جاباما
۷۸۵۴۰۳
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

پیش درآمدی بر NBA فصل ۱۹ - ۲۰۱۸

فصل ۲۰۱۸-۱۹ NBA بامداد ۲۵ مهر (چهارشنبه) آغاز می شود.

وبسایت نود: در اولین دیدار این فصل در ساعت ۳:۳۰ بامداد فیلادلفیا در تی دی گاردن مهمان بوستون سلتیکس است. بوستون در فصل پیش موفق شد به فینال کنفرانس شرق برسد، اما در نهایت مغلوب کلیولند و لبران جیمز شد و از حضور در فینال NBA باز ماند.

شاگردان برد استیونس در ابتدای فصل گذشته گوردون هیوارد را به دلیل مصدومیت از دست دادند، اما در ادامه نتایج خوبی در کنفرانس شرق کسب کردند. فیلادلفیا نیز یکی از مدعیان قهرمانی در کنفرانس شرق و NBA به شمار می رود.

جوئل امبید، مارکل فولتز و بن سیمونز ستاره های این تیم هستند که می توانند کار را برای هر حریفی دشوار سازند. آن ها در فصل گذشته به رتبه سوم کنفرانس شرق رسیدند و موفق به حضور در پلی آف شدند اما در برابر همین بوستون ۴-۱ شکست خوردند.

دیگر دیداری که بامداد چهارشنبه برگزار می شود، دیدار گلدن استیت و اوکلاهاما سیتی تاندر است.

گلدن استیت در فصل پیش کلیولند را در فینال جارو کرد و سومین قهرمانی خود در چهار سال اخیر را جشن گرفت. گلدن استیت امسال با اضافه کردن دمارکوس کوزینز، ترکیب کامل تری نسبت به ادوار گذشته خود دارد و باز هم مدعی شماره یک قهرمانی قلمداد می شود.

در آن سو اوکلاهاما سیتی تاندر از زمان از دست دادن کوین دورانت دیگر نتوانست روز خوش ببیند. آن ها سال گذشته با به خدمت گرفتن پال جرج و کارملو آنتونی به یک تیم پرستاره تبدیل شدند، اما باز هم جواب مناسبی نگرفتند و در همان دور اول پلی آف مغلوب یوتا جاز شدند. به نظر نمی رسد که راسل وستبروک و یارانش بتوانند کار خاصی در این فصل انجام دهند.

اما لیکرز که در سال گذشته بازیکنان جوان و به اصطلاح روکی در اختیار داشت، نتایج جالبی کسب نکرد. حالا در این فصل آن ها لبران جیمز، لنس استیفنسون، جول مک گی و راندو را در اختیار دارند و به زعم کارشناسان از شانس های قهرمانی در این فصل به شمار می روند. آن ها در پیش فصل عملکرد خوبی داشتند و ۲ بار گلدن استیت را شکست دادند.

یکی دیگر از مدعیان قهرمانی این فصل، هیوستون راکتس است. راکتس در فصل گذشته با درخشش کریس پال و جیمز هاردن نتایج درخشانی کسب کردند و تا فینال کنفرانس غرب نیز پیش رفتند. شاگردان مایک دی آنتونی در آخرین دیدار فینال کنفرانس غرب مقابل گلدن استیت، کریس پال را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتند و در نهایت در مقابل استیو کر و شاگردانش پذیرای شکست شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این فصل به نظرم کاملا یه طرفه و بهتره بگم یک تیمه است. گلدن استیت. شرق فلج شده. غرب هم توی هم دیگه جمع شدن.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج