جاباما
۷۸۶۱۳۹
۶ نظر
۵۰۱۴
۶ نظر
۵۰۱۴
پ

اخراج دانشجویان دانشگاه آزاد گچساران از خوابگاه

اخراج برخی دانشجویان پسر از خوابگاههای دانشگاه آزاد گچساران موجب نگرانی وضعیت تحصیل این دانشجویان شده است.

خبرگزاری ایسنا: اخراج برخی دانشجویان پسر از خوابگاههای دانشگاه آزاد گچساران موجب نگرانی وضعیت تحصیل این دانشجویان شده است.

دانشجویان پسر ساکن خوابگاه پیامبراعظم(ص) دانشگاه آزاد گچساران ضمن ابراز گلایه از این موضوع، هزینه بالای اجاره مسکن در سطح شهر گچساران و مخالفت خانواده‌ها با سکونت در منازل اجاره‌ای را از دلایل اعتراض خود اعلام کردند .

اخراج دانشجویان دانشگاه آزاد گچساران از خوابگاه

یکی از دانشجویان در این خصوص گفت: متاسفانه دانشگاه آزاد گچساران دانشجویان پسر را از خوابگاه بیرون کرده و این دانشجویان در شهر گچساران غریب و سرگردان هستند .

یکی دیگر از این دانشجویان بیان کرد: مشکل ما پول برای اجاره خانه نیست، خانواده هایمان بخاطر خوابگاه گذاشتند ما بیاییم در دانشگاه آزاد گچساران تحصیل کنیم .

اخراج دانشجویان دانشگاه آزاد گچساران از خوابگاه

یکی دیگر از دانشجویان معترض اظهارکرد: برای اجاره منزل به چند بنگاه املاک مراجعه کردم که گفتند:"به دانشجو جماعت خونه اجاره نمی دهند بلکه باید رهن کنید" که در این صورت ما چندنفر باید جمع شویم که یک آپارتمان ۶۰متری را ۲۵ میلیون تومان رهن کنیم؟

دانشجویی دیگر اضافه کرد: مدیریت دانشگاه آزاد دست به کار عجیبی زد و دانشجویان خوابگاهی را تنها ۱۰ روز مانده بود به آغاز سال تحصیلی جدید به شکل عجیبی بیرون کرد.

اسداله ملک زاده، رئیس دانشگاه آزاد گچساران در رابطه با این مشکل دانشجویان در گفت و گو با خبرنگار ، گفت: این دانشگاه کاملا با دانشجویان پسر جهت تهیه خوابگاه همکاری‌های لازم را انجام داده و مشکل آنها حل شدنی است .

اخراج دانشجویان دانشگاه آزاد گچساران از خوابگاه

وی اظهارکرد: دانشگاه آزاد مانند دانشگاه دولتی تعهدی در قبال تهیه خوابگاه برای دانشجویان پسر ندارد اما دانشجوبان دختر را دانشگاه آزاد اسکان می‌دهد و این جزو وظایف ماست .

ملک زاده اظهارکرد: با همه وجود دانشگاه کاملا با دانشجویان پسر جهت تهیه خوابگاه همکاری‌های لازم را انجام داده است .

رئیس دانشگاه آزاد گچساران خاطرنشان کرد: در همین راستا دانشگاه آزاد با همکاری آموزش و پرورش گچساران خوابگاه مرکز شبانه روزی علامه طباطبایی را برای دانشجویان پسر که تعداد آنها 20 نفر بود در نظر گرفت که این تعداد دانشجو با بهانه این‌که این خوابگاه مسیرش تا محل دانشگاه دور است آن را نپذیرفتند .

اخراج دانشجویان دانشگاه آزاد گچساران از خوابگاه

ملک زاده تصریح کرد: به همین دلیل این تعداد دانشجو اعلام کردند که در مرکز شهر خانه‌ای برای آنها رهن شود که دانشگاه آزاد گچساران پول رهن آن را تقبل کرد اما بازهم این دانشجویان با بهانه‌هایی از قبیل نداشتن یخچال و سایر امکانات نپذیرفتند .

وی ادامه داد: با توجه به همکاری کامل دانشگاه با این دانشجویان و سر باز زدن آنها از کمک، می‌توان گفت این دانشجویان به دنبال چیز دیگری هستند .

رئیس دانشگاه آزاد گچساران اضافه کرد: در همین راستا با مدیر آموزش و پرورش گچساران صحبت هایی صورت گرفته که این تعداد دانشجو را در باشگاه فرهنگیان اسکان دهند .

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شماها که اینقدر نازدونه هستید چرا رفتید دانشکاه خوابگاه از دانشکاه دور است خوب صبح زودتر از خواب بیدار شوید میخواهید با هلیکوپتر شما را برسانم

    • دانشجوی پولی که بعدا هم بیکار میمونه

      خیلی خوب راه حل داره ! برید تغییر جنسیت بدید.

    • ممد

      فکر کردید بعد دانشگاه استخدام میشید؟
      یا فکر کردید میتونید کاری رو راه بندازید؟
      اونم با هزینه های ترم دانشگاه ازاد؟
      برید همون پول دانشگاه تون یه کاری راه بندازید
      موفق تر هستید و تجربه بیشتر

    • سپیده

      با این وضعیت صندلی های خالی دانشگاه ها واقعا نوبره بری ازاد گچساران درس بخونی توقع خدمات هم داشته باشی. اینا دیگه کین؟

    • زهرا

      قله قاف رو فتح نکردن که این همه ناز میکنن.

    • بدون نام

      حرف ميزنيا بچه هاي مردم رو ريختي تو خيابون بعد ميگي ناز ميكنن ؟ گناه دارن طفلكيا بخدا بدبختي اينه كه اين همه بدبختي بكشي تو شلغم اباد درس بخووني بعد بيكار تا لنگ ظهر تو خونه بخوابي

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج