۷۸۵۹۲۲
۴ نظر
۵۰۰۵
۴ نظر
۵۰۰۵
پ

کفاشیان: برزیل به ما نیاز دارد!

سرپرست کمیته فوتسال می‌گوید هزینه سفر به برزیل حدود ۷۰۰ میلیون بود و بازی دوستانه ایران با برزیل ارزشش را نداشت.

ایسنا: علی کفاشیان سرپرست کمیته فوتسال در گفت‌و‌گویی تلویزیونی درباره لغو بازی تدارکاتی تیم ملی فوتسال ایران و برزیل توضیح داد: در فدراسیون فوتبال باید برای تیم‌های ملی منابع داشته باشیم و همیشه ارزیابی‌هایی برای بازی تدارکاتی داریم. ما همیشه اول باید به واجبات و سپس مستحبات بپردازیم. تیم‌های ژاپن، روسیه و بلاروس به ایران آمدند و ما با آن‌ها بازی کردیم. چون فوتسال ایران قوی است این تیم‌ها می‌آیند نه اینکه ایران را دوست داشته باشند.

او افزود: در این مقطع بابت افزایش بلیط‌ها خودم پیشنهاد دادم که به صرفه نیست سفر به برزیل انجام شود. حدود ۶۵۰ تا ۷۰۰ میلیون هزینه سفل بود و ما با این مبلغ سه بازی به این شکل می‌توانیم برگزار کنیم. بنابراین معتقدم این تصمیم مدیریتی درستی بود. ضمن اینکه الان بازی آسیایی و جهانی نداریم که بگوییم حتما باید به برزیل برویم و بازی تدارکاتی انجام دهیم. درست است، قول داده شده بود اما قزاقستان هم تورنمنتی که از قبل قول داده بود را لغو کرد. این سفر از نظر فنی ۷۰۰ میلیون نمی‌ارزید.

کفاشیان در ادامه در اظهاراتی عجیب گفت: آن‌ها(فوتسال برزیل) به ما نیاز دارند. اینگونه نیست که ما به این کشور نرفتیم، آن‌ها هم نیایند. برزیل قطعا به ایران نیاز دارد و می‌آید. اگر هم نیامد کشور قوی‌تری می‌آوریم. اسلواکی از ما دعوت کرده است تا به همراه روسیه در این کشور بازی کنیم.

سرپرست کمیته فوتسال در بخش دیگری درباره استعفای علی صانعی بعد از ناکامی در المپیک جوانان عنوان کرد: ما از عملکرد صانعی راضی هستیم چون او پایه‌های فوتسال ایران را ساخت. از او به خوبی استفاده خواهیم کرد و فقط به دو روز استراحت نیاز دارد تا بعد از آن بنشینیم و صحبت کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تو توهرجا مدیریت کردی همین وضع بوده یادمون نرفته تو راس فوتبال چه خیانت هایی که نکردی چه پول هایی که نخوردی وحالا افتادی به جون فوتسال

    • بدون نام

      یعنی یه مملکت بزرگ ومهم مثل ایران ۱میلیاردنداردرست ایران تیم ۳جهان ولی برزیل پرافتخارتربااینکه بردیمشون ...

    • شهرام

      جناب کفاشیان . چطور ارزش داشت که میلیونها دلار بی زبون به کیروش بدین بدون هیچ نتیجه ولی ۷۰۰ میلیون خیلی زیاد بود برای بازی با برزیل ؟ اتفاقا خیلی هم خوبه . الان تور یه نفره به برزیل با حد اقل امکانات میشه حدود ۳۰ میلیون . هم با برزیل بازی کرده بودین . هم تیم ملی یه ۱۰ تا گل میخورد تا کیروش بفهمه که تیمش تیم نیست . هم بچه های تیم ملی کای سلفی میگرفتن و فخر میفروختن به ملت .

    • بدون نام

      یکی دیگر از متوهمین کشور که اصلا چیزی بنام مدیریت حالیش نمیشه و با روابط قوی به این پست و مقام رسیده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج