۷۸۵۱۰
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

کالبدشکافی کنسول پلی استیشن ۴ سونی!

جمعه‌ای که گذشت و البته خیلی ها نیز منتظر آان بودند، کنسول جدید شرکت سونی پس از مدت ها انتظار در دسترس همگان قرار گرفت و نمی توان منکر شد که به هر حال پلی استیشن ۴ شرکت سونی یکی از مورد توجه ترین دستگاه‌های در حال حاضر دنیای فناوری و البته سرگرمی است و البته از همین رو مورد توجه تیم ifixit نیز قرار گرفته است.

فارنت: جمعه‌ای که گذشت و البته خیلی ها نیز منتظر آان بودند، کنسول جدید شرکت سونی پس از مدت ها انتظار در دسترس همگان قرار گرفت و نمی توان منکر شد که به هر حال پلی استیشن ۴ شرکت سونی یکی از مورد توجه ترین دستگاه‌های در حال حاضر دنیای فناوری و البته سرگرمی است و البته از همین رو مورد توجه تیم ifixit نیز قرار گرفته است.

کالبدشکافی کنسول پلی استیشن 4 سونی!

تیم مذکور پس از قطعه قطعه کردن این کنسول رویایی اعلام کردند که آخرین کنسول شرکت سونی برای تعمیر در منزل نمره خوب ۸ از ۱۰ گرفته و در واقع برای تعمیر آن کار سختی در پیش رو ندارید. قطعات داخل کنسول جدا از هم و بدون چسب خاصی هستند و می توان با کمی تلاش یک قطعه معیوب را در منزل نیز تعویض نمود اگر چه این کار گارانتی دستگاه شما را در صورت وجود باطل خواهد کرد.


البته این بدان معنی نیست که این کار بدون سختی و مشکل باشد. از نگاه تیم ifixit جاسازی دوباره قطعات در داخل بدنه کنسول دردسرساز است که به دلیل فشرده بودن قطعات در کنار هم است. تمیز کردن فن دستگاه به دلیل محل قرارگیری آن کمی دشوار است و نیاز به باز کردن کامل برخی قطعات دارد. نکته آخر اینکه تیز بودن کناره‌های برخی قطعات ممکن است در هنگام تعمیر موجب بریده شدن دست شما شود.

کالبدشکافی کنسول پلی استیشن 4 سونی!

در ضمن این تیم اعلام کرده است که این کنسول علاوه بر ۸ گیگابایت رم ddr۳ در حدود ۲ گیگابایت رم اضافه نیز دارد که به احتمال فراوان برای دانلود بازی از شبکه psn و سایر موارد در نظر گرفته شده است و در ضمن منبع تغذیه کنسول از نوع ac ۱۰۰-۲۴۰ است که نسخه جهانی بوده و در همه جای دنیا قابلیت بکارگیری را دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدی

      لطفا تصحیح کنید 8 گیگ رم ddr5

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج