جاباما
۷۸۵۹۶۰
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

بازگشت ونگر با ژاپن بعد از جام ملت‌های آسیا

سرمربی مشهور فرانسوی چندماه بعد از خانه نشینی خبر از بازگشت به نیمکت مربیگری از اوایل سال آینده میلادی داد.

ورزش سه: ۲۴ سال بعد از ترک ژاپن و کوچ به فوتبال جزیره و هدایت توپچی های لندنی آرسن ونگر تابستان ۲۰۱۸ از آرسنال جدا شد تا رکوردی بی نظیر از خود در این باشگاه همین طور فوتبال جهان به جا بگذارد.

در شرایطی که رسانه های معتبر اروپا گمانه زنی های فراوانی در خصوص مقصد آتی ونگر مطرح کردند اما این مربی فرانسوی تصمیم دارد دوباره به کشوری بازگردد که از همان جا برای خود اسم و رسمی رقم زد و راهی انگلیس شد.

ژاپن مقصدی است که آرسن ونگر مد نظر دارد اما این بار برای هدایت باشگاه ها نه بلکه برای در دست گرفتن سکان هدایت سامورایی ها با قراردادی سه ساله برای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر. مربی فرانسوی در آخرین مصاحبه خود رسما اعلام کرد ژانویه ۲۰۱۹ دوباره به عرصه مربیگری بازخواهد گشت اما این که به کدام یک از پیشنهادات پاسخ مثبت خواهد داد به مروز زمان مشخص می شود که یکی از گزینه ها می تواند ژاپن باشد.

شایعه توافق فدارسیون فوتبال ژاپن با آرسن ونگر به چندماه قبل برمی گردد که این تیم بعد از بازگشت از روسیه ۲۰۱۸ در پی یافتن سرمربی جدید و مشهور برای در دست گرفتن سکان هدایت سامورایی ها و تغییر نسل فوتبال این کشور بود که نام مربی فرانسوی در صدر گزینه ها قرار گرفت اما به یکباره روسای فدراسیون فوتبال ژاپن ترجیح دادند تا از یک مربی بومی برای حضور در جام ملت ها بهره ببرند تا بازگشت ونگر به ژاپن به بعد از جام ملت ها موکول شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج