۷۸۵۱۵۰
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

پروژه جدید پروفسور؛ شکستن طلسم ۸ ساله

برانکو ایوانکوویچ امیدوار است پس از شکستن طلسم های بزرگ و کوچک فوتبال ایران، این بار طلسم ناکامی سرخ ها در جام حذفی را هم بشکند.

ورزش سه: از آخرین قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی ۸ فصل فوتبالی می گذرد، در فصل ۸۹-۹۰ آن ها با علی دایی موفق شدند در فینال بازی دراماتیکی را رقم بزنند و با بازگشت تاریخی در بازی رفت، کار ملوان در دیدار برگشت را سخت کرده و در انتها به مقام قهرمانی برسند. آن سال پرسپولیسی ها نفت محمود آباد، داماش گیلان، سپاهان اصفهان و فولاد خوزستان را حذف کردند و در فینال برابر ملوان حاضر شدند.

در دیدار رفت فینال ملوانی ها ابتدا با محمد رستمی به گل رسیدند اما در ادامه علیرضا نورمحمدی و زنده یاد هادی نوروزی برای پرسپولیس گل زدند. سپس بار دیگر ملوان به گل رسید و در شرایطی که سکوت عجیبی در بین ۸۲ هزار پرسپولیسی حکم فرما بود، محمد نوری ۲ گل برای پرسپولیس زد تا بازی ۴-۲ شود.

در بازی برگشت هم زنده یاد مهرداد اولادی یک گل زد و بازی با همان نتیجه به پایان رسید تا کریم باقری جام را بر بالای سر ببرد که این آخرین قهرمانی او در فوتبال ایران بود.

فصل بعد پرسپولیسی ها تا یک چهارم نهایی پیش رفتند اما آنجا با ۳ گل مغلوب استقلال شدند. یک سال بعد سرخ ها با هدایت یحیی گل محمدی به فینال رسیدند اما در بازی نهایی مغلوب سپاهان شدند تا یکی از غم انگیزترین روزهای تاریخ باشگاهشان را تجربه کند.

در فصل ۹۲-۹۳ سرخپوشان پایتخت با هدایت علی دایی تا یک چهارم نهایی رفتند اما بار دیگر از صعود به نیمه نهایی بازماندند. این بار در شرایطی که حتی از فولاد پیش افتادند، مغلوب این تیم شدند و از رقابت ها کنار رفتند. در فصل ۹۳-۹۴ طلسم صعود به فینال شکست اما بازهم اتفاقی مشابه رخ داد؛ شاگردان حمید درخشان که از ذوب آهن پیش افتاده بودند پس از اخراج اومانیا دو گل خوردند و نتوانستند به فینال بروند.

از ۹۴-۹۵ برانکو ایوانکوویچ بر مسند مربیگری پرسپولیس نشست و دور جدیدی از ناکامی های این تیم در جام حذفی را رقم زد. آن ها در فصل اول با شکست برابر ذوب آهن در یک چهارم نهایی حذف شدند، فصل بعد به قشقایی باختند و سال گذشته هم با شکست برابر صنعت نفت از این رقابت ها حذف شدند.

حال با این پیشینه و حذف در مراحل مختلف جام حذفی، شاگردان برانکو ایوانکوویچ امیدوارند همانطور که طلسم های مختلف را شکستند، از این طلسم هم عبور کنند و به جام قهرمانی برسند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      انشاالله پرسپولیس به فینال راه پیداکنه هم دعا کنن برنده بشیم بعد فینال بعد قهرمانی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج