۷۸۴۱۲۵
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

یک فروند لنج ماهیگیری در چابهار در آتش سوخت

مدیرکل شیلات سیستان و بلوچستان گفت: یک فروند لنج برودتی در بندر صیادی هفت تیر چابهار عصر امروز /شنبه/ بر اثر اتصال باتری در آتش سوخت.

خبرگزاری ایرنا: مدیرکل شیلات سیستان و بلوچستان گفت: یک فروند لنج برودتی در بندر صیادی هفت تیر چابهار عصر امروز /شنبه/ بر اثر اتصال باتری در آتش سوخت.

هدایت الله میرمرادزهی شنبه شب در گفت وگو با خبرنگار اظهار داشت: پس از وقوع آتش سوزی و تماس به موقع صیادان ماموران آتش نشانی بندر چابهار سریعا وارد عمل شدند و با استفاده از بکسل و دور کردن آن اجازه سرایت آتش به سایر لنج ها را ندادند.

وی بیان کرد: اطفای حریق با استفاده از سه شناور آتش نشانی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان وبلوچستان در مدت حدودا یک ساعت انجام شد که جا دارد از نیروهای زحمتکش آتش نشانی بندر چابهار قدردانی شود.

مدیر کل شیلات سیستان و بلوچستان افزود: این لنج ۲ سرنشین داشت که پس از آغاز آتش سوزی در محل ورودی حوضچه اسکله بندر هفت تیر و شهید کلانتری به سرعت با استفاده از قایق جابجا شدند.

وی گفت: این لنج برای انجام صید در حال حرکت بود که با اتصال باتری در نزدیکی حوضچه بندرصیادی هفت تیر و بندر شهید کلانتری آتش گرفت.

میرمرادزهی ادامه داد: هر لنج ۲ تا سه میلیارد تومان بیمه امید است و جای نگرانی برای جبران خسارت لنج نیست.

وی اظهار داشت: ۲۴ هزار و ۱۹۶ نفر صیاد در قالب ۳۵ تعاونی صیادی در آبهای ساحلی شهرستان های کنارک و چابهار به وسیله ۹۰۷ فروند لنج شامل ۵۰۱ فروند لنج برودتی و ۴۰۶ فروند لنج یخی و هزار و ۴۳۰ فروند قایق مشغول صید و صیادی هستند.

مدیرکل شیلات سیستان و بلوچستان با بیان اینکه ۴۲ هزار لیتر سوخت و چندین سیلندرگاز و موادخوراکی در این لنج وجود داشته است، خاطرنشان کرد: معمولا هر لنج برودتی حدود ۴۵ روز تا یک ماه در دریاست و در طول فصل صید سه تا چهار بار می توانند صید را انجام دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج