۷۸۴۸۸۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

حسینی منتظر فرصت معجزه؛ پس از ۵ ماه انتظار

 دقیقه نود بازی ایران و ازبکستان که حسینی بازی را به عنوان دروازه‌بان تیم ملی تمام کرد، انتظارش را نداشت چنین ماه‌های سختی در انتظارش باشد.

وبسایت نود: دقیقه نود بازی ایران و ازبکستان که حسینی بازی را به عنوان دروازه‌بان تیم ملی تمام کرد، انتظارش را نداشت چنین ماه‌های سختی در انتظارش باشد.

فردا شاید پس از ۵ ماه نارضایتی، قهر و اعتراض، دوباره بهترین دروازه‌بان فصل پیش لیگ برتر رنگ زمین چمن را ببیند. لیگ هفدهم، فصل فوق العاده‌ای برای حسینی بود. او در استقلال رکورد کلین شیت در فوتبال ایران را شکست. حسینی به لیست تیم ملی هم رسید و نیمه دوم بازی دوستانه با ازبکستان، پیش از اعلام لیست نهایی درون دروازه قرار گرفت. پس از آن اما، همه چیز وارونه شد و برای او بد جلو رفت.

حسینی منتظر فرصت معجزه؛ پس از ۵ ماه انتظار

حسینی ابتدا از لیست نهایی تیم ملی خط خورد و جام جهانی را در خانه تماشا کرد. پیش از شروع فصل جدید، جایزه سازمان لیگ برای بهترین دروازه‌بان فصل را به بیرانوند باخت و اعتراض تندی به این موضوع داشت. لیگ هجدهم را روی نیمکت آغاز کرد و در لیگ قهرمانان هم به او فرصت بازی نرسید. زمانی که استقلال در جام حذفی روبروی نفت مسجدسلیمان قرار گرفت، حسینی همچنان روی نیمکت بود تا همان بازی دوستانه با ازبکستان، آخرین حضورش در زمین چمن باشد.

۵ ماه است حسین حسینی، زمین چمن را ندیده و هیچ مسابقه‌ای انجام نداده است. او بر خلاف چند ماه قبل، رقیب بیرانوند برای حضور در ترکیب اصلی تیم ملی نیست و جایگاهش در استقلال هم آنقدر متزلزل شده که به جدایی فکر کند.

کی‌روش فردا، قصد امتحان بازیکنان جدیدی را در ترکیب تیم ملی دارد و با توجه به حضور کامل عابدزاده در بازی قبل، شاید این بار حداقل برای یک نیمه نوبت به حسینی برسد. دروازه‌بانی که برای گرفتن بلیت امارات و جام ملت‌ها، باید در همین فرصت‌های کوتاه دست به معجزه بزند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج