۷۸۴۲۸۴
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

سریال Iron Fist کنسل شد

یک ماه پس از عرضه فصل دوم سریال «مشت آهنین» (Iron Fist) شبکه نت‌فلیکس اعلام کرد که تولید این مجموعه ابرقهرمانی را متوقف می‌کند. این اولین سریال ابرقهرمانی مارول است که تحت مدیریت «رید هستینگز» مدیرعامل نت‌فلیکس کنسل می‌شود و رویدادی ناگوار برای «فین جونز» و «جسیکا هنویک» ستارگان سریال خواهد بود.

سی نما: یک ماه پس از عرضه فصل دوم سریال «مشت آهنین» (Iron Fist) شبکه نت‌فلیکس اعلام کرد که تولید این مجموعه ابرقهرمانی را متوقف می‌کند. این اولین سریال ابرقهرمانی مارول است که تحت مدیریت «رید هستینگز» مدیرعامل نت‌فلیکس کنسل می‌شود و رویدادی ناگوار برای «فین جونز» و «جسیکا هنویک» ستارگان سریال خواهد بود.

سریال Iron Fist کنسل شد

البته با اینکه داستان «دنی رند» و «کالین وینگ» میلیاردر دیگر جایی در شبکه نت‌فلیکس نخواهد داشت، اما ممکن است این سریال در پلتفورم‌های دیگر به حیات ادامه دهد. یکی از این جاها شبکه اینترنتی اختصاصی دیزنی است که سال آینده میلادی رسماً آغاز به کار می‌کند. این شبکه جدید از هم اکنون وعده تولید سریال‌های اختصاصی برای شخصیت‌ها «لوکی» و «اسکارلت ویچ» را به هواداران داده آن هم با بازیگران اصلی آن یعنی «تام هیدلستون» و «الیزابت اولسن».

به گفته منابع نزدیک به پروژه مارول به تولید فصل سوم «مشت آهنین» در نت‌فلیکس تمایل داشته، اما دیزنی رقیب آینده نت‌فلیکس در شبکه‌های اینترنتی این اجازه را صادر نکرده تا شاید مدتی بعد در کنار سریال جدید «جنگ ستارگان» که «مندلوری» نام گرفته، آن را احیا کرده و سپس از سرویس اختصاصی خود پخش کند.

در حال حاضر کوچ دیگر سریال‌های ابرقهرمانی مارول به سرویس دیزنی بررسی نشده است. فصل سوم «جسیکا جونز» با بازی «کریستن ریتر» آپریل گذشته سفارش داده شده، و فصل سوم «لوک کیج» همین روزها چراغ سبز خواهد گرفت. سریال «دردویل» نیز که اولین سریال مارول در شبکه نت‌فلیکس بود در تاریخ ۱۹ اکتبر منتشر می‌شود. سریال «پانیشر» با بازی «جان برنتال» اسپین‌آف «دردویل» نیز اواخر سال ۲۰۱۷ برای فصل دوم تمدید شد.

بنابراین سریال «مشت آهنین» چه شبکه جدیدی برای خود پیدا کند چه نکند، نت‌فلیکس تا مدتی چند عنوان مارول را در اختیار خواهد داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • 011

      نتفلیکس اینجا شدی ضد حال ...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج