۷۸۵۸۲۸
۵ نظر
۵۰۰۷
۵ نظر
۵۰۰۷
پ

نماینده مجلس: کابینه دولت نیاز به ترمیم دارد

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: کابینه دولت نیاز به ترمیم و تغییرات دارد و این مهم را دولت در دستور کار قرار داده است.

خبرگزاری تسنیم: حمید گرمابی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با بیان اینکه همه مشکلات کشور متوجه وزارت صمت نیست، گفت: در حال حاضر در کشور با مشکلات متعددی رو به رو هستیم که نمیتوان همه آنها را به پای آقای شریعتمداری وزیر صمت نوشت چرا که در عوامل دیگری نیز دربه وجود آمد مشکلات و بعضاً تشدید آن تاثیرگذار بوده است.

وی افزود: با توجه به اینکه استیضاح وزیر صمت مطرح است باید تاکید کنم به طور قطع استیضاح راه حل مناسبی برای عبور از مشکلات اقتصادی کشور نیست و با تغییر آقای شریعتمداری و آمدن فرد دیگر به نظر نمی رسد شاهد حل مشکلات بود.

نماینده مردم در مجلس دهم ادامه داد: باید توجه داشت تحولات سیاست خارجی، روابط ما با سایر کشورها بر صنعت و تجارت تاثیرگذاشته است و باید در در زمینه مشکلات کشور منصفانه قضاوت کرد.

گرمابی تاکید کرد: همانگونه در دو استیضاح شاهد بودیم تغییرمحسوسی در شرایط اقتصادی کشور رخ نداد و با استیضاح سایر وزرا نیز نمی توان به طور قطع اعلام کرد که تغییراتی صورت گیرد. بهتراست مجلس با همدلی و همکاری با دولت برای عبور از بحران های اقتصادی گام بردارد.

گرمابی در مورد برخی پیش داوری‌ها در باره معرفی وزاری پیشنهادی، گفت: کابینه دولت نیاز به ترمیم و تغییرات دارد و این مهم را دولت در دستور کار قرار داده است و پیش داوری‌ها و صحبت از افراد برای پست وزارتخانه ها باید براساس مستندات و رعایت مرزها و اصول اخلاقی صورت گیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کارمند

      اصلاح سیاست خارجی و داشتن رابطه ی معقول با کشورهای تاثیر گذار ابرقدرت دنیا مثل آمریکا بیشتر مشکلات را حل خواهد کرد۴۰سال دشمنی کردیم ۵سال هم با دوستی امتحان کنید

    • بدون نام

      آقای گرمابی میدونی ۴ ماهه قراره وزرا عوض بشن (یا بهتر بگم جابجا بشن ) ودراصل هیچ تفاوتی نمیکنه اون رفت این آمد وتورم رفت بالاتر شما تازه اظهار نظر میکنی ، علی برکت .

    • بدون نام

      کاببنه چی هست گشور توسط دلال ها اداره میشه همین چنتا ادم فعلا خوبن

    • اریا

      اقای روحانی وزرای تو همه بی کفایت هستند اینو همه حتی ادمهای بی سواد که خوتندن و نوشتن هم بلد نیستند میدونن
      چرا مردم مسخره میکنی غلط کردبم رای بهت دادیم

    • شرق

      مسیر اقتصاد کنونی کشور در سه دهه به وجود آمده که سراب گونه است وبا عوض کردن وزیر درست بشو نیست .چرا که اقتصاد کاملا وابسته به خارج است .وبعضی قوانین اقتصاد وشغل مارا خراب کرده است .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج