۷۸۴۰۶۶
۱۰ نظر
۵۰۰۰
۱۰ نظر
۵۰۰۰
پ

انصاریان: پرسپولیس می‌تواند قهرمان آسیا شود

 پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه عملکرد فنی‌ برانکو ایوانکوویچ برای این تیم ستودنی است، خاطرنشان کرد که پرسپولیس می تواند با این مربی کروات به مقام قهرمانی آسیا دست یابد.

ایرنا: علی انصاریان، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با اشاره به پیروزی ارزشمند پرسپولیس مقابل السد قطر در چارچوب مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: این که پرسپولیس توانست در خانه السد به برتری یک بر صفر دست یابد بسیار با ارزش و با اهمیت است.

او افزود: السد تیم بسیار خوبی است و از بازیکنان بزرگ و توانمندی بهره می برد و به طور حتم در بازی برگشت برای جبران نتیجه شکست دور رفت با تمام قوا به ایران می آید و این تیم که میلیون ها دلار هزینه برای لیگ قهرمانان آسیا و لیگ ستارگان قطر متحمل شده نمی خواهد از رسیدن به فینال بزرگ ترین رویداد فوتبالی باشگاهی آسیا محروم شود.

انصاریان تاکید کرد: بازیکنان پرسپولیس نباید مغرور شده و تصور کنند کار برای آن ها تمام شده و فینالیست لیگ قهرمانان آسیا شده اند. آن ها باید بدانند هنوز ۹۰ دقیقه دیگر از بازی مرحله نیمه نهایی باقی مانده است و باید با تمام وجود برای موفقیت و سربلندی پرسپولیس تلاش کنند.

انصاریان: پرسپولیس می‌تواند قهرمان آسیا شود

پیشکسوت پرسپولیس خاطرنشان ساخت: پرسپولیس با تمام مشکلات و موانعی که پیش روی خود داشت در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا عالی کار کرد. باید به مربیان و بازیکنان این تیم دست مریزاد و خسته نباشید جانانه ای گفت که به رغم بسته بودن پنجره نقل و انتقالات بازیکن تا این جای کار چنین عالی پیش رفته اند و ذره ای کم نگذاشته اند.

مدافع سابق قرمزپوشان پایتخت گفت: در بازی برگشت برانکو برنامه های خاصی خواهد داشت، او یک مربی با تدبیر و کاربلدی است که عملکرد فنی اش برای پرسپولیس ستودنی است و می تواند پرسپولیس را به مقام قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا برساند.

انصاریان در ادامه به خاطرات سال ها پیش و به بازی با پوهانگ و سامسونگ کره جنوبی در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا اشاره کرد و گفت: 2 بار در یک قدمی رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا بودیم که هر دفعه با بدشانسی بزرگ از این مرحله بازماندیم،

در سال 1997 ما در نیمه نهایی با نتیجه 3 بر یک مغلوب پوهانگ استیلرز کره جنوبی شدیم، در رده بندی الزورای عرق را بردیم و به مقام سوم دست یافتیم، در سال 2001 ابتدا با گل حامد کاویانپور یک بر صفر از سامسونگ جلو افتادیم اما روی اتفاقات عجیب فوتبالی در 15 دقیقه پایانی 2 گل دریافت کردیم و به فینال نرسیدیم. در این سال با پیروزی 2 بر صفر مقابل ارتش قزاقستان سوم شدیم.

او درباره این که پرسپولیس چقدر شانس قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را دارد، گفت: جدال با تیم های شرق آسیا بسیار سخت تر از تیم های غرب آسیاست. تیم های شرقی سرعتی هستند و کیفیت فوتبالشان بسیار بالاست.

*به خاطر شهید رضایی مجد خوشحالم

انصاریان که در فیلم داستانی «کاپیتان امیر» نقش شهید رضایی مجد را ایفا کرده است درباره راه یافتن این فیلم به جشنواره میلان ایتالیا گفت: خوشحالم فیلمی که روایتگر زندگی شهید بزرگی به نام رضایی مجد است به این جشنواره بین المللی را پیدا کرده است.

او تاکید کرد: در سال های نوجوانی و جوانی که فوتبال بازی می کردیم تمامی مسابقات تیم های پایه ای با نام و یاد شهید رضایی مجد برگزار می شد و وقتی از دست اندرکاران فیلم داستانی کاپیتان امیر پیشنهاد دریافت کردم بدون درنگ پاسخ مثبت دادم.

بازیگر فیلم داستانی کاپیتان امیر خاطرنشان ساخت: خیلی دوست داشتم از زوایای اخلاقی شهید رضایی مجد آگاه شوم، جوانی پرشور که کاپیتان تیم ملی جوانان بود و از تیم های پرسپولیس و استقلال پیشنهاد داشت اما به یک باره فوتبال را رها کرد و به جبهه های حق علیه باطل شتافت تا از کشور و انقلابش دفاع کند.

انصاریان در پایان گفت: به خاطر نام شهید رضایی مجد بسیار خوشحالم و امیدوارم تا حدودی توانسته باشم با بازی در این فیلم، ارادت قلبی و دینم را به این شهید والا مقام نشان داده باشم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مرتضی

      چرا که نه!!!
      به امید خدا، با همت بچه ها و تدبیر کادر فنی و حمایت هواداران

    • ایرانی.

      پیشکسوت پرسپولیس؟انصاریان؟ کسیکه بانامردی وبیشرفی رفته تیم رقیب هیچوقت پیشکسوت پرسپولیس نخواهدبود.

    • بدون نام

      خیانتکار نه پیشکسوت.اصلا این آقا را ما پرسپولیسیها به رسمیت نمیشناسیم.

    • بدون نام

      نباید مغرور شویم و بازی برگشت با السد قطر بسیار سخت و دشوار است

    • حامد

      خفه

    • بدون نام

      بشینید تا بشود....

    • محمدرضا اکبری

      نه انصاریان ونه هاشمی نسب ؛اینا پرسپولیسی نیستن ؟خائنن ؛بیشرفن کیسه کش خائن

    • تاج. دوقهرمانی آسیا. دونایب قهرمانی و سه مقام سومی. چهارفینال آسیا

      بیشرف تویی لنگی. دزد و کذاب و قاتل مث علی عبده تاسیس کننده باشگاه لنگ. پدر تیمت قاتل بود قاتله جهان پهلوان تختی

    • تاج. دوقهرمانی آسیا. دونایب قهرمانی و سه مقام سومی. چهارفینال آسیا

      آرزوی ۵۶ساله لنگیا . رفتن ب فینال خخخخخخخ. بشینید تا بره فینال

    • کیسه حمومی

      تا امثال ابلهی مثل توی کیسه حمومی کور بشه چند ساله زیرشی کیسه فروش داره اونجات میسوزه کیسه حقیر بدبخت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج