۷۸۶۰۹۶
۲ نظر
۵۰۱۰
۲ نظر
۵۰۱۰
پ

امنیت زائران اربعین خط قرمز نیروی انتظامی است

فرمانده قرارگاه اربعین ناجا گفت: نیروی انتظامی برای تسهیل در روند تردد و امنیت زائران در همایش عظیم اربعین حسینی تمام توان و ظرفیت خود را به کار گرفته است.

خبرگزاری ایرنا: فرمانده قرارگاه اربعین ناجا گفت: نیروی انتظامی برای تسهیل در روند تردد و امنیت زائران در همایش عظیم اربعین حسینی تمام توان و ظرفیت خود را به کار گرفته است.

سردار محسن فتحی زاده عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران در مرز بین المللی شلمچه اظهار داشت: اربعین حسینی از جمله بزرگترین عملیات ‌های خدمات ‌رسانی نیروی انتظامی به زائران است که از نظر کمی و کیفی تاثیر به سزایی در داخل و خارج از کشور دارد.

وی امنیت زائران اربعین حسینی را خط قرمز نیروی انتظامی عنوان کرد و افزود: نیروی انتظامی مانند سال های گذشته شرایط را برای تسهیل در روند تردد و امنیت زائران در بزرگترین همایش شیعیان فراهم کرده است و تا آخرین روز این خدمات رسانی را با تمام توان انجام خواهد داد.

فرماندار قرارگاه اربعین ناجا گفت: با توجه به شرایط خاص امسال و با استفاده از تجربه سال های گذشته تمهیدات لازم برای برقراری امنیت در مرزها را در نظر گرفتیم و نیروهای تقویتی را در این راستا پیش بینی کردیم.

سردار فتحی زاده تصریح کرد: برنامه ریزی های لازم برای زائران اندیشیده شده تا ضمن پذیرایی از آنان در مواکب به آسانی از مرزها عبور کنند.

وی افزود: امیدواریم با تمهیدات اندیشیده شده زمینه برای حضور چشمگیر زائران در این راهپیمایی بزرگ فراهم شود.
فرمانده قرارگاه اربعین ناجا توصیه کرد زائران روادید خود را از مراکز رسمی دریافت کنند. در سطح کشور چند باند صادر کننده ویزای جعلی توسط نیروی انتظامی متلاشی شد.

سردار فتحی زاده افزود: اگر مصادیقی در زمینه سو استفاده و صادر کردن ویزای جعلی به نیروی انتظامی گزارش شود تا حصول نتیجه کامل دنبال و با این افراد برخود قاطع می شود.

وی صدور ویزا در مرزها را تکذیب کرد و گفت: در نقاط صفر مرزی امکان صدور ویزا و گذرنامه وجود ندارد و زائران اربعین باید با در دست داشتن ویزا به مرز مراجعه کنند.

فرمانده قرارگاه اربعین ناجا افزد: طرح های ترافیکی مانند سال های گذشته تقویت شده و در حال اجراست و بنا بر تصمیم شورای تامین کشور، در صورت افزایش بار ترافیکی تردد کامیون ها در مسیرهای منتهی به پایانه های مرزی محدود می شود.

سردار فتحی زاده از زائران خواست مقررات راهنمایی و رانندگی را جدی بگیرند. آن دسته از زائرانی که با خودرو شخصی به مرز مراجعه می کنند، مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند و خودرو را در پارکینگ های مشخص شده پارک کنند.

وی با توصیه به زائران اربعین برای خودداری از حمل داروهایی که در آنها مواد روانگردان است افزود: استفاده از داروهایی که به طور مثال دارای کدوئین است در عراق مجاز نیست و زائران از حمل آن به کشور عراق خودداری کنند چرا که حمل این نوع داروها مجازات دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چقد خنده داره کدوئین مجاز نیست
      بی بی سی مستند پخش کرد اکثر زندانی های عراق که جرم دارن بخاطر مواد شیشه مصرف دارن اونم از سمت ایران براشون میاد

    • بدون نام

      زیارت و پیاده روی اربعین اثرات دنیوی و اخروی زیادی دارد و حاجات برآورده می شود ، در صورتی که نمی توانید شرکت کنید به افرادی که می توانند ولی هزینه ندارند کمک کنید تا نایب الزیاره شوند‌

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج