جاباما
۷۸۵۰۱۱
۵ نظر
۵۰۰۰
۵ نظر
۵۰۰۰
پ

بوعلام: هراسی از تماشاگران ایرانی نداریم

مدافع السد قطر از عزم این تیم برای شکست پرسپولیس همانند استقلال در ورزشگاه آزادی تهران خبر داد.

خبرگزاری تسنیم: روزنامه الرایه قطر مصاحبه‌ای با خوخی بوعلام، مدافع باتجربه تیم السد در آستانه بازی برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر پرسپولیس انجام داد که در زیر می‌خوانید:

* بازی آینده لیگ قهرمانان آسیا برابر پرسپولیس را چگونه می‌بینید؟

قطعا این بازی بسیار مهمی برای ما است و می‌خواهیم روی این رویارویی تاریخی تمرکز کنیم. می‌دانیم بازی سختی خواهد بود زیرا در بازی رفت در خانه و با حضور هواداران‌مان شکست یک بر صفر را پذیرا شدیم. السد به عنوان تیمی شناخته شده که خود را تسلیم نمی‌کند و قادر به جبران شکست در تهران است. برای این کار مصمم هستیم و راه دیگری نداریم.

* اما این کار آسانی نیست؟

این را خیلی خوب می‌دانیم و برای ما بازی مرگ و زندگی است. ما مثبت‌اندیش هستیم و تا آخرین لحظه بازی برگشت امید داریم. ما تجربه بازی با استقلال در ورزشگاه آزادی و کسب پیروزی را داریم. بازی که بهتر از دوحه بود. می‌خواهیم این بازی را این‌بار برابر پرسپولیس تکرار کنیم. پیروزی برابر پرسپولیس باعث صعودمان به فینال لیگ قهرمانان آسیا می‌شود که هدف کنونی تمامی اعضای تیم السد است.

* آیا ترسی از هواداران ایرانی ندارید؟

ما از هیچ چیز نمی‌ترسیم و پیش از این در ورزشگاه آزادی تهران با حضور ۱۰۰ هزار تماشاگر بازی کردیم و پیروز شدیم. حضور آنها در ورزشگاه به ما برای کسب نتیجه پیروزی و ارائه بهترین بازی انگیزه می‌دهد. ما چیزی درباره غیرممکن‌ها و از دست‌دادن عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا نمی‌دانیم.

السد در این فصل بهترین بازی‌های خود را ارائه می‌دهد و دارای بازیکنان شایسته‌ای برای رسیدن به قهرمانی آسیا است. ما مصمم و متحد برای این هدف در بازی با پرسپولیس هستیم. ما با ۳ گل استقلال را در ورزشگاه آزادی تهران شکست دادیم و مصمم هستیم تا این نتیجه برابر پرسپولیس نیز تکرار کنیم.

* آیا السد فرصت جبران شکست بازی رفت برابر پرسپولیس را دارد؟

ما فرصت بزرگی برای رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا در بازی رفت داشتیم اما به عقب نگاه نمی‌کنیم. در جستجوی خوشبختی و صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا در بازی برگشت هستیم. شکست السد در بازی رفت برابر پرسپولیس غیر منتظره بود.

هر چند بهتر از پرسپولیس بودیم اما حریف توانست در دقایق پایانی پیروز شود. البته می‌دانیم هواداران السد بابت این شکست افسوس خوردند اما الان برای بازی برگشت متمرکز می‌شویم و می‌توانیم آنها را با کسب نتیجه خوب خوشحال کنیم. هواداران از ما جبران شکست و کسب نتیجه پیروزی را می‌خواهند. هر بازیکنی در تیم السد نیز چنین هدفی دارد.

و صحبت‌های پایانی شما؟

پرسپولیس خط حمله قدرتمندی دارد اما خط دفاعی تیم السد قادر به مهار و بی‌خطرکردن آنها خواهد بود. پرسپولیس در بازی رفت در دوحه با ۲ مهاجم بازی کرد و شانس گلزنی نداشت. پرسپولیس از روی نقطه پنالتی در دقیقه ۸۶ به گل رسید. السد با حضور بغداد بونجاح و اکرم عفیف از خط حمله قدرتمندی برخوردار است و نقش مهمی برای بازی برگشت با پرسپولیس دارند.

تیم السد در بازی رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا یک بر صفر برابر پرسپولیس شکست را پذیرا شد. بازی برگشت نیز ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه اول آبان در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      متاُسفم براتون میدونیدچقدر خبر از السد میزارید!!!میدکنید بااین کارتون فقط روحیه تیم راخراب میکنید.. انشالله وقتی پرسپولیس رفت فینال اون موقع هم از السد تعریف کنید.. خداجای حق نشسته

    • پرسپولیسه زلزله

      الدحیلم همینامیگفت نمیترسیم اماامد فهمید اینجاترسناکه اینجا هالیوودنیس میلیونها دلارخرج کنن که فیلم ترسناک بسازن اینجا ایرانه تیم پرسپولیسه کمترین امکانات بیشترین دستاورد بیایید منتظرتان هستیم

    • بدون نام

      فکر کردی با کیسه بازی دارید؟ این پرسپولیسه که تو قطر ترکوندتون در تهران هم بلایی سرتون میاریم که شما سر کیسه کشا آوردید و باز هم انتقامشونو میگیریم

    • بدون نام

      تیم فاشیستی و نژادپرست چرکپولیش

    • بدون نام

      تیم فاشیستی و نژادپرست چرکپولیش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج