۷۸۵۲۸۰
۹ نظر
۵۰۰۸
۹ نظر
۵۰۰۸
پ

فرزاد فرزین: سرتان در کار خودتان باشد!

فرزاد فرزین گفت: بعضی وقت‌ها شده تعدادی از دوستان خواننده اظهارنظر می‌کنند که فرزاد فرزین نباید بازی کند. من از همین جا کاملا مستقیم اعلام می‌کنم که سرتان در کار خودتان باشد و کاری را که بلدید انجام دهید؛ کسی نظر شما را نخواسته است.

خبرگزاری صبا: سیزده سال از آغاز فعالیت حرفه‌ای‌اش در عرصه موسیقی می‌گذرد. «شانزلیزه» آخرین آلبوم او در سال۹۶ است. فرزاد فرزین؛ هنرمندی که فقط خواننده آلبوم‌هایش نیست و اغلب ترانه‌سرایی، آهنگسازی و تنظیم‌ هم انجام می‌دهد. کنسرت‌های پر از هیجان و اکثرا در قالب نمایش فرزین وجه تمایز اوست تا جایی که هر علاقه‌مند به سبکه پاپ را وادار می‌کند تا یک‌بار هم که شده در کنسرت‌های او حضور داشته باشد.

فرزاد فرزین: سرتان در کار خودتان باشد!

وجه دیگر فرزین بازیگری است که این هنرش هم مانند هنر خوانندگی‌اش مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته است؛ «پسران آجری»، «سگ‌های پوشالی»، «کنسرت روی آب» و سریال پرطرفدار «عاشقانه» نشان از کارنامه بازیگری اوست. با فرزاد فرزین که به گفته خودش در این سال‌ها برای بهتر بودن فقط با خودش جنگیده است به گفت‌وگو نشستیم که در ادامه گزیده ای از آن را می خوانید:

به‌دلیل یک‌سری صلاح‌دیدها که گفتنی نیست ترجیح دادم که از حضور و بازی در #سریال «رقص روی شیشه» انصراف دهم.

هنرمند در داخل کشور محدود است. موسیقی ما در آن طرف مرزها، مانند موسیقی ترکیه و مصر نیست. موسیقی ما به‌دلیل یک‌سری از استانداردها و شرایط اجتماعی و عرفی متفاوت است.

وقتی شما با یک سیستم محدود در #موسیقی مملکت روبه‌رو هستید چطور انتظار دارید در مجامع بین‌الملل کسی شما را بشناسد؟

شما در کشور خودت محبوبی اما امکان پیشرفت شما در خارج محدود است چون شما را به‌عنوان یک #خواننده مطرح نمی‌توانند قبول کنند.

کار خواننده‌های #پاپ صددرصد سخت‌تر از دوستانی است که در موسیقی اصیل کار می‌کنند. ما در بازار موسیقی پاپ همه شبیه به هم کار می‌کنیم و فقط زبان ما فرق دارد و شاید کیفیتمان هم کمی پایین‌تر باشد.

موسیقی پاپ یعنی موسیقی که مردم گوش می‌دهند و موسیقی روز جامعه است. موسیقی پاپ این نیست که یک گیتار الکترونیک بزنید بگویید موسیقی پاپ، نه!

ما یک متولی درست برای موسیقی مخصوصا سبک پاپ نداریم.

من یک کاری را در سال ۹۰ بازخوانی کردم که متعلق به پنجاه سال پیش بوده است؛ یعنی درست زمانی که استاد کرمانشاهی زنده بودند و به نظر من آدم زنده هم وکیل و وصی نمی‌خواهد. فقط یک اثر قدیمی که عوامل آن فوت شده‌اند را بازخوانی کرده‌ایم ؛ اما اگر دوستان فکر می‌کنند حقی از آن‌ها ضایع شده است، می‌توانند تماس بگیرند و خیلی محترمانه صحبت کنند.

قرار نیست که ما را زندانی کنند؛ یک کارشناسی است که درنهایت ما را محکوم می‌کنند و می‌خواهند که جریمه و حق و حقوق این دوستان را پرداخت کنیم. این کار که دیگر شکایت کردن ندارد.

این همه کارِ بازخوانی انجام داده‌ایم مگر تا به حال پول‌شان را خورده‌ایم؟

در بین بسیاری از سینماگران‌مان این تصور هست که خواننده نباید بازیگر شود؛ پس یک کسی هم که دکتر است نباید بازی کند. این تفکر خنده‌دار است؛ یعنی آن‌قدر سطح این تفکر پایین است که وقتی آدم می‌شنود ناراحت می‌شود

بعضی وقت‌ها شده تعدادی از دوستان خواننده اظهارنظر می‌کنند که فرزاد فرزین نباید بازی کند. من از همین جا کاملا مستقیم اعلام می‌کنم که سرتان در کار خودتان باشد و کاری را که بلدید انجام دهید؛ کسی نظر شما را نخواسته است

بسیاری از دوستان گفته‌اند چرا این حرکات نمایشی را روی صحنه اجرا می کنی، این طوری جلوی کنسرت ما را هم می‌گیرند. این صحبت‌ها همیشه بوده اما من کارم را با قدرت انجام دادم

همه جا رانت وجود دارد. این ربطی به موسیقی ندارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شهرام

      بروبابا دلت خوشه . افسوس ملت ما بلد نیستن چجوری با هنرمندا و قهرماناشون رفتار کنن تا اینجوری بلبلی نکنن . اونقدر بادتون کردن که هوا ورتون داشته .

    • بدون نام

      یه آدم بیخودمثل فرزادفرزین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو خودت مثلا چه پخی هستی

    • بدون نام

      یا رب روا مدا که گدا معتبر شود/گر معتبر شود زخدا بی خبر شود!!!! آقای تازه به دوران رسیده متاسفم که معیار و سنجش امثال شما ها پوله و احساس می کنید که میتوان همه چیز رو با پول خرید!!!! آثار هنری مثل فرزنده که متعلق به شخصه متاسفم امثال شما که احساس میکنید با دوزار پول و ثروت و عمل جراحی چهره و دماغ و لب و لوچه سر به آسمان می سایید !!!!! خالطور خوان همه چیز پول نیست بفهم!!!! اگه حرف زدن بلد نیستی حرف نزدن که بلد. .. ...

    • amir _lo

      تو رو خدا قیافه اش نگاه کنید ،من حالم بد میشه قیافه این بچه قرتی رو میبینم، صدا هم که نداره ،ژست هایی میگیره انگار اروس پیریسلیه

    • نیکی

      برو بابا

    • امید

      دوست عزیز نویسنده بنده موسیقی پاپ گوش می کنم و اصلا هم علاقه ای به رفتنه کسرت اقای فرزین ندارم !!

    • وروجک

      ما کارنداریم که سرمان توکارخودمان باشد...مگه توکارداری فرزین

    • فاطمه

      واقعا ایشون فکر کردن خیلی بازیگر خوبین تو خوانندگی هم درجه یک نیست چه برسه به اینکه تو بازیگری بخواد خوب باشه هر کسی را بهر کاری ساختند اقای فرزین مایکل جکسون با اون شهرت و هنرش اجازه ندادن خیلی فیلم ها رو بازی کنه و کارگردان گفته بود من دوست ندارم ایشون بازی کنن اقای جکسون هم چیزی نگفته بودند شما خیلی ادعا داری

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج