جاباما
۷۸۴۳۱۳
۵۰ نظر
۶۰۷۹
۵۰ نظر
۶۰۷۹
پ

بهترین انیمه‌های فانتزی که تاکنون ساخته شده‌اند

ایرانی‌ها با انیمه غریبه نیستند و این کارتون‌های جذاب و زیبا با نقاشی‌های رنگارنگ و داستان‌های جذاب و عمیق حسابی خودشان را در دل هواداران باز کرده اند.

برترین ها - ترجمه از محمد کاملان: ایرانی‌‌ها با انیمه غریبه نیستند و این کارتون‌های جذاب و زیبا با نقاشی‌های رنگارنگ و داستان‌های جذاب و عمیق حسابی خودشان را در دل هواداران باز کرده‌‌اند. انیمه‌ها که بیشتر آن‌ها ژاپنی‌ هستند در بیشتر مواقع داستان‌های خیالی دارند و انیمه‌هایی را شاهد هستیم که در قسمت‌های زیادی تولید شده‌اند و برای چندین سال مخاطبین را سرگرم کرده‌اند.

از آنجایی که نمی‌توان محبوبیت انیمه‌ها را دست کم گرفت در ادامه با هم به بهترین‌ انیمه‌های فانتزی اشاره می‌کنیم که سال‌های زیادی است طرفداران را جذب خود کرده‌اند.

15. دراگون بال (محصول سال ۱۹۸۶)

امکان ندارد جایی صحبت از انیمه‌های فانتزی مطرح شود و سخنی از دراگون بال به میان نیاید، این سریال شخصیت‌پردازی قوی دارد و صحنه‌‌های اکشن و پرزد و خورد آن به دل مخاطب می‌نشینید.

شخصیت اصلی این سریال کودکی با نام Goku است که برای نجات دوستانش خودش را به هر آب و آتشی می‌زند. انیمه دراگون بال تمام فاکتورهای لازم برای یک انیمه فانتزی را دارد و Goku با قدرت‌های عجیب و غریب از کره‌زمین در برابر اهریمن‌های مخوف محافظت می‌کند.

دراگون بال ابتدا در قالب داستان از سال ۱۹۸۴ تا ۱۹۹۵ در یکی از مجله‌های معتبر ژاپنی منتشر شد و سپس در سال ۱۹۸۶ شاهد تولید انیمه دراگون بال بودیم. این مجموعه در ۱۵۳ قسمت تولید شد و پخش آن تا سال ۱۹۸۹ به طول انجامید. مدتی بعد نیز دنباله آن با نام دراگون بال زد (Dragon Ball Z) از سال ۱۹۸۹ تا ۱۹۹۶ پخش شد.

بهترین انیمه‌های فانتزی که تاکنون ساخته شده‌اند

۱۴. انیمه Haibane Renmei (محصول سال ۲۰۰۲)

در این انیمه با داستانی رمز‌آلود طرف هستیم که بعید به‌ نظر می‌رسد مشابهش را تاکنون دیده باشید. شخصیت اصلی انیمه Haibane Renmei دختری بانمک با نام Rakka است. این دختر در این انیمه به عنوان Haibane شناخته می‌شود، جالب است بدانید Haibane در این انیمه یک موجود فرشته مانند است که در پیله پرورش یافته و دارای شخصیت‌ و توانایی‌های خاص می‌باشد.

این شخصیت‌ها بال‌های کوتاه و خاکستری دارند و یک حلقه سفید بالای سر آن‌ها مشاهده می‌شود. شخصیت اصلی این انیمه اطلاعات زیادی در خصوص نژاد خود ندارد و در این زمینه چیزی به خاطرش نمی‌آید. تنها چیزی که Rakka می‌داند این نکته است که در روستایی که زندگی می‌کند قوانین خاصی برای تبعیت وجود دارد. یکی از این قوانین نزدیک نشدن به دیواری است که روستا را احاطه کرده است.

از طرف دیگر روز خاصی نیز در این روستا با نام Day of Flight است که بسیاری از هم‌نژاد‌های او گم شده‌اند. در نتیجه Rakka سعی می‌کند پرده از راز گم شدن هم‌نژاد‌های خود بردارد و چیزهای بیشتری درباره هویتش پیدا کند.

بهترین انیمه‌های فانتزی که تاکنون ساخته شده‌اند

13. انیمه We Still Don't Know the Name of the Flower We Saw That Day (محصول سال ۲۰۱۱)

انیمه‌های ژاپنی به داستان‌های قوی و عمیق معروف هستند و این انیمه مثال بارزی از هنرمندی ژاپنی‌ها در این زمینه است. داستان این انیمه زندگی چندین نوجوان را بازگو می‌کند که در گذشته رفاقت خوبی با هم داشته‌اند.

دوستی شخصیت‌های این انیمه تحت تأثیر مرگ یکی از دوستانشان با نام Meiko قرار می‌گیرد و از هم جدا می‌شوند تا اینکه سال‌ها بعد یکی از دوستان همین گروه با نام Jinta گوشه عزلت انتخاب می‌کند و مدرسه نمی‌رود. وی روح دوست از دست رفته‌اش را ملاقات می‌کند، این روح از او می‌خواهد که در تحقق یافتن آرزویی به او کمک کند تا به راحتی به دنیای دیگر برود.

از آنجایی که Jinta نمی‌داند آرزوی روح دوستش چیست به سراغ سایر دوستانش می‌رود تا از آن‌ها کمک بگیرد. در نتیجه رفاقت آن‌ها دوباره جان میگیرد و شاهد داستان‌های جذاب و عاطفی هستیم.

بهترین انیمه‌های فانتزی که تاکنون ساخته شده‌اند

۱۲. پوکمون ( محصول سال ۱۹۹۷)

با یکی از شادترین و جذاب‌ترین انیمه‌‌های ژاپنی سروکار داریم که خلاقیت و رویاپردازی در آن حرف اول را می‌زند. در این انیمه پسری با نام Ash Ketchum به همراه موجودات بامزه و دوست‌داشتنی با مخاطره‌های مختلفی روبرو می‌شود.

انیمه پوکمون به بچه‌ها و بزرگسالان یاد می‌دهد چگونه با اعتماد به نفس و پشتکار هر مانعی را از سر راه خود بردارند. پوکمون برای نوجوانان و بچه‌ها ساخته شده است اما داستان‌های جذاب آن باعث شده تا بزرگسالان نیز به این انیمه علاقه پیدا کنند.

جالب است بدانید پوکمون ابتدا در قالب بازی‌های رایانه‌ای عرضه شد و پس از موفقیت شاهد پخش آن در سال ۱۹۹۷ در ژاپن بودیم. این انیمه محبوب از آن زمان تاکنون همچنان ادامه پیدا کرده است.

بهترین انیمه‌های فانتزی که تاکنون ساخته شده‌اند

11. انیمه سول ایتر (محصول سال ۲۰۰۸)

این انیمه داستان آکادمی را حکایت می‌کند که در آن داس‌هایی با نام داس مرگ پرورش می‌یابند. این افراد برای رسیدن به این رتبه تلاش زیادی کرده‌اند و به قدرت‌های ماورایی مجهز هستند. مدیر این آکادمی فردی است با نام ارباب مرگ و شاگردان آن برای بدست آوردن قدرت بیشتر و از بین بردن شیطان تلاش می‌کنند.

این انیمه در کنار صحنه‌های اکشن و پر زد و خورد خمیرمایه کمدی و طنز آمیز دارد و همین امر جذابیت آن را بیشتر کرده است. سول ایتر در ۵۱ قسمت تولید شده و پخش آن به سال‌های ۲۰۰۸ تا ۲۰۰۹ باز می‌گردد.

بهترین انیمه‌های فانتزی که تاکنون ساخته شده‌اند

۱۰. انیمه خون مثبت (محصول سال ۲۰۰۵)

تجربه نشان داده است هر مجموعه‌ای که نامی از خون‌آشام‌ها در میان باشد، طرفداران نیز علاقه خاصی به آن نشان می‌دهند. انیمه خون مثبت نیز در همین گروه قرار می‌گیرد. نقش اصلی این انیمه بر عهده شخصیتی با نام Saya Otonashi است.

وی حافظه‌اش را از دست داده و خاطرش نیست که سال گذشته چه کسی بوده است و چه کارهایی انجام می‌داده است. خانواده‌ای سرپرستی Saya را بر عهده گرفته و به مدرسه‌ای معمولی می‌رود و اتفاق خاصی در زندگی‌اش رخ نمی‌دهد تا اینکه دست بر قضا یکی از روزها موجودی به وی در مدرسه حمله می‌کند.

این موجود خون Saya را می‌خورد و مدتی مردی با نام Haji به کمک Saya می‌آید و نجاتش می‌دهد. در نهایت Saya متوجه می‌شود که قدرت زیادی پیدا کرده و با کمک خون خودش، جانوری که به او حمله کرده بود را می‌کشد.

پس از این اتفاق Say به این نکته پی‌میبرد مردی که به او کمک کرده در‌واقع عضو انجمنی است که دنیا را از شر موجودات خبیث محافظت می‌کند. این قضیه نظر Saya را جلب می‌کند و به این انجمن می‌پیوندد.

بهترین انیمه‌های فانتزی که تاکنون ساخته شده‌اند

9. انیمه وان‌پیس (One Piece)، (محصول سال ۱۹۹۹)

دزدان دریایی ممکن است در زندگی واقعی شخصیت‌های منفی و پلیدی باشند اما این قضیه در داستان‌ها صدق نمی‌کند و بیشتر مجموعه‌هایی که در آن به دزدان دریایی پرداخته می‌شود مجموعه‌های پرطرفداری از آب در می‌آیند.

انیمه وان‌پیس نیز به یکسری دزد دریایی بامزه و جذاب می‌پردازد. پخش این انیمه به حدود دو دهه قبل باز می‌گردد اما داستان آن به اندازه‌ای جذاب است که هنوز هم مخاطبین زیادی دارد. شخصیت اصلی این انیمه فردی با نام Monkey D. Luffy که همراه تیم‌اش برای پیدا کردن گنج و تبدیل شدن به بزرگترین دزدان دریایی تاریخ به دل دریا می‌زنند.

در این انیمه نیز همانند سایر انیمه‌های فانتزی شاهد قدرت‌های فراطبیعی و عجیب و غریب هستیم. در نتیجه Monkey می‌توانید دست و پای خودش را بیش از حد دراز کند. گفته می‌شود Monkey در کودکی میوه‌ای شیطانی را خورده و به همین دلیل به این قابلیت دست پیدا کرده است.

بهترین انیمه‌های فانتزی که تاکنون ساخته شده‌اند

۸. انیمه فرزندان گرگ (محصول سال ۲۰۱۲)

این انیمه در‌واقع یک فیلم سینمایی است و به همین دلیل اگر حوصله مشاهده انیمه‌های سریالی را ندارید پیشنهاد می‌کنیم به تماشای انیمه سینمایی فرزندان گرگ بنشینید. در این انیمیشن که از زبان خانمی با نام Hana روایت می‌شود شاهد عاشق شدن این خانم به یک گرگینه هستیم.

این گرگینه آخرین بازمانده از نسل خودش است و پس از اینکه Hana به گرگینه بودن معشوقه‌اش پی‌میبرد باز هم عاشق‌اش باقی می‌ماند. Hana و گرگینه صاحب دو فرزند می‌شوند که این فرزندان خصوصیت پدرشان را به ارث برده‌اند.

دست بی‌رحم روزگار پدر این بچه‌ها را از آن‌ها می‌گیرد و Hana با دو فرزندش تنها می‌ماند. در نتیجه به حومه شهر می‌روند تا دور از جنجال بچه‌هایش را بزرگ کند اما دست تقدیر چیزی دیگری برای آن‌ها در نظر دارد و داستان پیچیدگی‌های جالبی پیدا می‌کند.

بهترین انیمه‌های فانتزی که تاکنون ساخته شده‌اند

7. شهر اشباح (Spirited Away) (محصول سال ۲۰۰۱)

این فیلم نیز یکی دیگر از انیمه‌های سینمایی است که به‌رغم گذشت چندین سال از پخش آن، همچنان محبوبیت دارد. بسیاری از منتقدین انیمه، این فیلم را یکی از تاثیرگذارترین انیمه‌های تاریخ می‌دانند. در همین راستا در سال انیمه شهر اشباح توانست جایزه اسکار بهترین فیلم پویانمایی را نیز از آن خود کند.

شهر اشباح داستان دختری ۱۰ ساله با نام چیهیرو اوگینو است که به همراه پدر و مادرش به تازگی به شهر جدیدی مهاجرت کرده‌اند. چیهیرو از اینکه خانه قبلی خود را ترک کرده حسابی ناراحت است و دست بر قضا خانواده‌اش در حین انتقال به منزل جدید مسیر خود را گم می‌کنند و از یک تونل سر در می‌آورند.

سپس به مکانی می‌رسند که غذاهای خوشمزه‌ای در آن پهن شده و پدر و مادرش مشغول به خوردن می‌شوند. در پی یک سری اتفاق‌ها چیهیرو غذا نمی‌خورد و مدتی بعد متوجه می‌شود پدر و مادرش که حسابی غذا خورده‌اند به خوک تبدیل شده‌اند.

در نتیجه چیهیرو به دنبال راهی برای تبدیل دوباره پدر و مادرش از خوک به انسان می‌گردد.

بهترین انیمه‌های فانتزی که تاکنون ساخته شده‌اند

۶. انیمه Code Geass: Hangyaku no Lelouch (محصول ۲۰۰۶)

در این قسمت به یکی از جذاب‌ترین انیمه‌های این فهرست می‌رسیم که سرشار از لحظه‌های پر زد و خورد و جذاب است. داستان این انیمه در ژاپن می‌گذرد. در آن زمان امپراتوری بریتانیا برای فتح ژاپن لشکرکشی می‌کند و قهرمان داستان با نام Lelouch Lamperouge که شاهزاده انگلستان بوده است از این کشور تعبید می‌شود و در یک درگیری توسط دختری مرموز با نام C.C نجات پیدا می‌کند.

این دختر برای شخصیت اول داستان قدرت‌های مافوق‌ طبیعی‌ فراهم می‌کند و به لطف این قدرت‌ها دشمن از بین می‌رود. مدتی بعد Lelouch Lamperouge متوجه می‌شود که استفاده‌ها‌ی بیشتری می‌تواند از این قدرت‌ها داشته باشد و در نتیجه به این فکر می‌افتد که به نبرد میان ژاپن و بریتانیا خاتمه دهد.

بهترین انیمه‌های فانتزی که تاکنون ساخته شده‌اند

5. انیمه Hunter x Hunter (محصول سال ۲۰۱۱)

شخصیت اول این انیمه پسری با نام Gon است که به دنبال پدر گمشده‌اش می‌گردد. در نتیجه ممکن است در نگاه اول فکر کنید با داستان کلیشه‌ای و قدیمی طرف هستید. اما انیمه Hunter x Hunter را نباید دست‌کم بگیرید چرا که Gon به این فکر می‌افتد که به یک شکارچی تبدیل شود و برای رسیدن به این هدف با پسری با نام Killua آشنا می‌شود.

این پسر که در خانواده‌ای متشکل از قاتلین بزرگ شده است موفق می‌شوند از آزمون شکارچی‌ شدن سربلند بیرون بیایند و به کمک همدیگر به دنبال پدر Gon میگردند. شخصیت‌های داستان در مسیر جستجو برای پدر به توانایی‌های بیشتری دست پیدا می‌کنند و چالش‌های مختلفی را پشت سر می‌گذارند.

بهترین انیمه‌های فانتزی که تاکنون ساخته شده‌اند

۴. انیمه Bleach (محصول سال ۲۰۰۴)

شخصیت این انیمه معروف فردی است با نام ایچیگو کوروساکی، وی همانند سایر شخصیت‌های انیمه‌های فانتزی دارای قدرت خاصی است. به لطف این قدرت ایچیگو ارواح را می‌بیند. در یکی از روزها ایچیگو مبارزه‌ای نفس‌گیر را بین شینیگامی و یک هیولا در بیرون خانه‌اش مشاهده می‌کند. در این مبارزه شینیگامی صدمه می‌بیند و قدرتش را به ایچیگو می‌بخشد تا خانواده‌اش را حفظ کند.

این امر آغازگر داستان اصلی انیمه Bleach می‌شود تا ایچیگو راه دور و درازی را برای نابودی اهریمن‌ها شروع کند. انیمه Bleach چیزی بیشتر از ۳۰۰ قسمت دارد و به‌خوبی توانسته است به‌رغم تعداد زیاد قسمت‌ها مخاطبین را راضی و سرگرم نگه دارد.

بهترین انیمه‌های فانتزی که تاکنون ساخته شده‌اند

3. انیمه Mushishi (محصول سال ۲۰۰۵)

این انیمه یکی از زیباترین انیمه‌های ژاپنی است اما اقبال بلندی نداشته و مخاطبین زیادی آن را از قلم انداخته‌اند. داستان انیمه Mushishi حول محور مردی با نام Ginko می‌گذرد. وی یک Mushishi است و این افراد قابلیت‌های خاصی برای تحقیق در خصوص پدیده‌های غیرطبیعی دارند.

به این ترتیب می‌توان گفت انیمه Mushishi خمیر‌مایه‌ای کارآگاهی و جنایی دارد و نقش اول آن معماها را یکی از پس از دیگری با ذکاوت و کمک گرفتن از قدرت‌های مافوق‌طبیعی پشت‌سر می‌گذارد.

بهترین انیمه‌های فانتزی که تاکنون ساخته شده‌اند

۲. انیمه Tengen Toppa Gurren-Lagann (محصول سال ۲۰۰۷)

این انیمه دو شخصیت جالب و جذاب با نام‌های Simon و Kamina دارد. این دو در یک روستای زیرزمینی بزرگ‌ شده‌اند و تاکنون سطح زمین و دنیای ما را ندیده‌اند. در نتیجه برای این دو و سایر اهالی روستای آن‌ها دنیای سطح زمین تنها در حد افسانه و رؤیا بوده است.

زندگی Simon و Kamina با پیدا کردن چیزی با نام Lahann تغییر می‌کند. این چیز در‌واقع یک سلاح خطرناک است و برای مبارزه با اهالی سطح زمین به کمک آن‌ها می‌آید. در نتیجه Kamina و Simon به لطف این سلاح به نیروهای سطح زمین برتری پیدا می‌کنند و همین امر باعث می‌شود راه خود را به روی زمین پیدا کرده و ماجراجویی‌های خود را در دنیای واقعی شروع کنند.

بهترین انیمه‌های فانتزی که تاکنون ساخته شده‌اند

1. انیمه Fullmetal Alchemist: Brotherhood (محصول سال ۲۰۰۹)

در پایان فهرست بهترین انیمه‌‌های فانتزی تاریخ به انیمه‌ای اشاره می‌کنیم که اگر آن را ندیده‌اید پیشنهاد می‌کنیم آب دست‌تان است زمین بگذارید و به تماشای این انیمه بنشینید. شخصیت‌های این انیمه به دنبال چیزی با نام سنگ فلاسفه می‌گردند.

دو برادر با نام‌های Edward و Alphonse به این سنگ نیاز دارند. Alphonse در این انیمه بدن خود را در اثر کیمیاگری از دست داده است و دست و پای Edward نیز در حین کیمیاگری از بین رفته است. در نتیجه این دو برادر سخت به دنبال پیدا کردن سنگ فلاسفه هستند تا به لطف نیروی جادویی این سنگ قسمت‌های از بین رفته بدن خود را بازیابی کنند.

بهترین انیمه‌های فانتزی که تاکنون ساخته شده‌اند

در پایان پیشنهاد می‌‌کنیم اگر شما هم از طرفداران پروپاقرص انیمه‌ها هستید و اسم انیمه‌ خاصی در ذهن شماست، در قسمت نظرات ما و سایر کاربران را در جریان انیمه‌های مورد علاقه خود قرار دهید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بلیچ فوق العاده است

    • P.Mario

      واقعا جالبه اسمای بلیچ، وان پیس، دراگون بال رو تو لیست میبینم اما اثری از ناروتو نیست!!! چطور میشه از انیمه هایی که تو خارج لقب Big four بهشون دادن فقط سه تاشونو بیارین!! شاید بخاطر اینه که خیلی از ایرانی ها با این عنوان با صنعت انیمه آشنا شدن یا شایدم از عمد بوده!!!

      پ.ن: بقیه انیمه های کوتاه که اورده شده ارزششون خوبه و درست.

    • بدون نام

      قطعا شهر اشباح....

    • بدون نام

      «پرنسس مونوکه» عالی بود!داستانش درباره ی حفاظت از محیط زیسته.خیلی فیلمنامه جذابی داره.

    • میری

      بنظر من هم این لیست غیر منصفانه است
      از بالا که به پایین می اومدم چشمم همش دنبال اسم ناروتو بود اما متاسفانه ...
      ارزش ناروتو اگه شماره 2 نباشه کمتر هم نیست

    • بدون نام

      شهر اشباح خیلی عالیه

    • رزیتا

      قلعه پرنده هاول هم خیلی خوبه

    • علی

      نبرد باتایتانها یادتون رفت

      پاسخ ها

      • Shadow

        اون که فانتزی نیست. اون اکشنه

    • بدون نام

      شهر اشباح یکی از زیبا ترین انیمه هایی هست که من دیدم

    • بدون نام

      همشون عالی هستند

    • بدون نام

      دیجیمون و نبض رویش هم معرکه ان

    • غزل

      قلعه متحرک هابل یکی از بهتریناست
      تو انیمه های سریالی هم دفتر مرگ و عروس جادوگر باستانی حرف اولو میزنن
      انیمه ها موضوعشون از خیلی از فیلما و سریالای هالیوود خلاقانه تر و جالب تره
      اگه تا حالا انیمه ندیدین من عروس جادوگر باستانی رو به عنوان اولین تجربتون پیشنهاد میکنم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دفترچه مرگو موافقم ولی عروس جادوگر تو انیمه های فصل خودش خیلی خوبه ولی بین بهترین انیمه ها نه.

    • بدون نام

      عاشق فول متالم. گینتاما رو جا انداختین. بهترین انیمه کمدی. و همینطور حمله به غول و خیلیای دیگه

    • میلاد

      شهر اشباح و تمام کارهای میازاکی فوق العاده ان.. فوق العاده! یادمه هفت هشت ساله بودم که شهر اشباح رو دیدم و خیلی روم تاثیر گذاشت. اینکه ساخته ی یک پیرمرد اینجوری با یه کودک ارتباط برقرار می کنه واقعا نبوغ میازاکی رو میرسونه

    • بدون نام

      ممد حمله به تایتان هم خوبه

    • بدون نام

      جای چن تا دیگه از انیمه های میازاکی مثل قلعه متحرک هاول
      و
      قلعه ای در آسمان خالیه به نظرم

    • بدون نام

      انیمه ی اسم تو هم خیلی قشنگه

    • بدون نام

      من انیمه شهر اشباح رو دیدم واقعا بی نظیره

    • بدون نام

      من تعریف انیمه توکیو غول رو هم زیاد شنیدم

    • akram

      انیمیشن توتورو عالیه.انیمیشن پروانه

    • بدون نام

      قلعه متحرک هاول پس چی

    • م.ح

      انیمه فوق العاده اسم تو your name

    • بدون نام

      دفترچه مرگ، توکیو غول، ناروتو...
      چرا اینا رو تو لیست نمیبینم؟!

    • Todoroki shouto

      توکیو غول باید باشه ، ناروتو باید باشه، دث نوت باید باشه، اتک ان تایتان باید باشه....

      پاسخ ها

      • Shadow

        سلام. توکیوغول و حمله به تایتان ها فانتزی نیستن. توکیوغول ژانره ترسناکه. حمله به تایتان ها هم اکشنه

    • نور

      بهترین انیمه ای که دیدم قلعه متحرک هابل،واقعا فوق العاده بود

    • سیاوش

      مدفن کرم های شب تاب بهترین انیمه ی عمر منه
      حتما یادتون رفته که نگفتینش

      پاسخ ها

      • 1

        ولی خیلی غمگینه

    • ava

      اتک ان تایتان کو پس ؟؟ توکیو غول ؟؟ اسم تو ؟؟ صدای خاموش ؟؟ آتیش بازی ؟ ویولت اورگاردن ؟؟
      از هرچی بگذرم نمیتونم از اتک و توکیو غول بگذرم ...
      آخه چراااااااااااا؟؟

    • بدون نام

      ناروتو، اتک آن تایتان، گینتاما و دث نوت چی پس؟

    • بدون نام

      حمله به تایتان، توکیو غول،نوراگامی، بلک باتلر، اسرافیل پایانی و خیلی از انیمه های دیگه رو جا انداختید که بعضیاشون واقعا معروفتر و جذابتر از بعضی انیمه های توی لیستن.

    • Marzie

      شهر اشباح
      قلعه متحرک هاول
      نام تو
      پرنسس مونونوکه
      پونیو
      همه ی کارای استدیو جیبلی و اقای میازاکی

    • ناشناس

      چارلوت کو پس ؟ واقعا انیمه معرکه ای بود ...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خوب بود اما جز بهترینها فکر نکنم

    • mahammad

      همشون عالین ولی توکیو غول ،حمله به تایتان،شارلوت،نوراگامی،قلب های پاندورا ،ناروتو،اسم تو ،پرنسس مونونوکه،قلعه متحرک هاول ،دفترچه مرگ و.... جاشون خالیه چون واقعا بی نظیرن هرچند من پیشنهاد میکنم هانترxهانتر و بلیچ و کیمیاگرتمام فلزی از این لیستو حتما حتما حتما ببینین

      پاسخ ها

      • Shadow

        حمله به تایتان ها و توکیوغول و اسرافیل پایانی فانتزی نیستن.

      • Shadow

        دفترچه مرگ هم فانتزی نیست.

    • mahammad

      همشون عالین ولی توکیو غول ،حمله به تایتان،شارلوت،نوراگامی،قلب های پاندورا ،ناروتو،اسم تو ،پرنسس مونونوکه،قلعه متحرک هاول ،دفترچه مرگ و.... جاشون خالیه چون واقعا بی نظیرن هرچند من پیشنهاد میکنم هانترxهانتر و بلیچ و کیمیاگرتمام فلزی از این لیستو حتما حتما حتما ببینین

    • mahammad

      همشون عالین ولی توکیو غول ،حمله به تایتان،شارلوت،نوراگامی،قلب های پاندورا ،ناروتو،اسم تو ،پرنسس مونونوکه،قلعه متحرک هاول ،دفترچه مرگ و.... جاشون خالیه چون واقعا بی نظیرن هرچند من پیشنهاد میکنم هانترxهانتر و بلیچ و کیمیاگرتمام فلزی از این لیستو حتما حتما حتما ببینین

    • mahammad

      همشون عالین ولی توکیو غول ،حمله به تایتان،شارلوت،نوراگامی،قلب های پاندورا ،ناروتو،اسم تو ،پرنسس مونونوکه،قلعه متحرک هاول ،دفترچه مرگ و.... جاشون خالیه چون واقعا بی نظیرن هرچند من پیشنهاد میکنم هانترxهانتر و بلیچ و کیمیاگرتمام فلزی از این لیستو حتما حتما حتما ببینین

    • mahammad

      همشون عالین ولی توکیو غول ،حمله به تایتان،شارلوت،نوراگامی،قلب های پاندورا ،ناروتو،اسم تو ،پرنسس مونونوکه،قلعه متحرک هاول ،دفترچه مرگ و.... جاشون خالیه چون واقعا بی نظیرن هرچند من پیشنهاد میکنم هانترxهانتر و بلیچ و کیمیاگرتمام فلزی از این لیستو حتما حتما حتما ببینین

    • mahammad

      همشون عالین ولی توکیو غول ،حمله به تایتان،شارلوت،نوراگامی،قلب های پاندورا ،ناروتو،اسم تو ،پرنسس مونونوکه،قلعه متحرک هاول ،دفترچه مرگ و.... جاشون خالیه چون واقعا بی نظیرن هرچند من پیشنهاد میکنم هانترxهانتر و بلیچ و کیمیاگرتمام فلزی از این لیستو حتما حتما حتما ببینین

    • فرید

      این لیست ب نظر من اصلا درست نیست ، انیمه هایی مثل ناروتو شیپودن ، دفترچه مرگ ، توکیو قول ، نبرد تایتان ها و..... باید جزو بهترینها باشن

      پاسخ ها

      • Shadow

        آخه مگه توکیوغول و حمله به تایتان ها و دفترچه مرگ فانتزی هستن که اینجا باشن!

    • mostafa

      چطور تونستین انیمه ناروتو رو ننویسید هیچی در حد و اندازه این انیمه تاحالا ندیدم کاشکی میشد از اول دید

    • بدون نام

      گند زدی...

    • غزال

      چرا ناروتو نیست؟
      بذارین.

    • منا

      بهترین انیمه ها از نضر من: نام تو و پرنسس پاتمای وارونه و فرزند آب و هوا هست نام تو خیلیییی قشنگه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج