جاباما
۷۸۴۲۰۲
۸ نظر
۵۰۰۴
۸ نظر
۵۰۰۴
پ

مرد روانی مدعی قتل شد

ادعای واهی مرد میانسال که می‌گفت همسرش را به قتل رسانده تیم جنایی پایتخت را به دردسر انداخت.

ایران نوشت: ادعای واهی مرد میانسال که می‌گفت همسرش را به قتل رسانده تیم جنایی پایتخت را به دردسر انداخت.

ساعت ۴:۴۲ دقیقه عصر جمعه ۲۰ مهر مرد ۵۰ ساله‌ای هراسان و نگران خود را به افسر نگهبان کلانتری ۱۰۱ تجریش رساند و گفت: من همسرم سهیلا را به قتل رسانده‌ام. با هم اختلاف داشتیم و همین اختلافات باعث شد تا یک لحظه عصبانی شوم و او را خفه کنم. بعد از جنایت به خودم آمدم و از آنجایی که نمی‌دانستم با جسد چه کنم تصمیم گرفتم آن را دفن کنم. برای همین کف یکی از اتاق‌های خانه ویلایی‌ام را کندم و جسد را دفن کردم.

با اظهارات مرد میانسال به نام حاتم، موضوع به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام شد. به دستور بازپرس جنایی مأموران راهی محل شده و با ورود به خانه ویلایی به جست و جوی جسد پرداختند. اما در بازرسی از خانه ویلایی هیچ اثری از حفاری جدید و دفن جسد نبود.

بدین ترتیب جسدی نیز کشف نشد در این حال حاتم ادعای جدیدی را مطرح کرد ومدعی شد محل دفن جسد را اشتباه بیان کرده است. او مدعی شد که جسد را در باغچه خانه ویلایی دفن کرده است. مأموران راهی باغچه خانه مرد بازاری شدند اما هیچ آثاری از دفن جسد داخل باغچه به‌دست نیامد.

باتوجه به اینکه مرد ثروتمند مدام اظهاراتش را تغییر می‌داد این احتمال از سوی بازپرس جنایی مطرح شد که مرد میانسال دروغ می‌گوید. به همین دلیل تحقیقات ادامه یافت تا اینکه در بررسی‌ها مشخص شد که این مرد دو سال قبل از همسرش جدا شده است.

ساعتی بعد کارآگاهان به سراغ سهیلا رفتند. وی وقتی شنید همسر سابقش چه ادعایی را مطرح کرده است به مأموران گفت: همسر من بیماری روانی دارد به خاطر همین بیماری هم دو سال قبل از او جدا شدم. توهمات ذهنی همسرم باعث شده تا چنین اظهاراتی را بیان کند.

با صحبت‌های زن میانسال، بازپرس جنایی دستور انتقال حاتم به پزشکی قانونی و بررسی صحت روانی‌اش را صادر کرد تا درصورتی که مرد میانسال مشکل روانی داشته باشد برای درمان در یکی از بیمارستان‌های روانی بستری شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عجب ...شایدراست میگفته یک زن دیگه گرفته صیغه ایی و او راسهیلا صدامیزده....شما همه جای خانه رابکنید...جوینده یابنده است...

    • بدون نام

      عجب فکری کرده ..بااینکارش تمام باغچه ویلایش رابیل زدن مجانی.....لطفا بعداز خونه حاتم 2تا جسد هم ماداریم توباغچه ویلایمان ...چیزی نیست 3000متراست فقط نمیدانم دقیق کجاخاک کردیم باید همه جارابکنید...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خخخ چه بامزه،،بعدشم بیایین توباغچه ی خونه ی ما...

    • لبیک یا مهدی

      دیوااانه

    • لبیک یا مهدی

      دیوااانه

    • بدون نام

      با همدست زنش سهیلا یک نفر را کشته. آدرس اشتباه میده که در پرونده اش بعنوان روانی آزاد شود که اگر مقتول روزی پیدا شد سراغش نیایند. شرلوک

      پاسخ ها

      • هانی

        بابا کاراگاه...

    • بدون نام

      ملت ایران کلا روانی کردبن باابیکاری وفقر وهر۴نفر۱نفرروانین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج