۷۸۵۶۵۵
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

ساعت هوشمند هواوی واچ GT با دوام شارژ دوهفته‌ای معرفی شد

همان‌طور که انتظار داشتیم هواوی در مراسم میت ۲۰ خود از یک ساعت هوشمند با نام هواوی واچ GT رونمایی کرد. این ساعت البته شاید آن‌طور که انتظار داشتید هوشمند نباشد!

وب‌سایت فرادید - علی ارغوان: در واقع هواوی واچ GT را می‌توان ترکیبی از ساعت و دستبند هوشمند دانست. این ساعت به‌جای سیستم‌عامل گوگلی Wear OS از یک سیستم‌عامل سبک به نام LiteOS ساخت هواوی استفاده می‌کند که بسیار کم‌مصرف است. به این ترتیب نباید انتظار نصب اپلیکیشن‌های متنوعی را داشته باشید.

ساعت هوشمند هواوی واچ GT با دوام شارژ دوهفته‌ای معرفی شد

هواوی واچ GT دارای صفحه‌نمایشی ۱.۳۹ اینچی از نوع AMOLED با وضوح ۴۵۴ در ۴۵۴ پیکسل بوده و یک حسگر ضربان قلب ۴ نقطه‌ای در پشت خود دارد. دو دکمه چرخشی در سمت راست بدنه برای ناوبری و امکان تعویض آسان بند نیز وجود دارد.

این ساعت همچنین به GPS داخلی نیز مجهز شده است. با این وجود اگر استفاده شما از ساعت محدود و سبک باشد به گفته هواوی می‌توانید تا ۲ هفته روی دوام شارژ هواوی واچ GT حساب کنید. در سنگین‌ترین استفاده با GPS و ضربان قلب و صفحه‌نمایش همیشه روشن این دوام شارژ به ۲۲ ساعت کاهش خواهد یافت. همچنین اگر نوتیفیکیشن‌ها، مکان‌یابی و ضربان قلب را غیرفعال کنید این ساعت تا ۳۰ روز نیز دوام خواهد آورد!

ساعت هوشمند هواوی واچ GT با دوام شارژ دوهفته‌ای معرفی شد

ساعت جدید هواوی تا عمق ۵ متری دربرابر آب مقاوم است و با فناوری Truseen ۳.۰ خواندن ضربان قلب شما نیز دقیق‌تر انجام خواهد شد.

هواوی واچ GT هم با اندروید و هم iOS سازگار است اما عیب بزرگ آن نبود هیچ‌گونه اپلیکیشن مجزا خواهد بود. به این ترتیب نمی‌توان آن را یک ساعت واقعاً هوشمند دانست اما اگر استفاده اصلی شما اعلان‌ها و تندرستی است Huawei Watch GT می‌تواند یک گزینه مناسب باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج