جاباما
۷۸۴۷۰۸
۶ نظر
۵۰۰۰
۶ نظر
۵۰۰۰
پ

استیلی خواهان بازی با تیم کی‌روش شد

بعداز چالش های به وجود آمده میان تیم امید و تیم ملی حمید استیلی درخواست بازی دوستانه با تیم کارلوس کی روش را داده است.

ورزش سه: بعداز چالش های به وجود آمده میان تیم امید و تیم ملی حمید استیلی درخواست بازی دوستانه با تیم کارلوس کی روش را داده است. او که حالا از حضور تیم امید در زمین پژوهشگاه راضی به نظر می رسد صحبت های مسالمت آمیزی در مورد همکاری تیم امید با تیم ملی داشت. او دراین باره می گوید: « در جلسه با تاج در مورد ساختمان پک صحبت کردیم و او گفت هر موقع بخواهیم می‌توانیم با نامه رسمی از آنجا استفاده کنیم.

پک برای همه رده‌های سنی است، اما اولویت با بزرگسالان است. باید مدیریت شود تا تداخلی در برنامه‌ها وجود نداشته باشد و باید جوری کار کنیم که به کسی ضربه نزند. به هر حال ما همه زیرمجموعه فدراسیون هستیم. از روز اول هم تعامل داشتیم و گفتیم اولویت با بزرگسالان است.

اگر ارتباط بین دو تیم امید و بزرگسالان وجود داشته باشد، به سود فوتبال کشور است. اگر می‌توانستیم بازی تدارکاتی هم بین دو تیم برگزار کنیم خیلی خوب می‌شد. بازیکنان امید هم آینده فوتبال ما هستند و همه باید تلاش کنیم پرچم کشورمان بالا باشد.»

کی روش در صحبت های پایانی اش در مورد درگیری دستیارش با حمید استیلی گفت: تلفن و اتاق من به روی حمید استیلی باز است و او اگر کاری داشته باشد می تواند به من تلفن بزند و یا در اتاق من حاضر شود.

درخواست برگزاری بازی دوستانه با تیم ملی بعد از دعواهای اخیر به وجود آمده می تواند درنوع خود جالب باشد. حمید استیلی در حالی این درخواست را مطرح کرده که در گذشته بین کرانچار و کی روش چالش هایی به وجود آمده بود. کرانچار به عنوان سرمربی تیم سپاهان با حضور بازیکنانش در تمرینات ریکاوری تیم ملی مخالف بود. هر چند در نهایت با اجرای این برنامه موافقت کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      استیلی بدبخت کمی غرور داشته باشه بجای اینکه کیروش کثیف ودسیارشو ادب کنی لال شد تاسف

    • بدون نام

      برو با ویتنام بازی کن

    • بدون نام

      ای بدبخت ذلیل، اون همه یه سگ خارجی بهت توهین کرد
      حالا بخاطر پست و مقام داری چاپلوسی میکنی؟؟

    • بدون نام

      بابا بس کنید شما چرا کاسه داغ تر از آش شدین؟ تو این چند روز ندیدیم کیروش به کسی بی احترامی کرده باشه وبارها هم گفته کمپ برای کل ورزش ایرانه وبا هماهنگی همه میتونن استفاده کنن حالا چرا بعضی ها دنبال کیروش افتادن تا پاچه شو بگیرن کاملا مشخصه از چی بهشون فشار اومده استیلی آدم با شخصیته وخودش میدونه چطور جواب دشمناشو بده شماها چه کاره هستین؟ میخواین فوتبال ایران رو با این حرکات خاله زنک بازی به گند بکشونید!

    • بدون نام

      احسنت ساختمان پک فعلادراختیارتیم بزرگسالان است مگه میشودتمرین راتعطیل کنندوبه تیم امیدبدهند

    • بدون نام

      جالبه‌درمیان‌اینهمه‌پارس‌وعوعویه‌عده‌معلوم‌الحال‌نه‌استیلی‌حرفی‌زده‌نه‌کرانچار!پس‌بدبخت‌شماهاییکه‌ملعبه‌این‌سیاه‌نماییهای‌رسانه‌ای‌میشید!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج