۷۸۵۰۹۶
۵۲۸۰
۵۲۸۰
پ

زندگی پدر راک فیلم می‌شود

فیلم «سلطان رینگ» درباره زندگی راکی جانسون ساخته می‌شود.

جام جم: تولید فیلمی شرح حال‌گونه درباره پدر دواین جانسون در دستور کار صنعت سینما قرار گرفته است. این اکشن شرح حال‌گونه با نام موقت «سلطان رینگ» جلوی دوربین می‌رود و زندگی و فعالیت‌های ورزشی راکی جانسون را به تصویر می‌کشد.

زندگی پدر راک فیلم می‌شود

راکی جانسون یکی از کشتی‌گیران مطرح دهه 60 میلادی بود و با شرکت در مسابقات تلویزیونی، به صورت چهره‌ای سرشناس درآمد. موفقیت‌های پی در پی راکی جانسون باعث شد تا رسانه‌ها به او لقب سلطان رینگ را بدهند.

تیم دونفره جاناتان و جاستین گاجوسکی، سلطان رینگ را کارگردانی می‌کنند. حضور این دو فیلمساز مستقل در پشت دوربین فیلم، خبر از تولید فیلمی غیرمتعارف و اجتماعی می‌دهد تا یک کار سرگرم‌کننده تجاری.

با توجه به کانادایی‌تبار بودن راکی جانسون، می‌توان پیش‌بینی کرد که سلطان رینگ به موضوع مهاجرت و مهاجران هم بپردازد. این موضوع در حال حاضر، از موضوعات داغ در جامعه آمریکاست.

راکی جانسون فعالیت حرفه‌ای ورزشی را از سال 1964 در شهر تورنتو آغاز کرد و در اوج مبارزات مدنی آمریکایی‌ها و فعالیت‌های ضدنژادپرستانه، به آمریکا رفت. او هم به دلیل مهاجر و رنگین‌پوست بودن، با مشکلات زیادی روبه‌رو شد و بسختی توانست خودش را به داخل رینگ بفرستد.

راکی جانسون اولین کشتی‌گیر رنگین‌پوست است که در آمریکا موفق به امضای قرارداد کاری حرفه‌ای شد. رسانه‌ها از فعالیت‌های مدنی این ورزشکار، داستان‌های زیادی تعریف می‌کنند. دواین جانسون از تهیه‌کنندگان فیلم است و احتمال دارد ایفای نقش پدرش را در جلوی دوربین به‌عهده بگیرد.

این قهرمان اکشن امروز سینما می‌گوید از چند سال قبل به فکر تولید فیلمی سینمایی درباره کارهای ورزشی و اجتماعی پدرش بوده و الان، بهترین زمان برای انجام این کار است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج