۷۸۵۱۶۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

گردان: سرمربی تراکتور را به خوبی می‌شناسم

صنعت نفت آبادان با وجود اینکه در میان فانوس به دستان قرار دارد اما حضور برخی بازیکنان باتجربه در این تیم امیدواری را به وجود می آورد که این تیم بتواند از این شرایط بیرون بیاید.

ورزش سه: شهاب گردان دروازه بان با تجربه فوتبال ایران امسال به آبادان رفته تا ماجراجویی هایش در لیگ ایران ادامه داشته باشد. او سال ۸۴ که دروازه بانی ۲۰ ساله بود و در ابومسلم حضور داشت تا امروز در شش تیم مختلف بازی کرده است و البته بیشترین حضورش در یک تیم به همان ابومسلم مربوط می شود که او ۴ سال در عضویتش بود. ذوب آهن، پرسپولیس، سپاهان ، پدیده و صنعت نفت تیم هایی بوده اند که او در آن ها بازی کرده است.

گردان در این فصل در صنعت نفت در ۷ بازی در ترکیب تیمش ۲ کلین شیت داشته هرچند ۷ گل نیز خورده است. او این هفته یک ماموریت مهم دارد و در آبادان باید مقابل ستاره های کهکشهانی خط تهاجمی تراکتورسازی دروازه اش را بسته نگه دارد.

گردان درباره بازی حساس این هفته تیمش گفت: «هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و تراکتور نسبت به بازی جام حذفی تغییر و تحولات بسیار علی الخصوص در کادرفنی داشته که من کاملا با سرمربی این تیم آشنا هستم چون ایشان سال گذشته در پدیده مربی ام بودند و می دانم که این بازی یک دیدار آسان نخواهد بود.

البته ما تاکنون در لیگ برتر برد نداشتیم و بیشتر از هر چیز به دنبال اولین برد در این مسابقه هستیم. به نظرم تیمی که بتواند از موقعیت هایش به خوبی استفاده کند برنده این مسابقه خواهد بود.»

وی افزود: «هر دو تیم تراکتورسازی با توجه به مدعی بودن در طول چند هفته اخیر با نتایجی که کسب کرده و صنعت به دلیل عدم موفقیت در کسب برد در ۸ مسابقه گذشته به دنبال کسب ۳ امتیاز این بازی و برد هستند اما قطعا با شرایطی که ما در این مسابقه داریم یعنی بازی خانگی و حضور تماشاگران در این بازی ما می توانیم برنده این مصاف باشیم.»

از او در رابطه با تاثیر حضور هواداران آبادانی در این بازی و تاخیر حکم کمیته انضباطی سوال می کنیم که او اینطور پاسخ می دهد: «مطمئنا حضور هواداران در استادیوم به جذابیت بازی و انگیزه بازیکنان برای رقم خوردن یک نتیجه خوب کمک می کند. اینکه هنوز حکم انضباطی برای صنعت اعلام نشده و احتمالا هواداران در این بازی حضور خواهند داشت یک پوئن مثبت برای صنعت نفت به حساب می آید. »

با توجه به رتبه صنعت و نتایجی که این تیم کسب کرده از دروازه بان صنعت در این مورد سوال می کنیم که او می گوید: «درست است که ما در ۸ بازی گذشته تنها ۶ امتیاز گرفته ایم ولی این به این دلیل نیست که صنعت تیم ضعیفی است یا توانش نسبت به سایر حریفان حاضر در لیگ برتر کمتر است، اگر پیگیر بازی های ما باشید می دانید که ما موقعیت های خوبی در زمین خلق می کنیم اما ما هفته به هفته روی فرم بودیم و نتیجه گرفته ایم ضمنا ما تنها در این ۸ دیدار یک شکست داشتیم و بازی با پیکان را هم اگر آن اتفاقات رقم نمی خورد و ۱۰ پایانی را هم بازی می کردیم احتمالا می توانستیم نتیجه آن بازی را به نفع خود کنیم. اکنون هم شرایطمان برای دیدار با تراکتورسازی خیلی مساعد است و در این بازی می توانیم بهترین نتیجه را کسب کنیم.»

گردان معتقد است که تعطیلات لیگ برای صنعت با روزهای برگزاری مسابقات فرقی نداشته و او در این رابطه می گوید: «تعطیلات لیگ برای ما یک استراحت اجباری بود و هیچ اتفاق خاصی برای ما رقم نزده است و اینکه بخواهیم بگوییم این موضوع کمک کرده تا تیم بهتر یا بدتر شود؛ نه. برای ما فرقی نکرده و ما همان روند سابق را ادامه دادیم. »

گلر صنعت در پاسخ به این سوال که آیا در این دیدار بازی خواهد کرد یا نه هم گفت: «شرایطم خوب است و مشکل خاصی برای بازی مقابل تراکتورسازی ندارم. اگر با صلاحدید کادرفنی در دروازه بایستم که تمام تلاشم را خواهم کرد تا به خوبی از آن حراست کنم و اگر هم که نه از خارج زمین با روحیه دادن به هم تیمی هایم سعی می کنم کمک خوبی کنار تیم باشم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج