفته دادستان کل کشور، قرار نیست سیاست‌های این سازمان دستخوش تغییر شود، به نظر می‌رسد که نه می‌توان به رفع فیلتر سایت‌ها و شبکه‌های فیلتر شده امید داشت و نه از فیلتر نشدن مابقی آنها در آینده اطمینان حاصل کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      وقتشه همه این مسولان بیخاصیت خداحافظی کنند

    • سعید

      دیگه کار همشون امسال ایشالا تمومه

    • نااشنا

      اشخاص بی سواد باید زودتر برن بیرون.

    • بدون نام

      ضمن احترام به ایشان
      اگر اجازه انتقاد به مقام شامخ ایشان هست
      ایشون به درد فضای مجازی نمی خوردند
      از اظهار نظرهاشون مشخص بود با کلیت فضای مجازی مشکل دارند و بدشان نمی آمد همه سایت ها را هم فیلتر کنند
      امیدواریم از قضات جوان و آشنا به دیدگاه امروزی در این عرصه استفاده گردد

    • شهروند1

      خدارا شکر

    • علی اکبر

      سلام، کنار رفتن اینگونه افراد اتفاق خوبیه ولی اینکه فرد جدید با سفارش و حمایت آقای خرم آبادی جای ایشون بکارگیری شده جای تاسف و تجدید نظر داره....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج