۷۸۵۵۴۱
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

روستایی: امکانات تیم امید در این اردو بد بود

مهاجم تیم فوتبال امید، گفت: امکانات تیم امید در اردوی اخیر که به پایان رسید خوب نبود. البته در این فصل به دلیل سرما اکثر چمن‌ها وضعیت خوبی ندارند.

خبرگزاری فارس: امیر روستایی در مورد وضعیت اردوی تیم فوتبال امید، گفت: اولین اردوی تیم امید بعد از بازی‌های آسیایی در دو مرحله برگزار شد. در مرحله اول تعدادی از بازیکنان جدید از سوی کادرفنی مورد ارزیابی قرار گرفتند.

در مرحله دوم بازیکنانی که قبل از این کادرفنی روی آنها شناخت کافی داشت و در بازی‌های آسیایی بودند به همراهی گلچینی از اردوی مرحله اول کنار هم جمع شدند و تمرینات را پیش بردند. تعداد بازیکنان در این اردو زیاد بود و خیلی نمی‌شد کار خاصی کرد. نکته مثبت این اردو حضور همه بازیکنان لژیونر و باشگاهی بود که برای اولین کنار هم جمع شدیم.

وی در مورد اینکه تیم امید در این اردو نتوانست با حریفی بازی تدارکاتی انجام دهد، خاطرنشان کرد: هر چقدر ما بازی دوستانه انجام دهیم به نفع تیم امید است. تجربه اعضای تیم با بازی دوستانه بالا می‌رود که متاسفانه در این اردو ما بازی دوستانه نداشتیم. کادرفنی با توجه به بازیکنان حاضر در اردو بازی دوستانه درون تیمی برگزار کرد. در این اردو در پست‌هایی که بازیکن نداشتیم و نیاز به تقویت بود بررسی به عمل آمد.

مهاجم تیم امید در مورد اینکه از امکانات قرار گرفته در اختیار تیم امید در اردوی گذشته انتقاد زیادی شد، گفت: به نظر من امکانات در این اردو بد بود. البته در این فصل چمن‌ها شرایط خوبی ندارند. در آخرین روز اردو به پژوهشگاه نفت رفتیم که زمین پژوهشگاه کیفیت خوبی داشت. مسئولان تیم امید و زلاتکو کرانچار تلاش زیادی می‌کنند و امیدواریم فدراسیون کمک کند تا با فراهم کردن امکانات بهتر بستر برای کسب آمادگی مناسب فراهم شود.

روستانی در ادامه تصریح کرد:‌ تیم ما بسیار خوب است. هر چه بیشتر از این تیم حمایت شود می‌توانیم به موفقیت امیدوار تر باشیم. تیم امید سال‌ها است که به المپیک نرفته و با حمایت بیشتر می‌توان بستر شکستن این طلسم را فراهم کرد. بزرگان فوتبال و مسئولان باید کمک کنند تا شرایط بهتر شود.

وی در مورد معضل نداشتن بازی دوستانه، گفت: بدون بازی دوستانه می‌توان کار را پیش برد اما قطعا این مسئله در روند آماده سازی تاثیر منفی می‌گذارد و نمی‌توان خیلی امیدوار بود. البته مسئولان در تلاش هستند تا حریفان تدارکاتی خوبی برای تیم پیدا کنند تا مشکلی از این بابت نداشته باشیم.

روستایی در مورد شرایط پیکان و لغو دیدار تیمش مقابل پرسپولیس، اظهار داشت: یک ماه است بازی رسمی نداشتیم. این مسئله برای هیچ تیمی اصلا خوب نیست. این شرایط که مدت زیادی بازی نداشتیم فقط برای ما به وجود آمد چرا که بازی با پرسپولیس لغو شد و سایر تیم‌ها از این هفته کار خود را استارت می‌زنند.

باید آماده سفر به اصفهان برای بازی هفته دهم مقابل دهم شویم. کادرفنی باید تلاش کند تا تیم را شاداب نگه دارد. حفظ شرایط مطلوب تیم در شرایطی که یک ماه بازی نداشتید بسیار سخت و دشوار است‌. امیدوارم این مسئله تاثیر منفی روی کار ما نگذارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج