جاباما
۷۸۴۲۷۸
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

افزودن خدمات ترجمه سریع به گوشی‌های اندرویدی

گوگل از مدتی قبل به کاربران هدفون های بی سیم و بلوتوث خود موسوم به پیکسل بادز امکان داده است تا از خدمات ترجمه انی استفاده کنند و امروز بی سروصدا بر دامنه این خدمات افزود.

خبرگزاری فارس: گوگل از مدتی قبل به کاربران هدفون های بی سیم و بلوتوث خود موسوم به پیکسل بادز امکان داده است تا از خدمات ترجمه انی استفاده کنند و امروز بی سروصدا بر دامنه این خدمات افزود. این شرکت بر مبنای تغییراتی که در صفحه پشتیبان و اطلاع رسانی خدمات مذکور ارائه کرده از این پس چنین خدماتی را به کاربران تمامی هدفون ها و گوشی های اندرویدی که نرم افزار گوگل اسیستنت را نصب کرده باشند، ارائه می دهد.

افزودن خدمات ترجمه سریع به گوشی‌های اندرویدی

این تغییرات از 11 اکتبر آغاز شده و تا قبل از آن تنها کاربران گوشی های پیکسل گوگل و همین طور هدفون های پیکسل بادز می توانستند از آن بهره مند شوند.

پیش از این برخی شرکت های فناوری امکاناتی را برای استفاده از خدمات انی ترجمه گوگل به تولیدات خود اضافه کرده بودند که از جمله آنها می توان به ال جی اشاره کرد. این شرکت دکمه برای ترجمه آنی با استفاده از گوگل اسیستنت را به هدفون پلاتینیوم اس ای خود اضافه کرده بود.

گوگل امیدوار است با این تغییرات بر دامنه کاربران گوگل اسیستنت اضافه کند و میلیون ها نفر برای ترجمه صوت و متن از گوشی های اندرویدی و همین طور هدفون های بلوتوث استفاده کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج