جاباما
۷۸۵۹۵۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

بایرن مونیخ و لواندوفسکی، تشنه‌ی پیروزی

بایرن مونیخ که بحران اخیرش تیم‌های دیگر حاضر در بوندس‌لیگا را امیدوار کرده مصمم است روز شنبه در خانه‌ی ولفسبورگ با ارائه‌ی یک نمایش پرقدرت بحران را پشت سر گذاشته و بار دیگر به روند همیشگی‌اش بازگردد.

ورزش سه: یکی از مصمم‌ترین بازیکنان بایرن در بازی روز شنبه بدون شک رابرت لواندوفسکی مهاجم لهستانی خواهد بود. او که در پنج بازی اخیرش چه برای بایرن و چه برای تیم ملی لهستان موفق به گلزنی نشده بی‌صبرانه منتظر است این ناکامی را در مقابل ولفسبورگ جبران کند، تیمی که در فصل‌های اخیر بارها از طرف او گزیده شده است.

اما در اردوی ولفسبورگ هم همه‌ی خبرها حاکی از عزم جزم این تیم برای ارائه‌ی یک بازی خوب در مقابل بایرن و شکست دادن باواریایی‌ها است. ولفسبورگ هم به نوبه‌ی خود در بازی‌های اخیرش نتایج ضعیفی کسب کرده و امیدوار است با کسب نتیجه‌ای خوب در مقابل بایرن در هفته‌های آینده با اعتماد به نفسی مضاعف به میدان برود. نیکو کوواچ می‌داند که در مقابل گرگهای ولفسبورگ که حالا زخمی شده‌اند باید جانب احتیاط را رعایت کند.

ولفسبورگی‌ها که در سال ۲۰۰۹ قهرمان بوندس‌لیگا شده‌اند فصل گذشته در آلیانس آرنا با ارائه‌ی یک بازی سرسختانه بایرن را ۲-۲ متوقف کردند. آن بازی یکی از آخرین بازی‌هایی بود که کارلو آنچلوتی سرمربی‌گری بایرن را به عهده داشت و کوواچ به هیچ وجه قصد ندارد سرنوشت آنچلوتی برایش تکرار شود.

بایرن مونیخ و مهاجم اولش لواندوفسکی مصمم هستند که در خانه‌ی ولفسبورگ دروازه‌ی این تیم را باز کنند. چرا که بایرن در دو بازی قبلی خود در بوندس‌لیگا، مقابل هرتا برلین و مونشن‌گلادباخ موفق به گلزنی نشده و اگر در مقابل ولفسبورگ هم گل نزند برای اولین بار در تاریخ باشگاه، گل نزدن در سه بازی پیاپی بوندس‌لیگا به نام بایرن مونیخ ثبت خواهد شد. اتفاقی که نه برای هواداران بایرن خوشایند خواهد بود و نه برای سرمربی جوانش نیکو کوواچ.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج