جاباما
۷۸۵۴۸۲
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

هواوی واچ GT و بند ۳ پرو از راه رسید

شرکت هواوی در مراسم خود از هواوی واچ GT و بند ۳ پرو به صورت رسمی رونمایی کرد. این محصولات با قیمت مناسبی به بازار عرضه می شوند.

وبسایت کلیک: هواوی در مراسم خود در شهر لندن چند محصول جدید را در معرض دید عموم قرار داد. در این مراسم شاهد رونمایی از هواوی واچ GT و بند ۳ پرو بودیم. این محصولات شارژدهی بالایی دارند.

هواوی واچ GT و بند ۳ پرو از راه رسید

هواوی واچ جی تی از سیستم عامل انحصاری خود بهره می برد و فاقد سیستم عامل Wear OS است. این دستگاه به پردازنده مبتنی بر Cortex-M4 مجهز شده که مصرف انرژی کمی دارد. بر اساس اعلام هواوی، این گوشی هوشمند در حالت عادی تا 2 هفته شارژدهی دارد و در صورت استفاده از GPS شارژدهی آن به 22 ساعت می رسد.

هواوی واچ GT در دو نسخه اسپرت و کلاسیک روانه بازار می شود. در هر دو نسخه شاهد حضور حاشیه های نمایشگر با جنس فولاد ضد زنگ 316L هستیم. هواوی برای این ساعت هوشمند نمایشگر 1.39 اینچی با فناوری امولد در نظر گرفته که دارای رزولوشنی برابر با 454 × 454 پیکسل است.

هواوی واچ GT و بند ۳ پرو از راه رسید

هواوی واچ جی تی از سنسور سنجش ضربان قلب بهره می برد. این سنسور برای عملکرد دقیق تر به ۶ LED مجهز شده است. این دستگاه دارای فناوری TruSeen ۳.۰ است.

هواوی در این ساعت هوشمند از GPS استفاده کرده است. کاربر می تواند از GPS برای ردیابی و همچنان کنترل فعالیت های خود استفاده کند. هواوی این ساعت هوشمند را به قابلیت ردیابی خواب مجهز کرده است.

ساعت هوشمند هواوی واچ GT در نسخه اسپرت با قیمت ۱۹۹ یورو و در نمونه کلاسیک با قیمت ۲۴۹ یورو به فروش می رسد. این برند علاوه بر ساعت هوشمند جدید خود، از یک دستبند هوشمند نیز رونمایی کرده است.

هواوی واچ GT و بند ۳ پرو از راه رسید

دستبند هوشمند Band 3 Pro قیمتی برابر با 99 یورو دارد. این دستگاه از صفحه نمایش لمسی 0.95 اینچی امولد بهره می برد. هواوی برای این محصول خود سنسور سنجش ضربان قلب و GPS در نظر گرفته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج