۷۸۵۹۳۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ونگر: امیدوارم اوزیل به تیم ملی آلمان برگردد

مسوت اوزیل ستاره‌ی آلمانی باشگاه آرسنال بعد از جام جهانی روسیه از تیم ملی فوتبال کشورش کناره‌گیری کرد و تبعیض علیه خود به دلیل تبار ترکش را عامل این جدایی اعلام کرد.

ورزش سه: با اینکه آلمان در جام جهانی روسیه هم وضعیت خوبی نداشت و با حضور اوزیل از همان مرحله‌ی گروهی حذف شد ولی وضعیت آلمانها بعد از کناره‌گیری اوزیل هم بهتر نشده و مانشافت از زمان کناره‌گیری اوزیل تا پیش از بازی پریشب خود با فرانسه نتوانسته بود گلزنی کند.

این بازی‌ساز ترک‌تبار آلمانی در سال ۲۰۱۳ توسط آرسن ونگر با قراردادی به مبلغ ۴۲.۵ میلیون پوند که در زمان خود یک رکورد به حساب می‌آمد به آرسنال منتقل شد. آرسن ونگر در گفتگو با روزنامه‌‌ی آلمانی بیلد گفت از وضعیت بغرنج تیم ملی آلمان مطلع است و دقیقاً به همین دلیل معتقد است آلمان باید رابطه‌اش را با ستاره‌ی ترک‌تبارش را ترمیم کند تا او بتواند به تیم ملی بازگردد.

ونگر به بیلد گفت:" من معتقدم آلمان به اوزیل احتیاج دارد. امیدوارم لوو بتواند راضی‌اش کند تا به تیم ملی برگردد. اوزیل یک فوتبالیست فوق‌العاده است و در جام جهانی هم به هیچ وجه بدترین بازیکن آلمانی نبود".

ونگر در ادامه‌ی گفتگویش با بیلد گفت:" من از تصمیم اوزیل برای کناره‌گیری از تیم ملی آلمان راضی نبودم. چون وقتی یک فوتبالیست می‌داند که دیگر لازم نیست خودش را برای شرکت در جام جهانی یا جام ملتهای اروپا آماده کند، انگیزه‌اش برای تلاش مقداری کمتر خواهد شد و در این هیچ شکی نیست.

من دلم می‌خواهد اوزیل همیشه در بالاترین سطح آمادگی باشد. ولی اگر او در تیم ملی و بازی‌های ملی به میدان نرود، شک نکنید که این روی او و آمادگی‌اش تاثیر منفی خواهد گذاشت".

اوزیل که این هفته تولد سی ‌سالگی‌اش را جشن گرفت ۵ سال است که در انگلستان بازی می‌کند و در این مدت به همراه آرسنال سه بار جام FA را فتح کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج