۷۸۳۹۷۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

فتاحی: با «فیفادی‌ها» مشکلی نداریم

سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: بازیکنان باید خود را به سطح قلعه‌نویی برسانند وگرنه این مربی کار خود را بلد است.

خبرگزاری میزان: رضا فتاحی در خصوص شرایط این روز‌های تیم فوتبال سپاهان اظهارداشت: خدا را شکر این روز‌ها شرایط خوبی داریم و تنها چند مصدوم داریم که امیدواریم به بازی با نساجی برسند.

وی در مورد بازی سپاهان با نساجی در هفته نهم لیگ برتر گفت: بازی در جام حذفی و لیگ برتر شرایط متفاوتی دارد و نساجی هم تیم بسیار قدرتمندی است. آنها از کادر خوبی بهره می‌برند و فوتبال خوبی ارائه می‌کنند.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به این سوال که تعطیلی لیگ برتر به ضرر سپاهان بوده یا به نفع این تیم، تاکید کرد: تعطیلی که الان در آن هستیم برای فیفادی است و کاری نمی‌توان کرد. برخی از تعطیلی‌ها در اواسط فصل به وجود می‌آید و این موضوع خوب نیست وگرنه ما مشکلی با «فیفادی»‌ها نداریم. ما در این تعطیلی موفق شدیم یک بازی دوستانه خوب با پیکان برگزار کنیم و از این بابت خوشحالیم.

فتاحی در خصوص اینکه آیا امیر قلعه‌نویی از بازیکنان خود رضایت دارد یا خیر، خاطرنشان کرد: قلعه‌نویی مربی توانا و دانش فنی او بسیار بالا است. بازیکنان باید خود را به سطح قلعه‌نویی برسانند وگرنه این مربی کار خود را بلد است. قلعه‌نویی از بازیکنان خود راض بوده، چون آنها را با شناخت جذب کرده است. آرامشی که الان اصفهان دارد مدیون قلعه‌نویی است.

وی در پایان در مورد پرداخت مطالبات بازیکنان و مربیان سپاهان تصریح کرد: ۳۰ درصد از قرارداد‌ها پیش از آغاز لیگ برتر پرداخت شده و بخش دیگری هم مثل حقوق ماهیانه واریز می‌شود. تا الان خدا را شکر تمام پرداختی‌ها سرموقع بوده و از این بابت مشکلی وجود ندارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج