۷۸۵۷۴۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

کرانچار: جلسه خوبی با شفر داشتم

سرمربی تیم ملی فوتبال امید ایران که عصر امروز در تمرین باشگاه استقلال حاضر شد مذاکره با وینفرد شفر را بسیار مطلوب توصیف کرد.

خبرگزاری فارس: زلاتکو کرانچار که سابقه فعالیت در فوتبال آلمان را نیز داشته در ملاقات با سرمربی استقلال به زبان آلمانی با شفر سخن گفت و در پایان این دیدار حضور در تمرین آبی پوشان و دیدار با سرمربی این تیم را بسیار مثبت ارزیابی کرد.

کرانچار در این خصوص گفت: دیدار با مربیان باشگاه‌ها یکی از بخش های مهم برنامه ای کاری ماست. در همین راستا پیشتر در تمرین پرسپولیس حاضر شدم ، امروز به تمرین استقلال رفتم و در ادامه طبق جدول زمان بندی در تمرین باشگاههای سپاهان، تراکتورسازی، ذوب آهن ، پدیده ، سایپا و پیکان همچنین استان خوزستان حاضر می شوم تا با مربیان تمامی این باشگاهها دیدار داشته باشم.

سرمربی تیم ملی فوتبال امید اضافه کرد: در دیدار با شفر به او گفتم که بازیکنان جوان با استعداد و توانمندی در اختیار دارد. ما چهار بازیکن از استقلال را در این اردوی امید همراه با خودمان داشتیم که بسیار خوب تمرین کردند و به عقیده من اگر سرمربی استقلال بخواهد می توانند به این تیم کمک کنند. در هر صورت باید بگویم جلسه بسیار خوبی با سرمربی استقلال داشتیم و در راه آماده سازی تیم امید می خواهیم همکاری و تعامل بسیار خوبی بین ما و باشگاهها برقرار باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج