۷۸۴۹۴۲
۱۷ نظر
۵۰۰۵
۱۷ نظر
۵۰۰۵
پ

فردوسی‌پور جای استودیوی نود، کجا رفت؟

عادل فردوسی‌پور به گفته دوستانش یک دیوانه فوتبال است. او که به خاطر فوتبال زندگ‌ اش را پاک باخته است و تقریبا هیچ چیز در زندگی برایش چای فوتبال را نمی‌گیرد.

خبرآنلاین: منطقا باید الان در ساختمان سیما و استودیوی ۱۱ آماده می شد تا برنامه ۹۰ را روی آنتن ببرد. او هفته قبل بارها تکرار کرد که دوشنبه شب این هفته هم با اینکه لیگ نیست، برنامه خواهند داشت و به چالش های فوتبالی می پردازند.

مثلا در همین هفته می شد به دعواهای بین تیم ملی امید و بزرگسالان پرداخت و یا به جای اینکه برنامه فوتبالیسم که غیرتخصصی است، از تنها دستاورد فدراسیون در سال های اخیر که به درد آیندگان می خورد یک دژ مخفی بسازد که انگار پشت درهای بسته آن چه می گذرد، به این می پرداختند که واقعیت پک برای فوتبال ملی ایران چیست.

فردوسی‌پور جای استودیوی نود، کجا رفت؟

اینکه چرا دیگر تیم های ملی راهی به این مرکز پیدا نکرده اند؟ مرکزی که فقط یک طبقه اش در تملک تیم ملی بزرگسالان است و همه تیم های پایه باید بتوانند از آن استفاده کنند. جایی که حتی اگر کی‌روش مانعی برای ورود اعضای تیم های دیگر به آنجا شود، فدراسیون باید خیلی قوی بایستد و درهایش را باز کند تا همه تیم های فوتبال بیایند و از امکاناتش بهره بگیرند.

ادعایی که البته کی‌روش تکذیب می کند. یا مثلا از رفتار زشت کادرفنی تیم ملی در قبال بزرگی مثل حمید استیلی در فوتبال ایران انتقاد می کرد و یا از این ایراد می گرفت که چرا بعد از این همه دعوا وقتی تیم ملی امید به کمپ تیم های ملی وارد شده، یک شبه اردوی این تیم را 48 ساعتی زودتر تعطیل می کنند؟

یا هزاران مسئله دیگر مثل گاف ها و پرونده های مالی که در فدراسیون فوتبال و کمیته اخلاق باز مانده اند. ولی در عمل چه اتفاقی افتاد؟ او به سالن مسابقات جام رسانه ها رفته بود تا برای تیم بچه های شبکه 3 بازی کند. این شاید یکی از اولین دوشنبه های میان فصل فوتبال در تمام 20 سال گذشته باشد که عادل علی‌رغم میل باطنی نتوانسته در استودیوی 90 باشد و به جایش برای فوتبال رفته است.

فردوسی‌پور جای استودیوی نود، کجا رفت؟

اصلا شاید آنها به‌زودی تصمیم بگیرند که این یاغی را بازنشسته کنند. به هر حال آنها مدیرند و بالادستی. مگر بارها با ستاره سازی و سلبریتی محوری در دهه های ۶۰ و هفتاد در رسانه ملی ایران برخورد نشده است؟ خب حالا فردوسی‌پور در این بیست سال گافی دست مدیرانش نداده یا در زمانی اصغر پورمحمدی و مخاطبان میلیونی اش پشتش بوده اند؛ حالا آنجا نگاه عوض شده است.

فوتبالی که می شد از شبکه تخصصی ورزش پخش کرد را جای ۹۰ روی آنتن می برند که اگر جواب داد، دفعات بعدی هم همین کار را تکرار کنند. اصلا اساس مدیریت یعنی همین!

فردوسی‌پور جای استودیوی نود، کجا رفت؟

آنها رئیس هستند و تصمیم می گیرند و پیش می برند! چه ایرادی دارد!

برای همین شروع به پخش فوتبال های همزمان با نود کرده اند به جای این برنامه قدیمی و پرسابقه. حتما این یک پیروزی برای آنهاست دیگر! برنامه ای که البته برای‌شان کلی بیننده دارد فعلا به محاق می‌رود. نود این هفته پخش نمی شود ولی فردوسی‌پور که از فوتبال جدا نمی شود. دوستانش می گویند او فقط از زندگی فوتبال را می‌فهمد. خانه‌اش یک مرکز مانیتورینگ فوتبال است و تقریبا تمام روز یا فوتبال می بیند یا بازی می‌کند یا درباره اش حرف می‌زند.

عادل در روز تعطیلی 90 هم به سالن فوتبال فرهنگسرای رسانه رفت و برای تیم صدا و سیما بازی کرد و گل هم زد. او با فوتبالش بود. فوتبالی که می گوید برای پاک شدنش و به تصویر کشیدن حقایقش، رفته تا تاج و تخت سلاطین و خان‌هایش را زیر و رو کند، برای همین مدام متهمش می کنند.

ولی او همچنان با همه این ضربات بیرونی و درونی که می خورد یکی از سلبریتی‌های دوست‌داشتنی مردم است چون خود را ور مردم نگه داشته است!

فاطمه پاقلعه‌نژاد

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بهترمرتیکه کیروشی پور

      پاسخ ها

      • بدون نام

        همه ی دزد ها و دلال ها و چپاول کنندگان بیت المال که فردوسی پور دستشون رو رو کرده و ازشون دوربین مخفی ساخته با هم بسیج شدند تا بزننش زمین..

    • بدون نام

      جای تاسف داره برای صدای و سیمای میلی.

    • بدون نام

      مرگ بر رسانه میلی

    • Kaizer.bakhtiari

      برنامه نود نباش مان در طول سال حتی یک دقیقه هم شبکه های ایران نگاه نمیکنم چون در راستای رضایت کسانی دیگر غدم ور میذارن نه رضایت مردم

    • بدون نام

      خاک تو سر صدا و سیما با این رئیسش و با رئیس ها قبلیش! واقعا یه مشت خودخواه بی سواد لجباز .... دارن این سازمان رو میگردونند و بر افکار عمومی این مردم حکومت میکنند.
      سازمان صدا وسیما با کنار گذاشتن اسطوره های نابغه ای مثل فردوسی پور بدترین باخت تاریخش رو تجربه خواهد کرد. جواهرات کاربلد و فوق حرفه ای مثل فردوسی پور و تیم حرفه ایش رو در تمام دنیا رو دست میبرن و هر کانال ماهواره ای که جذببش کنه یعنی 80 میلیون رو بیننده رو مفت به دست آورده.
      عقب ماندگی ایران ....

    • بدون نام

      دستشون درد نکنه که برنامه این ابلیس کیروش پرست مجوز پخش نگرفت و در این لابی خانه بسته شد،شما هم جوری سفسطه کن که کسی نفهمد و از تیم امید مایه نزار چون برنامه این شومن همیشه دز راستای تبرئه و حمایت از دلال موزامبیکی بوده و ببینتده هم فریب این سفسطه ای که دامن زدید نخواهد خورد...الهی هرگز این فسادنامه(نود)پخش نشه آمین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لیاقت بعضی ها ممد مایلی کهنه

    • بدون نام

      نویسنده شکر زیادی خورده و یا شاید شیفته کیروش و دارو دسته اش هست یا مواجبی میگیرد؟چون تجربه ذهنی و اسناد غیر قابل انکاری هست که این برنامه یا شوآف هرگز علیه کیروش یا در باره رفتار زشت کیروش هیچ واکاوی نداشته و مدام تخلفات و بی اخلاقی های هین دلال موزامبیکی را سانسور خبری کرده تا مبادا چهره این دلال از پشت این همه پلیدی آشکار بهتر عیان شود

    • مهدی مختاری خواه(دزفول)بختیاری(قلعه طوق)

      ولمون کنین باو ، همش نود نود نود ، اه حالمون بهم خورد از این نود ، یعنی چی که حتما باید نود پخش شه ، چه ضرورتی داره وقتی لیگ تعطیله نود پخش شه ؟ که عادل دلال بیکار نشه و جیبش بیشتر پر شه ؟ کم در میاره از این برنامه ؟ یعنی چی که فوتبالو از شبکه ورزش پخش کنن ؟ هیچ میدونی چند میلیون نفر بازی هایی رو که از شبکه ورزش پخش میکنن نمیتونن ببینن ؟ چون شبکه ورزشو ندارن ، نصف بیشتر مردم تلویزیوناشون فقط سه چهار شبکه میگیره و دیجیتال ندارن یا بهتره بگم پول خریدن دیجیتال ندارن حالا که شبکه سه فوتبال به این قشنگی بین اسپانیا و انگلیس رو پخش کرده کلی خوشحال شدن ، بعد عادل نوچه هاشو اجیر کرده مطلب چرت بزنن ، مگه کی هستی که تعیین تکلیف میکنی ؟ برنامه نود رو که داری هیچ تازه فوتبال ۱۲۰ رو هم داری که خدا میدونه چقد به جیب میزنی ، بقول امیر قلعه که گفت سالی ده برابر گرانترین بازیکن لیگ از همین برنامه نود در میاری ، بس کن یه کم شرم داشته باش ، شبکه سه مال همه مردمه و مطمئن باش اگه بخوان بین نود و یه بازی اروپایی رای گیری کنن با اختلاف زیاد فوتبال اروپایی رو انتخاب میکنن نه اون برنامه مضخرف نود که همه آیتماش جوریه که فقط بنفع خودت باشه دلال

      پاسخ ها

      • بدون نام

        جفنگ نگو ابله

    • بدون نام

      چرا تیتر بیخود میزنی

    • حامد

      نودو دیگه خواهشا از مردم نگیرید.

    • بدون نام

      برنامه نود خوبه اما عمرا اگر عادل کیروشی پور تو بحثی وارد میشد که به ضرر کیروش باشه.

    • پرویز

      فردوسی پور در این هشت سال ثابت کرده شدیدا طرفدار کی روش است البته الکی هم طرفداری نمی کند باید به حرفهای رحمتی که چند سال قبل می گفت مجری نود را چند بار در شب دیده که به اپارتمان کی روش رفته یک نگاهی انداخت نظر سنجی مهندسی شده فردوسی پور بعد از جام ملت های اسیای پیشین به نفع کی روش دلال نشانگر این مدعا است که یک باند قوی متشکل از کی روش تاج و فردوسی پور پشت این قضیه است امیدولریم مدیران صدا و سیما بتوانند این مثلث شوم را که بیت المال کشور را تاراج می کنند از بین ببرند

    • محمد از خوزستان/اندیمشک

      با عدم پخش برنامه پر طرفدار نود،به شعور و شخصیت میلیونها ایرانی دوستدار و علاقمند به این برنامه پر طرفدار توهین شد.
      به نظر بنده بعضی از مدیران جوان و کم تجربه دانسته و یا نادانسته مردم را از تلویزیون ملی دور و به پای شبکه های خارجی و ماهواره ای میکشانند.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ای کاش از مردم نظرسنجی میکردن بعد دست به این اقدام خودسرانه تعجب میکنم هر برنامه ای که باعث نشاط و خوشحالی مردم میشود سریعا توسط مدیران بی لیاقت نابود میشود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج