۷۸۶۲۱۶
۳۲۱ نظر
۵۰۰۹
۳۲۱ نظر
۵۰۰۹
پ

فعلا پیشنهاد؛ بنزین آزاد و یارانه ۲۵۰ هزار تومانی

اتاق بازرگانی تهران با ارسال طرحی به هیات دولت برای مدیریت سوخت، پیشنهاد داد تا نرخ بنزین آزاد شده و در مقابل، یارانه ۲۵۰ هزار تومانی به هر خانوار ایرانی با مکانیزم واریزی به کارت یارانه اختصاص یابد.

خبرگزاری مهر: اتاق بازرگانی تهران با ارسال طرحی به هیات دولت برای مدیریت سوخت، پیشنهاد داد تا نرخ بنزین آزاد شده و در مقابل، یارانه ۲۵۰ هزار تومانی به هر خانوار ایرانی با مکانیزم واریزی به کارت یارانه اختصاص یابد.

پس از طرحی که دولت برای احیای کارت سوخت دنبال کرده و مجلس نیز به موازات آن، طرح‌هایی را برای مدیریت مصرف بنزین ارایه نموده است، اکنون فعالان اقتصادی و اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران با ارسال طرحی به دولت، موضوع مصرف بنزین و جلوگیری از قاچاق سوخت را مدنظر قرار داده و پیشنهاداتی را ارایه کرده‌اند.

مسعود خوانساری، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران با اشاره به جزئیات طرحی که از سوی این نهاد خصوصی به دولت ارایه شده است، گفت: اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران طرحی را به دولت ارائه کرده که در صورت اجرا می‌تواند صرفه‌جویی قابل توجهی در مصرف بنزین در کشور را رقم بزند.

وی افزود: برآوردها نشان می‌دهد حدود ۹۰ میلیون لیتر در روز، بنزین مصرف می‌شود؛ یعنی هر نفر ۱.۱ لیتر مصرف دارد که در ماه، حدود ۳۲ لیتر به ازای هر نفر می‌شود. بنابراین اگر بر اساس آمار مرکز آمار ایران، بعد خانوار را به طور متوسط ۳.۳ نفر در نظر بگیریم، هر خانوار حدود ۱۰۰ لیتر مصرف بنزین دارد.

به گفته خوانساری، ما در گذشته به هر خودرو ۶۰ لیتر بنزین با نرخ یارانه‌ای می‌دادیم؛ اما اکنون به جای ۶۰ لیتر بنزین، می‌توانیم یارانه ۲۵۰ هزار تومانی نقدی برای حمل و نقل با استفاده از مکانیزم کارتی که یارانه نقدی به آن واریز می‌شود، به هر خانواده پرداخت کنیم؛ یعنی به جای اینکه بنزین را به هر خودرو بدهیم، به خانوار بدهیم. نکته مهم در مورد پرداخت یارانه بنزین، شیوه توزیع آن است.

وی اظهار داشت: در روش فعلی، افراد ثروتمند نسبت به اقشار متوسط و ضعیف جامعه از یارانه سوخت بیشتری برخوردار هستند؛ به این معنا که هر چقدر فرد پولدارتر بوده و در دهک بالای درآمدی هستند، مصرف بنزین شان هم بیشتر است و از این یارانه بیشتر استفاده می‌کند. این رفتار نوعی بی‌عدالتی توزیعی است؛ پس در صورتی که روند کنونی براساس طرح ارائه شده به دولت اصلاح شود، قاچاق سوخت به کشورهای همجوار هم کاهش پیدا می‌کند.

خوانساری در پاسخ به این پرسش که به آثار تورمی بالا رفتن قیمت بنزین هم فکر کرده‌اید، گفت: بله این آثار کاملا دیده شده، به این معنا که اگرچه ممکن است در کوتاه‌مدت اثر تورمی کمی داشته باشد، ولی یقینا در درازمدت اینطور نخواهد بود؛ به شرط اینکه سبد حمل و نقل عمومی را تقویت کنیم و هزینه استفاده از مترو، اتوبوس و تاکسی نیز کنترل شود، مشکلی پیش نمی‌آید. البته ممکن است تورم نقطه به نقطه در یک ماه بالا برود، اما در تورم کل و سالانه اثری نخواهد داشت.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا در این زمینه با وزارت نفت هم رایزنی‌ شده است؟، گفت: این پیشنهاد به وزارت نفت هم ارسال گردیده است.

وی تاکید کرد: مزیت بزرگ اجرای این طرح صرفه‌جویی در مصرف سوخت است. از سوی دیگر طبقات محروم از این طرح استفاده می‌برند و آنهایی که ماشین ندارند، یارانه بنزین دریافت می‌کنند؛ ضمن اینکه آلودگی هوا نیز کاهش می‌یابد.

رئیس اتاق بازرگانی تهران اعلام کرد: در حال حاضر علاوه بر اینکه با قیمت پایین سوخت، قاچاق وجود دارد، بخش عمده یارانه سوخت به طبقه مرفه جامعه می‌رسد؛ در حالی که یک روستایی و یا مردم در شهرهای کوچک از یارانه بنزین استفاده نمی‌کنند؛ اما خانواده‌ای که چهار خودرو در یک کلانشهر دارد، از یارانه بنزین و حق دیگران بهره‌مند می‌شود.

وی اظهار داشت: برق هم همین وضعیت را دارد و این اقشار مرفه هستند که در خانه خود وسایل برقی و روشنایی زیادی دارند و آنها بیشترین سود را از یارانه می‌برند. اصلاح این وضع ضروری و اجتناب‌ناپذیر است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اون یارانه ۴۵هزاری این بلا رو سر مملکت آورد ولی به یارانه ۲۵۰هزار

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما ها این بلا رو سر مردم آوردید با رای دادنتون به روحانی نه دکتر احمدی نژاد

      • ح

        ... پس یارانه کسانی را به دروغ و بهانه های واهی قطع کرده ای. چه میشود. لطفاً نه شما و نه هیچ مسوللی نظر ندهد مملکت بهتر اداره میشود باور کن پیر زن و پیر مردها و بچه های این مملکت را از شما به اصطلاح مسولین. بهتر اداره میکنند لطفاً آقایان بالای شصت سال بفرمایید منزل تا جوانان مملکت را اداره کنند

      • ایران

        خدا هیچ کس رو گرفتار ظالم نکنه

      • ali

        فکرشو بکن با این وضعیت حمل و نقل افتضاح عمومی ،با این سطح درآمد 90 درصدی زیر خط فقر ،با این اقتصاد نابود شده ، باز هم بعضی ها هستن برای منفعت خودشون حاضر هستن کشور بیشتر نابود بشه
        ای لعنت بر کسایی که هیچ وقت سیر مونی ندارن

      • بدون نام

        واقعا که وای. هزار وای.. اگر 250 هزار تومن ها را جمع کنی برای مقابله با قاچاق سوخت خیلی خیلی اضاف می آوريد

      • صادق کوشکی

        یک سوال:بهانه گران کردن بنزین قاچاق می باشد پس فقط باید بنزین را گران کنند اما گاز سی ان جی که نمی شود قاچاق کرد ام وقت می آیند گاز سی ان جی را هم گران می کنند!!!!!! آن وقت مشخص می شود که قاچاق بهانه بوده و هدف فقط بریدن گوش مردم بوده!! مردمی که توان خرید لاستیک خودرو ندارند آن وقت سوخت هم اضاف می شود!!!!

      • جمال

        هر چی میکشیم از همون دکتر ترافیک شهریه

      • r,s

        لعنت به احمدی نژاد با این طرح هدفمندی

      • hassan.h

        عده ای احمدی نژاد را لعن کردند و عده ای روحای رو از لعن کردن پرهیز کنید
        دوستان اولا هدفمندی یارانه ها باید بلافاصله پس از جنگ انجام میشد نباید دولت هاشمی و خاتمی می گذاشتند که به احمدی نژاد برسد
        شکل توزیع یارانه قبل از احمدی نژاد مسلما غلط بود و به دلیل غلط بودنش روستائیان به شهرها مهاجرت کردند(البته یک دلیل) و البته شکل اجرائی احمدی نژاد که باعث ایجاد تورم شد هم قابل تایید نیست

      • بدون نام

        من موندم ازملتی که هنوز گروهی هست یکی روحانی یکی احمدی نژاد آخه ازکدوم خیر دیدیم

      • بدون نام

        علم اقتصاد میگه یارانه ها باید جمع بشه و بنزین و سایر کالاها همه به قیمت آزاد غیردولتی

      • بدون نام

        همیشه ابله باید زیاد باشه تا بتونن سالهای سال ازشون سواری بگیرن دیگه...
        خود ملت این انتخاب کردن...

    • رضا

      بازم میخوایین گرون کنین قاچاق بهانه است

      پاسخ ها

      • ناشناس

        دقیقا. چون اگر فقط مسئله قاچاق است گاز سی ان جی را که نمی شود قاچاق از مرز رد کنند پس گاز سی ان جی نباید گران شود اما سی ان جی هم گران می کنند!!!!

      • بدون نام

        در هر حال باید به قیمت واقعی فروخته بشه ته اینکه مفت بدن و ملت دخلش رو بیارن

      • بدون نام

        به خاطر تحریمها هنوز بنزین گران نشده قیمتها کمر شکن هستند وای بر روزی که قیمت بنزین را هم بالا ببرند انوقت است که دیدن قیمتها روی اجناس صد برابر بالا میره خداوند لعنت کنه هر چی مدیر و مدبر و مسئول چپی و راستی هست فرق نمیکنه همشون یک کرباسن

    • بدون نام

      ای بی دینها .دیگه پیشنهادی تبود برا بدبحت کردن مردم.بنزین را از 100 کردید 1000 .حالا هم طرحهای ابکی بدید .مگه قالیباف نگفت 250 یارانه میدم گفتید نمیشه .چرا حالا شد .واقعا احمقید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اون به هر نفر میخواست بده اما اینا به هر خانوار می خواهند بدهند و بدبخترمون کنند

      • هادی خان

        دقیقا. خیلی احمقن

      • بدون نام

        بی شرفا جلو اختلاسها و بخور بخور هاتونو بگیرید همه چیز درست میشه. خدا لعنتتون کنه. ...

      • آ

        آخه حقوق نجومی ها 200میلیونی 400میلیونی قطع کنی این پولها مال ملت است میتونه بیکارها و کم در آمد
        کمک کنه و حتی جلوی اختلاس رو بگیرید

    • بدون نام

      نابود کردین مملکت رو با این پیشنهادات مزخرفتون

    • sma

      احمدی نژاد هم موقع اجرای یارانه ها همین استدلال را داشت ...بعد معلوم شد که پدر ملت در میاد...
      لطفا جلوی قاچاق بنزین رو بگیرید و هیچ طرحی نریزید.
      اگه این طرح اجرا بشه...هر سال قیمت بنزین میبرن بالا و یارانه بنزین همین رقم میمونه...بگذریم که قیمت اجناس دیگه چه میشه.....دقیقا مثل همین یارانه احمدی نژاد..

      پاسخ ها

      • ح

        غلط کردند کنترل قاچاق مثل آب خوردن میمونه ولی این ها فقط فکر بد بخت کردن مردم هستند والا یارانه و قاچاق و... چرت و پرت هست واین آبان منافعشان در این چنین کارهاییست

    • بدون نام

      باید جلوی قاچاق سوخت گرفته شود نه بنزین گران شود و صورت مسئله را پاک کنید

    • مرتضی

      کاملا درست و کارشناسی

      پاسخ ها

      • فضل الله جعفری

        کجاش کارشناسیه تورم ۵۰ الان میشه هزلر درصد

      • هادی خان

        .... کجای این طرح کارشناسیه

      • حمزه

        مرد حسابی کجاش کارشناسی است

      • حمیدرضا

        کجاش کارشناسی شده است
        بدبخت شدیم رفت اگه این طرح راه بیفته باید با زندگی که الان دیگه چیزی هم برای ملت نزاشتن بمونه خداحافظی کنیم

      • بدون نام

        خودتون بادست خودتون کشور را نابود نکنین . اصلا خبر از مردم متوسط و پایین جامه خبر دارید چه می کشن. فقط خدا به به فریاد مردم برسد . نه خودتون باشی نه کارشناسیتون ‌.

    • ایران

      لعنت خدابرشمابااین طرحهای ضدمردمی سما

    • سانسورچی

      یارانه باید هرسال به مقدار تورم افزایش یابد البته حالا با تورم امروزی برای هر ایرانی 850 هزارتومان تا یک ملیون باشد الا برکت آله ..که همین هم دارند مسولین میخورند

    • بدون نام

      واي نه تو رو خدا بنزين رو گرون ميكنيد همه چي صد برابر ميشه يارانه هم همين چندرغاز ميمونه

      پاسخ ها

      • احمد

        وقتی هیچی سرجایش نیست اینه اقایانی که این نظر ها رامیدند هیچ مشکلی خودشان ندارند که بفهمند مردم چه میکشند بارها امتحان شده قیمت سوخت که رفت بالا مگه میشه تورم نداشته باشیم خجالت هم نمیکشند میگند تورم یک رقمیست اقایانی که این نظرهای ابکی میدید برای یکبار هم که شده خودت یا همسرت ویا فرزندت رفتید بازار ببینید چه خبره البته که نه چون یا

      • رفیعی نسب

        من میگم که افرین خوب گفتی الان من ای دی اس ال تمام شده یک ساله بوده همه قیمتها از۳۰هزار تومان بالا گل خیر دولت ووزیر ارتباطات پارسال خود ش نشان داده وخیلی چیزای دیگه رفته بالا اخه به بازرگانی چه ربطی داره تازه اینترنت گوشی هم که قربان رفته بالا امسال پدر مردن در اوردن بسته دیگه اخه اینا خواب نما نمیشه که اینقدر مردم اذیت میکنن

      • بدون نام

        اگر مملکت ما انسانهای متدین خدا ترس باشن شک نکن که ما به هیچ کشوری نیازمند نیستیم بشرط مشغولیت خدا ترس و قانع باشند

      • بدون نام

        اگر مملکت ما انسانهای متدین خدا ترس باشن شک نکن که ما به هیچ کشوری نیازمند نیستیم بشرط مشغولیت خدا ترس و قانع باشند

      • بدون نام

        دوباره یارانه بشه 250هزار... تا ده سال دیگه همین مبلغ میمونه... اجناس میشه 100 برابر.... از اینم بدبخت تر میشیم... حالا میگید نه... ببینید

    • بدون نام

      یارانه 250 هزارتومنی آری ولی افزایش قیمت سوخت نه نه نه

    • گلعلی

      هزار نفر که پایان خدمت دارند را استخدام کنید برای حفاظت از منطقه مرزی جلوی قاچاق با کمترین پول گرفته میشود اگر ماهی دومیلیون حقوق بگیرند یک درصد هزینه قاچاق سوخت میشود
      احتیاج به گران کردن بنزین نیست هزار جوان شاغل میشوند مردم هم آزار نمیبینند
      گلعلی دیپلم اقتصاده ولی به شرافتش قسم میخوره که میشه اقتصاد این مملکت گلستان بشه بشرطی که دل بسوزانند

    • راستگو

      الکی میگید کسی باور نمی کنه

    • بدون نام

      باز نظر دادن

    • بدون نام

      طرح ات برای عمت خوبه نرخ آزاد کردی آخرین مهره دومینو فرو می ریزه بجای آن دزدی تون کم کنید قیمت دلار بکنید 4200 آنوقت درست می شه اگه طرفدارای جمهوری اسلامی هستید.

    • بدون نام

      راست میگه ولی آزاد کردن قیمت بنزین جو سنگینی روی تورم داره

    • بدون نام

      خوب اون دویست تومنشو دولت برداره بنزین همون نرخ بمونه ضرر گرون شدنش برای مردم دولت خیلی بیشتره

    • بدون نام

      آنقدر شما نادانید که حتی نمی فهمید اگر خانواری خودرو ندارد معنی آن این نیست که سهمی از بنزین و حمل و نقل شهری ندارد .این طرح ها عجولانه و غیر کارشناسانه فقط منبع در آمدی پیش بینی کرده با منطق مثلا فلان قدر میگیریم فلان مقدار به حساب میریزیم باقی در آمدی باد آورده است هر کار خواستیم با آن میکنیم .نتایج آن فاجعه بار خواهد بود در چندین سال آینده کشوری خواهیم بود که جز قشر مرفه کسی توان خرید بنزین ندارد همانطور که امروز توان خرید خودرو در طبقه متوسط سابق و فقیر امروز وجود دیگر ندارد

    • بدون نام

      عقلشو نگاه گرده کیا شدن تصمیم گیرنده

    • بی نام

      با دویست و پنجاه هزار تومان میشود سه کیلو گوشت خرید
      با دویست و پنجاه هزار تومان میشود یک پتو کم کیفیت باری زمستان خرید
      با دویست و پنجاه هزار تومان میشود برای یک نفر از اهل خانه یک پیراهن کم کیفیت خدید
      این همه یارانه حمایتی باز هم معترض هستید چقدر این ملت متوقع شدن

      پاسخ ها

      • fm

        اقای مرتضی کجاش کارشناسی ظاهرا جنست خود بوده یا در این مملکت زندگی نمکنی

      • بدون نام

        ... فکر می کنی وقتی یارانه 250 تومنی دادن و بنزین رو آزاد کردن قیمت ها همین قدر میمونه

      • بدون نام

        طرحی که برای دلار ریختید از سرمون هم زیاد بود خواهشا دست به ترکیب اقتصاد نزنید عروس بلد نیست برقصه میگن دلار کجه

      • بدون نام

        خدا لعنت کنه ازخود بی خبرا چه به فکر مردم بدبخت نیستید .کشور را بیشتر از این به اتش نکشین . از خدا بترسین کشور . را نابود کردین .

    • بدون نام

      بسیارفکروایده خوبی است انشااله زودترتصویب شود وثروتمندان حق مارا نخورند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        روشن فکر.بنزین گرون بشه همه چی گرون میشه حتی پیاز وتربچه.اون ثروتمنده که به حالش فرقی نمیکنه.مثلا تولید کننده مرغه.میکشه روقیمت مرغ.میتونی جلوشو بگیری؟

    • نینا

      بنزین رو اگه گرون کنن یعنی خودشون رو نابود کردن.
      مردم دیگه تاب این همه گرونی رو ندارن.
      تنها سرگرمی مردم رو هم دارن ازشون می گیرن.
      اول حرفش و میندازن ببینن عکس العملها چیه بعد که کسی اعتراض نکرد چنان می چسبونن.همونطور که دی ماه پارسال با گرانی تخم مرغ و شایعه گرانی بنزین دیدن که مردم چه کردند.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مردم هیچکار نمیکنن

      • نینا

        هنوزم هستند ایرانیای غیور ....دیدید که کردن

    • بدون نام

      ایران رو دلار بنزین چند در صد اضافه حقوق که از قبل میگن از رو بی تجربگی حساسه تورم گرونی وابسته بهشون بوده همیشه یکم تفکر استفاده از تجربه

    • غریبه

      بنده همین طرح رادرزمان دولت احمدی نژاد مطرح کرده بودم اماترتیب اثرداده نشد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ننگ به تو

      • بینام

        غریبه بدهی را دادی زندان می رفتی رفتی یا نه

    • بدون نام

      با این گندی که زدین سر دلار همه چی دو سه برابر شد باید نفری یک میلیون بدین باز کمه کدوم عاقلی تو این وضع میره سراغ افزایش بنزین

    • بدون نام

      این طرح و مبلغ پرداختی مد نظر طرح عوام فریبی ست .نتایج آن مسبوق به سابقه ...بهتر است دولت خط فقر را نسبی کرده و حقوق و مستمری و پایه حقوق را آزاد اعلام کند بعد در یک رقابت آزاد مردم خودشان تصمیم میگیرند خودرو بخرند یا ن ...با اتوبوس سفر کنن و بنزین کالایی می‌شود لوکس که طبیعتا خود مردم میتوانند بی دغدغه نسبت به در سبد خانوار قرار دادن آن تصمیم بگیرند

    • بدون نام

      اى بابا ازمردم ميگيرن ميخوان بهشون پس بدن بعدم به اسم خزانه واين چيزاتموم کنن جناب جان شماحقوقتو کمتربگيرکمتراختلاس کن ميتونى يارانه هاروبراقشرضعيف پونصدبدى انگاربختک افتادين روى دولت

    • بدون نام

      مثل یارانه آب و برق و گاز ... میخوان مردم فقیر که با مسافرکشی درآمد دارن یا با سوخت درآمد روزانه اشان رو از طریق کرایه کشی در میارن یا تو کشاورزی و کارگری مصرف سوخت لازمشونه رو خوشگل زیر پا له کنن.. پولدار واسش فرقی نمیکنه سوخت ۱۰۰ باشه یا ۱۰۰۰۰۰ ... نامردا فقط بفکر خودشونن.. گور بابای مردم.. بگین سوخت واسه فقیرها ۵۰۰ تومن و واسه پولدارا ۱۰۰۰۰ تومن ... بگین یارانه رو معادل دلار میدیم که اگه ارزش پول اومد پایین به مردم فشار نیاد ... چرا این طرح های آسون و بنفع مردم رو نمیدین ... چرا میگردین دنبال طرحی که پول تو جیب خودتون باشه.. مثلأ میخواین جیب پولدارا رو بزنن .. خیلی خنگید بخدا...

      پاسخ ها

      • نینا

        درود بر شما

      • شهروند

        آفرین

    • بدون نام

      پولدارا خودشونن که بچه هاشون اون ور آب تو بهترین امکانات دارن صفا میکنن... ولی دادن تو مردمم دنبال پولدارا میگردن... خودتونید ...

    • بدون نام

      نه خیلی لطف داری نمیخواد بنزین وبرق راگران کنید فردا که کرایه ماشینها سرسام اور شد معلوم هست تو کدوم گور میخزی تو که طر ح میدی دویست پنجاه تومن تان هم بخوره توی سرتان این حق مردم است که شما بالا کشیدین .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به نظرم طرح خوبی چون اگر این طرح اجرا بشه ودرست انجام بدن کسای هستند ماشین ندارند ولی یارانه بنزین برای کسانی که ماشین دارند واز آن استفاده میکنند

    • بدون نام

      بازی جدیدی هست نمی تونند بنزین رو گرون یا سهمیه بندی کنند از ترس خشم ملت دقیقا همون کاری که احمدی نژاد با یارانه ملت غول زد با همون روش میخوان کارو پیش ببرن ،

    • س

      به این میگن رنت خوری ودزدی مضاعف وبساط بچام بچاپهرچه گسترده تر .این اطاق بازرگانیه یا ....؟!

    • بدون نام

      اونایی که اصلاً ماشین ندارند سهمشان از بنزین چه میشود ... اتوبوس والسلام...وخیلی امکانات و امتیازات که فقط و فقط مال یه عده خاص است... و بیشتر ازهمه اون یه عده خاص معترضند...رفاه مردم هر کشوری در گرو کارایی و کار بلدی مجلس آن کشور است... مجلس بی کفایت حال روز مردمش از این بهتر نمیشود..

    • بدون نام

      اره دیگه قیمت همه چی رو دولت 100 برابر می کنه...

    • بدون نام

      چوپانهای دروغگو

    • بدون نام

      لازم نکرده.از ماه دوم پرداخت یارانه شروع به حذف گروهی یارانه بگیرها میکنن.همزمانم قیمتا اونقدر بالا میره که صد تا 250 تومن هم کفاف افزایش قیمتا رو نمیده

    • ابراهیم وثوقی

      یارانه من قطع شده چرا؟

    • بدون نام

      الحمدلله همه بی عدالتی ها توی این مملکت حل شد فقط مونده بود بی عدالتی در توزیع بنزین. خدایا مملکت رو از وجود این مدیران نادان پاک کن

    • پویا قلعه ویسی

      بنزین آزاد شود قیمت همه چی سه برابر و چهار برابر می‌شود این دولت داره مردم خودش رو بدبخت می‌کنه دست نگه دارید..

    • بدون نام

      جمع کنید بساطتونو بابا چی از جون مردم بدبخت میخواید بذارید زندگی نکبت بارمونو بکنیم هر روز یه استرس خدا خیرتون نده کم به مردم استرس وارد کنید

    • بدون نام

      در صورت تصویب ،پراید دویست میلیون تومان. پیشاپیش تبریک.

    • آرش میرمحمدی

      میخواین 250000تومن بدین نان رو بکنید دونه ای 5000تومن،خودتونید ما نمیخوایم...

    • هیس

      تا کجا دستتونو میخان تو جیب مردم ببرید بسه بخدا خسته شدیم ما مردم جور بی کفایتی شمارو بکشیم چرا شهرهای ک قاچاق سوخت میکنن و سهمیه بندی نمیکنید ؟ چرا باید دیگران چوب قانون شکنی یه عده دیگرانو بخورن؟

    • بدون نام

      به جای پیشنهاد دادن جلوی دزدی واختلاس رو بگیرید

    • علیرضا

      چرا باید از همون اولش دولت کارت سوخت رو حذف میکرد که دوباره لازم الاجرا بشه، این همه سوخت در کشور قاچاق میشه روزانه بیش از 15 میلیون لیتر، چیزی بدتر از فاجعه است، و جالب تر اینکه برای برگرداندن کارت سوخت هم تعلل میشه که بازم بدتره

    • بدون نام

      شما که میخواهی ۱۰۰هزار تومان به یارانه اضافه کنی .و به قول خودت به فکر روستایی هستی.میدونی اگه این اتفاق بیافتد چه مصیبت دیگری به سر همین مردم میاید؟مصیبت پشت مصیبت.

    • .....

      اینا همه بهونه ان برا گرانی بنزین

    • بدون نام

      دوباره یه مشت ادم نادان وبی فکر طرحی دادند که قطعا طولانی مدت مردم بدبخت عواقب گرونی و وووو باید تحمل کنند
      خدا لعنتشون کند

    • بدون نام

      ملت و بدبخت کردین با این یارانه ها خاک تو سرتون کنند که یک تصمیم معقول اقتصادی هم نمی توانید بگیرید

    • داراب

      دولت که کار خودش را میکند اما اگر به فکر مردمه و میتونه زیر قیمت قاچاقچی در مرز صادر کند چون بنظرم اینقدر مرزها بی در و پیکر نیستند

    • بدون نام

      نتیجه دو پیشنهاد:قیمت بنزین افزایش یابد،یارانه ها نه تنها افزایش نیابد،بلکه نسبت به دهکهای پایین هم قطع گردد.تصویب شد.

    • بدون نام

      یارانه ی بیشتر نخواستیم که قیمتها بعدش هزار برابر بشه

    • علی

      یکی به این رئیس اطاق بازرگانی بیگد بشین و ... زیادی نزن/اینا تو چهل وپنج هزار تومان موندند

    • مجتبی

      آره بیایید یارانه ی سوخت رو هم به بهانه ی بی عدالتی قطع کنین بعد از گذشت چند ماه هم یارانه ۲۵۰ تومنی به دلیل بوجود اومدن تورم قطع میشه!!!! واقعا شما پدربزرگ سیاست های گران فروشی هستین و فرزندتون چرچیله!!!

    • بدون نام

      قبلا هم با همین حیله گفتین یارانه میدم به ازای بنزین ۴۰۰ تومنی بعدش بنزین رسوندین به ۱۰۰۰ تومن ولی با همون یارانه

    • علی

      دولت راه دیگری برای خالی کردن جیب مردم پیدا کرده لعنت بر بی ... آستانه تحمل مردم تا یه حدیه

    • محسن

      قربونت همون یارانه مابقی رو الان داریم میگیریم واسه ۷ پشتمون بسه!!!! ما ترجیح میدیم یارانه ندین اما قیمتها برگرده به قبل از یارانه!!!

    • بردیا

      من موافقم
      کسانی که ماشینهای انچنانی دارن بایدم بنزین ازاد مصرف کنن چه لزومی داره که مرفهین بی درد بیان از سوبسید دولتی بی جهت استفاده کنن

      باید یارانه به کسانی داده بشه که در زیر خط فقر جامعه هستن و بنزینی مصرف ندارن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کسی که پراید داره و از اون نون می خوره چی؟ آخه بنزین گرون بشه نون هم گرون میشه چون کرایه ها گرونمیشه چون لوازم یدکی گرونمی شه چون ماست و پنیر که قوت یک عده انسانهایی هست که واقعا ندارن گرون میشه. درداینه. آری این چنین است برادر

    • بدون نام

      تولیدفسادجدید؟!!!!!

    • زیر خط فقر

      خدا لعنتتون کنه خسته شدیم دیگه از این زندگی داریم زیر بار گرونی له میشیم عاخه گناه ما چی بوده تو ایران به دنیا اومدیم

    • بدون نام

      بخدا مردم بیچاره کردین اینهمه مالیات میدیم چطوری نمیتونن جلوی قاچاق سوخت بگیرن شما بجای حل مشکل مشکل رو مشکلات مردم اضاف می کنید.خودرد بی کیفیت و بنزین بی کفیت تر

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مگر مافیای قاچاق بنزین میگذاره. خودشون دستشون تو کاره. یعنی نمیفهمن یه ماشین چند لیتر بنزین تو باک میزنه ؟ همش فیلمه تا همه چیز گرون بشه بابا همه تو یک وجب جا میخوابن و یک کفن با خودشون دارن تازه تو قیامت هم که میگن هیچی همراه نداریم و همه برهنه هستیم پس چرا اینقدر حرس و طمع

    • م پ

      یارانه رو زیاد کنید لطفا

      پاسخ ها

      • کرمانشاه

        اینا هم میگن چشم حتما

    • بدون نام

      اینو میدونم که به فکر مردم ضعیف نیستن اگه بودن گرسنه نمی خوابیدن

    • پرهام

      شما همین دو ریال یارانه فعلی رو قطع نکنید و هرروز منتش رو سر مردم نزارین و هردفعه تهدید به قطع کردنش نکنین، اضافه کردن یارانه پیشکش خودتون!

      وزیرومشاور دولت روحانی برا پرداخت همین دوریال پول ساندویچ به اسم یارانه هزار بازی در اوردن و اسم مصیبت عظمی روش گذاشتن،حالاماباید خیلی ساده باشیم که باورکنیم این دولت اشرافی و طرفدار ثروتمندان بخواد کاری به سودقشر ضعیف جامعه بکنه و مبلغ یارانه رو بیشترکنه
      بقول معروف
      مارابه خیرشما امیدی نیست،مرحمت کن شر نرسان!

    • بدون نام

      اگه یارانه بیشتر بشه مطمئن باشین بعدش تورم هم بیشتر میشه

    • بدون نام

      بی تدبیری گذشته و حال را با انداختن مردم بجان هم نمی توانید حل کنید

    • بهلول

      بخدا قسم ما یارانه نمیخوایم بس دیگه ولمون کنید
      آقا اصلا خر ما کره گی دم نداشت

    • بدون نام

      همه که یارانه نمیگیرن که بخوان پول
      بنزین رو روی یارانه بدهند و تمام کسانی که یارانه می گیرند هم ماشین ندارند همون سهمیه بندی بهترین راهه

    • احمد

      یه پیشنهاد هم از طرف مردم, ما نه یارانه میخواهیم نه گرانی بنزین, لطفا هیچ حرکتی نکنین مثل چوب خشک یه جا وایسین ما ده هیچ جلوییم,

      پاسخ ها

      • خلیلی قوشچی

        احسنت

    • بدون نام

      دوباره جفنگیات و اسمان ریسمان بافی شروع شد این ادمهای تهی مغز شارلاتان اصلا صفت انسانی و افکار سالم ندارنند تمام تصمیماتشان یا از جهل خرافه بیسواد یا از روی کودنی و احمقی حب بغص واقعا این مدیران اوباش کجا و کی استخدام شدن نفت ایران ملی است میفهمی ملی یعنی چه مثل اینکه پدری باغ داشته باشد بگویددوتا از فررندانم زیاد میخورد باید جلوش را بگیرم همه مساوی هستندیا به فرزنداش بگوید قیمت میوه باغ در بازار فلانقدر شما باید به قیمت بازار بخرید خوب پدر وطیفه دارد غذا خانوادش را تهی کند یکی بیشتر یکی کمتر ندارد

    • ایران

      متاسفانه کل سیستم از همان اول با رفاه مردم مخالف بودند وهستند

    • بدون نام

      اینم که شد حرف احمدی نژاد!!!
      من که متوجه نشدم پس چیه احمدی نژاد مشکل داشت
      سهام عدالتش
      کارتی کردن سوخت
      دادن یارانه
      بابا دمت گرم بازم احمدی نژاد

    • احدلطفی

      هر خانوار ۲۵۰ تومان؟؟ یعنی اگر خانواده ۵ نفری باشن یا دو نفره یا ۷ نفره ۲۵۰ تومان؟ فقر رو گسترش ندین انصافا،اینجوری اگه خونواده ۵ نفری باشن میشه نفری ۵۰ تومان و ۴۵۰۰ انگار به رایانه هر نفر اضاف کردین از اونطرف بنزین رو گرون میکنید که تاثیر زیادی روی اجناس داره.
      کارت الکترونیک گدایی هست ما گداهای متشخص شدیم.

    • آرش

      خواهشن از این پیشنهادات مزخرف ندین ملت رو بدبخت تر و فقیر تر میکنین.اگه بنزین آزاد بشه نصف مردم از تورم حاصل باید بمیرن.فساد و گرسنگی و دزدی زیاد میشه تو اجتماع...الکی هم قول ندین که کنترل میکنیم تورم رو چون بنزین در زمان دکتر محمود کارتی شد اثارو عواقبش رو دیدیم الان دویست وپنجاه تومن هم پولی نیس وقتی کالاها با افزایش هزار درصدی برن بالا...البته برا مدیری که بیست میلیون درماه میگیره بنزین ازاد بشه زیاد اذیت نمیشه قابل درکه.ولی مگه چقد این پولو میگیرن.فکر یه کارمند و کارگر ساده رو نمیکنین.کمرشون زیر تورم و مدیریت شما بزرگواران الان شکسته بخدا..

    • سید محمد رضوی

      اره این
      طرح خوب است ترابه خدا اجرا کنید

    • جواد سرابندی

      بسیار اشتباه است .مابازنشسته ها سه ونیم حقوق تامین اجتمایی می گیریم کارگری کردیم یک خونه با مشارکت ورهن خریدیم یارانه رو قطع کردن با سختی وکار دوم زندگی می کنیم با تصمیمات من دراوردی ما را از انقلاب دور دورتر نکنید

    • بی نام

      کار به اخر رسیده باید جمع کنید برید.کشور به یک ادم درست حسابی وبدون مافیا نیاز دارد رفراندم.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اولا اگه عرضه دارید که ندارید جلوی قاچاق رو بگیرید دوما همیشه و همیشه قاچاق هست سوما ۲۵۰ تومانو بعدا به ادمهای خواص میدید و همون هم هی باطلش میکنید اخر سر شما با سود کلان و ما اینجا بیکلا میشیم پس بخودتون زحمت ندید که تورم هم چتان بالا میره که مردم از هرچه دینه بی اعتماد میشه از شماها که بعده اینکار سرمیزنه از بقیه چه انتظار.

    • بدون نام

      ای بابا یارانه نمیخوام بنزین رو گرون نکنید لطفا لطفا

    • م ب

      هر کاری کنن ب نفع خودشونه اخرشم ب قشر ضعیف ضربه میخوره.

    • بدون نام

      باز می خواهند به بهانه اخاذی از مردم وعده یارانه 250هزارتومان می دهند،
      لعنت .....

    • مسلم

      همجوریش مملکت از دستون در رفته وای به وقتی که ای طرح مسخرت ر هم اجرا کنی. برو تو ارگانها و نهادوی فاسد سیستماتیکت جلو قاچاق همه ی چیات ر بیگیر تا وضع کل کشور ر بوتونی سروسامون بیدی.

    • بدون نام

      بیخود بیسواد تورم 400درصد ایجاد میشود

    • حسن

      یک دفعه این بلای یارانه رو سرمون اوردین بسه.قراربود به ازای هرباری که انرژی گرون میشه و یارانه اش حذف میشه اون رو به مبلغ
      واریزی یارانه مردم اضافه کنن اما چند ساله که همین مقدار مونده.این قاچاق سوختم بهانه است این همه راه برای برخورد باهاش وجود داره چرا اونا رو عملی نمیکنن وفقط به گرونی سوخت فکر میکنن.اثار تورنی این طرح بسیار زیاده وبیشتر از همه همین اقشار ضعیف بتید تحمل کنن نه افراد پولدار مثل این اقایون که این طرح ها رو میدن

    • ح ح

      شما همین یارانه ۴۵۵۰۰ بدین به روستاییان ۲۵۰۰۰۰۰ هزار پیش کش تون

    • جانی

      البته توجه داشته باشین چه عالمانه میفرمایند به نفرات نه, به خانواده, آقایون مسولین شمارو قسم میدیم به جون عزیزانتون دیگه بس کنین دس از سر ما بردارین به زور نفسمون بال میاد

    • هادی

      سلام افزایش غیر معقول قیمت بنزین اثرات بسیار مخربی دارد قبلا گفتند قیمت بنزین رو افزایش میدهیم بجاش به همه یارانه میدهیم بعد که هزینه های دولت زیاد شد یک سری دهکها حذف شدن حالا هم دارد قصه تکرار می شود وقتی دولت نمیتواند جلوی قاچاق سوخت را بگیرد دنبال این پیشهادها میگردد الان تورم حداقل ۵۰درصد افزایش یافته ولی حقوقهای کارمندان و بازنشستگان ثابت مانده بعد بسته میخواهند به یک عده بدهند این بدترین کار است مگه صدقه میخواهید بدهید باید به تناسب تورم حقوق همه طبقات بهمان نسبت افزایش یابد

    • بدون نام

      فقط بنزین مونده او نم گرون کنید .نامردا

    • بدون نام

      این همه ادعا توانای کنترل مرزها و جلوگیری قاچاق بنزین ندارید فقط فکر گران کردن هستین بالا مدرک تحصیلی شما واقعی است که خودکشی را راه نجات ایران میدانید

    • بدون نام

      ادم کثیف فقرا بشتر ضرر میکنن الان همه ماشین دارن فقرا پراید سوار میشن پولدارا بنز مصرف کدوم زیاده کم نقشه بکشین زالوها

    • عماد

      بازم میخوان مردم رو فریب بدن ،یارانه باید لغو بشه وقیمت ها به قبل یارانه برگردد 250 میدن به ازاش 1میلیون میگیرن.لعنتی ها شماها کی میخواین سیر بشین

    • باران

      فقط میدونم این دولت هیچ قدم خیر برای مردم برنمیدارن.
      فقط دروغ.دروغ.دروغ
      یک مشت بی لیاقت ....
      البته ما حقمون است
      هر بلایی سرمون بیاد.بازهم روز خوشیمونه.

    • ایران

      اصل مطلب درست و عدالت محورانه است.اما در عمل مشکلات زیادی برای مردم درست میشه که اون هم بخاطر مجریان نالایق کنترل بازار هستش

    • بدون نام

      همون یارانه 45تومانی پدر ملت درآورد لطفاکارو بدتر نکنین اگه می خواهید قاچاق و کنترل کنید چرا باعث تورم و گرانی سرسام آور بشید. با جو دلاری که اول سال بوجود آمد صد تا 150 درصد رشد قیمت داشتیم اگه این موضوع اجرا بشه هزار درصد رشد قیمت خواهیم داشت لطفاً با تصمیمات ساده وضع بدتر نکنین.

    • بدون نام

      طرح خیلی خوبه است به هر خانواده ۲۵۰ هزار میدن ، خیلی از خانواده ها ی فقیر ماشین ندارند ، با این طرح از یارانه بنزین استفاده می کنند. عدالت تو این طرح است.

      پاسخ ها

      • عماد

        ندونسته حرف نزن این کار موجب بالا رفتن بیشتر قیمت ها میشه

    • طلایه داررررررر

      مگه قراره بنزین لیتری چند بچپونید به مردم بدبخت که خودتون پیشنهاد یارانه 250 تومنی دادین!!؟؟؟؟
      در ضمن اگه این یارانه رو بدید صددرصد بقیه حامل های انرژی رو به اشد تورم میرسونین،
      در ثانی همه به پیشنهاد آقای سید رییسی ایراد گرفتین که از کجا یارانه 250 تومنی میخواد بده ..!!!!
      حالا خودتون از کجا میخواین بدین؟؟؟؟

    • بدون نام

      دقیقا همون استدلال های چرندی که در زمان احمدی نژاد انجام و گرفتاری های ملت بیش از پیش شد، باز هم دروغ، باز هم کلک،

    • باران

      ما مرز نشینا اگه شغلو درآمد مناسب داشته باشیم دیوانه نیستیم ریسک کنیم وقاچاق گازوییل وبنزین کنیم, خانواده ما نه تفریح میبینن نه آب خوردن داریم نه کارخونه داره شهر نه پارک نه هوا نه آینده داریم به چی دلمونو خوش کنیم ؟

    • ایرانی

      در این طرح پیشنهادی افرادی که به هر دلیلی یارانه دریافت نمیکنند پول بنزین را چطوری دریافت میکنند ؟

    • سلطان کجا عیش نهان با رند بازاری کند

      خونتون خراب بشه انشاالله با ااین پیشنهادات احمقانه ای که میدید

    • بدون نام

      راستی مگه احمدی نژادنگفته بودیارانه باید۲۵۰۰۰۰تومان بشه

    • محمد

      ی مشت آدم سرمایه دار بی وجدان دور هم جمع شدن و قاچاق سوخت رو بهانه کردن برای گرون کردن بنزین فکر اون بدبختایی که با ی ماشین قراضه دارن نون زن و بچه شونو درمیارنو نمیکنن با این گرونی لوازم و روغن و لاستیک حتما بنزین هم میخوان بکنن ۴۰۰۰ تومن مردم هم هربلایی میخواد سرشون بیاد به جهنم آقایون دلشون به حال روستایها و اونایی که ماشین ندارن سوخته خوب ادمایی نادون تر و بدبخت تر از این ملت پیدا نکردن دلارو خودشون گرون کردن بعد یکم آوردنش پایین و کلی از این راه کسب درآمد کردن البته از جیب مردم بیچاره خدا ریشه ظلمو بکنه

    • نیما

      یعنی نمیذارن نفس بکشیم فعلا با دستپخت دلاریتون بذارین آثار پسا دلار رو ببینیم..ضمنا تورم بدرد آمار شما میخوره به من دهک پاییینه پایین آمار شما نون نمیشه پس الکی امار ندین

    • مقداد

      روشون نمیشه بگن جمع کنید از ایران برید یا مثلاً بمیرید از این
      بازیها در میارن

    • فرهاد

      موقع تصویب قطع سوبسید چه قولهای دادن ساختن هزاران ندرسه صدها هزار کیلومتر وساختن چندصد کارخانه تورو به خدا کدامیکش عملی شد بجز بد بختی به خاطر گرفتن یارانه حالا بنزیت رو گران می کنند بازم بخاطر قاچاق سوخت اونهم کارت سوخت دیگه جه بهانه دارن بحز دزدی واختلاس بخدا بردیم بسه دیگه مردم خیلی نجیب هستن که هیچی نمیگن

    • بدون نام

      گل بود به سبزه نیز آراسته شده .... بهتر ازین نمیشه تو وضعیت گند اقتصادی مون دارن با گرون کردن بنزین مملکت رو به فنا میدن .... عرضه ندارن جلو قاچاق سوخت رو بگیرن دارن صورت مسئله رو پاک میکنن

    • محسن

      قیمت بنزین با میزان مصرف بنزین برای من هیچ ربطی به هم نداره،یعنی هرچی قیمتش باشه من مجبورم برای کارهای سطح شهرم این بنزین رو بزنم ولازمه و روزانه 2.5 لیتر لازم دارم.و فقط یک نفر از 5 نفر خانوده ام.

    • بدون نام

      هر چی سر این مردم بیاد حقه شه.... آره گرون کنید کار خوبیه... این مردم باید و باید تلف بشن

    • محمد

      عالیه من موافق هستم طرح جالب وموفقی خواهد شد.

    • اصغر

      جان مادرتون به فکر مردم باشید. جلوی قاپاق رو بگیرید. .... جان عزیزانتون به مردم خدمت کنید.

    • بدون نام

      نامردا هرکار میخوان بکنن عرضه ندارن میندازن گردن مردم تا فشار بیاد بهشون .ایندفعه با همه دفعه ها فرق داره اینبار ما مردم بیچارتون میکنیم مث من دیگه زنده یا مرده برام فرقی نداره

    • کاوشگر فضایی

      اقایان مسوول لطفا نظر ندهید ...

    • ن

      پس اونایی که یارانشون حذف شده چی میشن.

    • بدون نام

      مردم رو چی فرض کردین خر خو نان هستین فقط مونده بنزین گرون کنید که اگر نکنید به بنزین ظلم شده چون همه چی تا هزار برابر گرون شده مردم خوب می فهمنن این شما هستین نمی فهمید فکر میکنید مردم هم مثل خودتان هستن ولی بخاطر خون شهدا شون چیزی نمیگن

    • بدون نام

      ما که یارانه نمگیریم چی بازم کلاه دولت بره سر ما که یارانه بهمون ندادن ما دوتا باز نشسته هستیم ولی به ما تعلق نگرفت ولی رییس بانک سراغ دارم با چه گردن کلفتی داره یارانه میگر ه همش دنبال کلاه گذاشتن سر مردم هستید شد یه کاری بکنید مردم فکر کنن ادمند همش دزدی بسه دیگه حقوقامونوزیاد کنید چقدر ظلم میکنید به قشر متوسط له شدیم بخدا

    • بدون نام

      شما که ادعا دارین جلو دانش رو آنطرف مررز گرفتید چطور عرضه ندارید جلو قاچاق سوخت رو بگیرید همه هدف شما گران کردن بنزین هستش نه چیز دیگه اینم گرون کنید الاه برکت الاه

    • بدون نام

      بعد کرایه ها بالا می‌ره . تحت شعاع آن حمل بار و .‌‌‌‌...
      قیمت اجناس ..‌‌..
      یکسال نشد صحبت از گرانی نباشه .
      خوب خارجی مشخص هست سوخت به قیمت آزاد بدید
      جلو قاچاق هم از روی کارت سوخت گرفته می شه.
      گرانی فقط یک بهانه است .

    • امین

      آدم عاقل از یک سوراخ 2 بار گزیده نمیشه !!!
      واسه جلوگیری از قاچاق سوخت , فقط کافیه که کارتهای جایگاه جمع آوری شود تا مردم با کارتهای خودشون بنزین بزنن

    • فرزاد مخصوص

      یارانه عربستان بابت نفت برو ببین چقدر هست بیست برابر کشوره ما یارانه میده بعد مردم میان میگند مرگ بر ال سعود

    • بدون نام

      همون احمدی نژاد که این غلط رو کرد بسه .دیگه دزدی از مردم بسه

    • فضل الله جعفری

      شعور وقتی در مسئولین وجود نداره همینجوری حرف بیخود میاد بیرون

    • بدون نام

      نه یارانه دروغین شما را میخواهیم نه گرانی را خدا لعنت کنه پیشنهاد دهنده و رای دهنده شو

    • بدون نام

      محمود هم همین عرایض داشت نوید زندگی شیرین میداد رجوع به عقل میکردیم میگفت ول معطلین ولی محمود همچنان بر زندگی گل و بلبل و پس انداز ۸۰م و ۱۰۰م میتاخت بعد هم همون شد که عقلمون میگفت یه کیسه برنج از ۱۰ تومن رففففت ۵۰هزار تومن نابود شدیم حالا باز نابودی دیگر چطو شما تو بنزین موندید که طرف خودرو آبسوز اختراع کرد هیییچ حمایت نکردید نه میذارن بنزین بزنیم نه آب بابا اب دریا که تموم نمیشه اخرشم مثه افغانیا باید اواره بشیم این کشور و اون کشور طرف دستگاه تولید برق بدون سوخت اختراع کرده باز حمایت نشد از ایبرهم بی برقی مینالن اصن اوضاعیه با مردم رو راست باشید

    • بدون نام

      تصمیم گیرنده ها یک مشت نفهم وبیسواد؟

    • بدون نام

      خدالعنتتون کنه بااین کارهای بی سر و ته

    • m

      واسه گرون کردن بنزین بهونه قاچاق نیاریدنفهم خودتونیدنه مردم. چطور ادعامیکنیدپشه را روآسمون میگیریداما نمیتونیداز پس دوتا قاچاقچی بنزین بربیایید

    • بدون نام

      طبقه مرفه پراید چهارمیلیونی سی وپنج میلیون میخرند بیست ونه میلیون اضافه میدهند با۲۰%سودسالانه ۵۸۰۰۰۰۰تومان سود به دولت کریمه ومقدسه میدهند پس این طبقه پول یارانه راقبلا دادند فقط دراین میان اجناس میره بالا وطبقه ضعیف آسیب می بینند بجای این کارها بابستن مبادی خروجی جلوی قاچاق سوخت رابگیرند وملت خوب می دانند قاچاقچیان سوخت دست اندرکاران دولت کریمه هستند!!!!!!!!!!!!

    • فضل الله جعفری

      با باک بنزین که نمیشه بنزین قاچاق کرد .قاچاق توسط نفتکش ها و توسط کسانی انجام میشه که مسئولیت دارند

    • بدون نام

      عرضه ندارین یا نمیخواهید جلو قاچاقشو بگیرین مردم چه گناهی کردن به جز تهران و مشهد کجا مترو داره ۸۰درصد شهرها خط اتوبوس ندارن خجالت بکشین

    • سیاوش

      دیگه باید دوچرخه ام رو از توی انبار بیاورم بیرون،مثل خارجی ها رفت و آمد کنم.

    • عادل

      بجای این ارائه پیشنهادات که برخاسته از شکم سیری آقایان میباشد و اصلا ب عواقب اقتصادی . روانی و اجتماعی ش توجهی نشده
      قیمت ارز رو کم کنید ، هم چیز خودبخود ب جای اولش بر میگرده

    • اسی

      اگه سوبسید بنزین قراره بدن باید بر اساس نرخ دلار یا نرخ سالانه بنزین بدن، نه مثل یارانه احمدی نژاد که بعد ده سال فرقی نکرده.

    • Aram

      هر چي سر مون بيارن حقمونه . ما بايد تقاص پس بديم .

    • حسام مقدم

      اعلام کنید هر کس قاچاق سوخت انجام بده سریع اعدام میشه ۲نفرم اعدام کنن دیگه کسی جرات نمیکنه قاچاق سوخت بکنه اینا همه بهانست برا گران کردن

    • Aram

      بياييد منو همه كاره مملكت كنيد در عرض 100 روز ايران رو برميگردونم بالا .

    • سعید

      اینم مثل بازی دلارشونه,ببینم کسری بودجه آوردن که با این طرح هاشون میخوان این کسری رو از جیب مردم بدبخت جبران کنن.من یه پیشنهاد دارم رییس جمهور استعفا بده و کلا شغلی به نام ریاست جمهوری وجودنداشته باشه شک نکنید اینجوری کشور بهتر اداره میشه و جلوی خیلی از هزینه های اضافی گرفته میشه.

    • بدون نام

      آخرش نفهمیدیم دولت پول داره یا نه ؟؟؟ تا دیروز که میگفتن تو پرداخت یارانه ها هم موندن .
      جالبه یارانه بنزین به خانوار پرداخت میشه حتی اگه خودرو نداشته باشن ؟ دیگه چرا اسمشو میذارین یارانه بنزین .اگه ی خانواده دو تا ماشین داشته باشن چی ؟

    • ایرلنی

      بابا میخواین یه سم بریزین تو آب سراسری تا ملت بمیرن راحت بشین دیگه چرا اینطوری دارید ملتو آزار و اذیت میکنید...دلمون خوشه زندگی میکنیم با این همه گرونی و بدبختی

    • بی نام

      بازم توهم زدید دوباره خواب دیدید برا این ملت بدبخت .!کدوم یک از برنامه ها تون برا مردم اجرا شده؟مگه یارانه۴۵ هزار تومنی احمدی نژاد چه مشکلی از مردم دوا کرد جز اینکه بنزین و آب و برق و....... تمام نیازمندی ده برابر شد .یارانه همون ۴۵هزار مونده.............!!!!!!!

    • ه

      یعنی به بهونه قاچاق سوخت چی ها سر مردم اوردید خب جلو قاچاق رو بگیر

    • بدون نام

      برا ما که از ابتدا یارانه ثبت نام نکردیم .و ماشین هم نداریم .با 2200بازنشسته شدم.با اینکار فقط همه چی صد برابر گرونتر میشه.خجالت خوب چیزیه .که اگر آبش کنیم وتو سر تون بریزیم یه قطر ه هم بهتون نمی چسبه.از ما زنده ها اگر خجالت نمی کشید از شهدا خجالت بکشید جواب ما که هیچ جواب انها را در آن دنیا چی میدهید؟نکنه اون دنیا ی خودتون را هم نعوذ باله خریدید؟چزا یک لحظه بفکر آخرت خودتون نیستید؟مال دنیا آنقدر جلوی چشماتون گرفته و کور شدید وجایی را نمی بینید.؟قصدم توهین نیست .دارم نصیحت تون نیکنم.چرا این همه تورم !........!!!!!!!

    • رضا

      با سلام خدمت هر که چنین پیشنهادی داده که بنزین آزاد بشود در عوض یارانه نقدی 250 هزارتومان برای هر نفر بشه ، خداخیر دو دنیا رو بهش بده ما برایش دعا می کنیم .

      پاسخ ها

      • شهروز

        استاد یارانه 250 هزار تومانی برای هر خانوار خواهد بود نه برای هر نفر و در برابر بنزین 4000 هزار تومانی

    • م میر

      دوباره نقشه! همچین وارد شدن تو کلابرداری ازمردم

    • بدون نام

      آقای رئیس..250 هزار تومن برای هر خانواده!! چطور محاسبه کردید؟؟؟ شما و همکاران فکورتان همین پراید را در نظر بگیرید با همان 60 لیتر سهمیه قبلی، اگه بنزین بشه 9000 تومن، هزینه همین سهمیه حداقلی 540 هزار تومن و اگه بنزین 4000 تومن بشه، هزینه بنزین 240 هزار تومن میشه...آن وقت این طرح منطقی و عقلانی را به بقیه حاملهای انرژی هم تسری داده اید آیا شما و هم فکرانتان نگران اقشار آسیب پذیر جامعه هستید یا قصد حذف آنها از جامعه را دارید؟؟؟

    • ایران مظلوم

      یعنی یه مسئول دلسوز تو این کشور نیست؟؟

      ...

    • ویدال

      بخدا دنبال بیچاره کردن مردم این از خدا نترسها
      خدایا ماکه عرضه هیچ حرکتی رو نداریم
      خدایا دیگه تحمل ظلم رو نداریم
      خدایا .....

    • محسن توکلی

      پس کسانی که یارانه نمی گیرن و روزیشون از راه مسافر کشیه چی میشه؟

    • ghodsi

      آقایوووون خدا به ما نفت داده ، اونم میخاین از مردم بیچاره بکنید ، هر جا دنبا اگه بنزین گرونه بجای حمل و نقلشون درجه یک است ، نه مثل ایران ، بعدش آخه اگه بنزین گرون شه که باز همچی گرون میشه ، سومن هرجا بنزین گرونه خوب درامد مردم هم دلاریه اونا که ریال بی ارزش در نمی آرند، تو رو خدا ببین گیره کیا افتادیم ...

    • بدون نام

      خاک بر سر ما که امثال شما را برمسندی نشاندیم که حاصلی جز حماقت و جهل و بی تدبیری چیزی برایمان نداشته اید.

      پاسخ ها

      • عماد

        خودشان هم دارن اعتراف میکن وشرمنده ما هستن اما چه فایده برادر

    • ایرانی

      خسته نباشن آقایون. با این طرحشون فقط قشر کم درآمد ضربه میخوره و گرنه قشر پر درآمد براش فرقی نمیکنه بنزین چقدر بشه. این طرحهاشون فقط کلاه گذاشتن سر ملته

      پاسخ ها

      • رضا

        تورا خدا دست از سر مردم وردارید

    • آقاپور

      برای ما قطع شده ضرر است

    • بدون نام

      آره دولت یارانه ٢۵۰تومنی میده؟!! به همین خیال باشید.دولتی که دست در جیب مردمش میکنه محاله بیاد همچین یارانه ای بده.مملکتو نابود کردید

    • توبه

      چه مسخره دقیقا از اون ور بوم افتادنه بنزین آزاد بشه اونوقت کل این دویست و پنجاه هزار تومنو باید بدن برا پول بنزین در نهایت مثل چرخه این دویست تومنم برمیگرده تو جیب خودشون چه فایده به حال مردم داره اگه درسته بگین درسته اگه نه هم خواهشا منو توجیه کنین از تاریکی فکر در بیام

    • بدون نام

      شما مسولین درست بشو نیستید,مملکتو به ویرانه کشوندید

    • سما

      اگه یارانه رو 250 کنن . نون قیمتش ب 5تا 10 هزارتومن میرسه خیالتون راحت

    • علی

      کجاست وای به حال مردم مرده
      مرده متحرک هستیم

    • قلی

      واقعا اینها کارشناسن؟؟؟؟؟؟
      آخه این چه حرفیه میزنین
      دست از سر این مردم بردارین
      دیگه از این بدبخت تر نکنین ملتو

    • بدون نام

      ۲۵۰ هزارتومان بخوره تو سرتون و تو سر اسباب و بانیش حداقل باید نفری 1 ملیون تومان بدین با این وضع اقتصاد فلاکت بارررر

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ارزش پول را بالا ببرید بنزین قاچاق نمی شود؟ مردم خسته شدند

    • عارف

      باز هم یک پیشنهاد نسنجیده و بدون توجه به اینکه یارانه تعداد زیادی از خانواده ها قطع شده

    • بی نام

      کمتر حق مردم ایرانو بدید سوریه و لبنان و عراق و افغانستان و پاکستان و.... مسئولین بی لیاقت نه یارانه میخایم نه سوخت گرون بشه دولت فقط یک طرفه و فکر منافع خودشه آیاحقوق دادن هاتون هم مثل کشورای دیگه هست؟

    • جواد

      من نمیدونم چه سری بین گرون شدن بنزین وطرح جمع اوری ارازل واوباش هست چون هر موقع طرح رعد میزارن حتما یه خبری هست وباید منتظر بنزین ۵هزار تومانی باشیم

    • هادی خان

      به احمدی نژاد گیر میدادن که یارانه داده. حالا خودشون هم همین رویه رو دنبال میکنن. خدا به دادمون برسه از دست این دولت کذاب.

    • بدون نام

      بنظر میرسد که باز هم دهک های پایین آسیب پذیر هستن

    • بدون نام

      بنظر میرسد که باز هم دهک های پایین آسیب پذیر هستن

    • هادی خان

      اونوقت که احمدی نزاد یارانه میداد یارانه یک ماه معادل 50 دلار میشد. یعنی الان باید 750 هزار تومن بدن . ولی اینها تو همین 45 تومن هم زاییدن

    • بدون نام

      دیگه ته خط زندگی مردمه
      اشتباه رو چندین باره تکرار نکنید،،،،،،،،،

    • بدون نام

      من این اینو قبول دارم خدا کنه ...

    • بدون نام

      من بیمارپیوندکبد هرماه داروگرفتم صدوهشتادتومن الان دوماهه داروبدون هیچ توضیحی ک بدن شده چهارصدوپنجاه تومن بقیه کاراشون هم مثل این مگه میخوان جواب بدن ب ملت؟فعلا ک رگونه فشاریه میاد سرمردم بیچاره

    • بدون نام

      همون یارانه رو که دادید مردم و بعد استارت بدبخت کردن مردم رو زدید بسه ، کس دیگه دزدی و اختلاس میکنه از کشور فرار میکنه باید دق دلی اش رو تو دل مردم بدبخت دربیارن خجالت هم چیز خوبیه

    • بدون نام

      حال نفرمودین چقدر قراره نرخ بخوره ودوباره ملت رو تلکه کنین...

    • بدون نام

      فقط بگم خدا همتون رو لعنت کنه.

    • بدون نام

      ما امادگی هر بلایی که میخواید سرمون بیارید را داریم شما با خیال راحت کاراتون را انجام بدید

    • بدون نام

      خدا لعنتتون کنه

    • شهاب

      نکبت خودشون و طرحشون ببرن همش به نفع دولت طرح میدن ...

    • بدون نام

      هنوز در بدبختی یارانه ۴۵ تومنی گیر کردیم خدایا اینا کی هستند طرح میدن بفرستینشون سرزمین دشمن اونجا طرح بدن

    • بدون نام

      روش دیگه ای برای دراز کردن دست ملت بسوی دولت. کارخانه های تولیدی تعطیل، صنعت ورشکسته و آمار بیکاری سربه فلک. در واقع میخواین بگین همه بشینن تو خونه کسی هم لازم نیست بره سرکار، ما به جاش بهتون یارانه میدیم. پس چرا به احمدی نژاد انقدر فحش میدادین؟

    • بدون نام

      سلام ببخشید خانواده ای هم که ماشین ندارد آن ۲۵۰ هزار و باید بده هزینه حمل و نقل. خیال می کنید هزینه حمل و نقل شأن رایگانه. نه به خدا تورم هزار برابر می شود

    • محمد ناطقی

      عزیزان این مصرف بیش ازحد بنزین روزانه ۹۰میلیون لیتر وکنترل بهینه آن فقط یک راه حل دارد وآن را اول خود این حقیر از دیرباز بکار بستم وبسیار احساس آسودگی میکنم اگر شما نیز بکار بستید خودتان بهرمند میشوید اینجانب با۶۴ سال عمر متولد همین خرابشده تهران که بدست دوستان نادان انجام شد ؛ فقط مدت سه سال خودرو داشتم وفروختم نه اینکه احتیاج نیست ولی بااین حجم افسارگسیخته خودرو که بدون حساب وکتاب تولید شد واین معضل را بوجود آورد چاره ای نیست که تک تک مردم مسلط بر خویشتن توقعات را کم کنند وبا حداقل ها کنار بیایند در غیر اینصورت هزارتا راه حلهای اینچنینی راه به جائی نخواهد برد خوشا همان آرامش زمان درشکه وخلوتی تهران که این کم عقلها وتازه بدوران رسیدهای فعلی که همه چیز را بصورت پول ومادیات میبینند برعکس آنکه دم از آن میزنند خرابترش کردند توقع کمتر زندگی آرامتر حتی اگرتمکن مالی دارید والسلام خدا نگهدارتان

    • فرساش ایرانی

      وای اگه بنزین ازاد کنن همین داستان دلار تکرار میشه و قیمتا سر به فلک میکشن.اونوقت دیگه راه برگشتی نیست.مکر اینکه بجای ۲۵۰ هزار تومن ۲میلیون ۵۰۰ بدن به هر نفر بابت یارانه ماهیانه.غیر از این قشر ضعیف له میشه زیر باره این گرونی.

    • بدون نام

      همون کارت سوخت رو بیارین به مسافر کشا هم سهمیه بدین بهتره من ماهی بیست لیتر مصرف دارم . مردم درست مصرف کنن کم نمیارن لازم نکرده یارانه بدید بیچاره شدیم با این بیسواد های با مدرک تحصیلی و حزبی..

    • حمید رضا مقدم

      دشمن دانا به است نادان دوست خودشان هم نمی دانند چکاری به صلاح است این تازه بدوران رسیده ها اصلا اینکاره نیستند از آن ور ایران خودرو و سایپا بدون حساب وکتاب ودر نظر گرفتن کشش خیابانها وجاده ها همینطوری بی رویه تولید میکنند فقط فکرشان کسب درآمد وپول است به جهنم که تهران شده پارکینگ بزرگ از آنطرف شهرداری صرفا جهت کسب درآمد که چه عرض کنم ... بدون در نظر گرفتن ظرفیت وگنجایش تهران جواز ساخت صادر میکند .....

    • بدون نام

      یک مشت آدم که حتی کوچکترین سواد اقتصادی هم ندارند با این طرحهای مزخرف مملکت و ملت را به نابودی میکشن،طرحهای فکر نشده و من در آوردی،بسه دبگه بابا به روز سیاه نشوندین ملت رو

    • بدون نام

      لعنت به همشون .که دستشون تو جیب مردم.آرامش رو از مملکت بردن....

    • شهروز

      همیشه بهانه قاچاق سوخت رو عنوان میکنید برای خالی کردن جیب مردم بعد که خر شما از پل گذشت بنزین تک نرخی میشه و دوباره مردم رو نابود میکنید خودتون مشکل ندارید و از درد مردم خبر ندارید چند سال میشه 45 تومان دارید میدید؟بنزین و اجناس چند مرتبه گران شد؟آیا به یارانه ریالی اضافه کردید؟خدا درد و رنج تمام ملت رو از شما میگیره.هیچ وقت به فکر مردم نبودید و فقط و فقط به فکر پُر کردن جیبهای خودتون هستید.

    • اکبر

      عالیه.. بعدش هم همون معامله ای رو که با دادن یارانه ها سر ملت کردید تکرار کنید.... قرار بود فلان بشود و بهمان و... خوبه .. ایرانی جماعت آخر حقه بازیه

    • بدون نام

      ابلهانه ترین کار ممکن برای معیشت خانوارها

    • بدون نام

      می خوای جلو قاچاق سوخت رو بگیری عدالت رو در پرداخت حقوق شرکت نفتی ۲۰ میلیونی زیر کولر و نیرو انتظامی ۲میلیونی لب مرز و دور از زن و بچه برقرار کن داداش
      شعور که ندارین مردم رو هم مث خودتون فرض کردین
      سرو از زیر برف بیرون بیار مسئول مفت خور و بیدرد

    • عادل اکبری

      بدبخت شدیم.ارزش پول ملی بیشتر میاد پایین.برید دلار بخرید تا14تومنه

    • بدون نام

      لطفا بسه دیگه.خسته شدیم

    • بدون نام

      کدام قاچاق.کاردرست کنید قاچاق نمیکنند مبادا این یه بهانه باشد

    • بدون نام

      گران کردن بنزین شبیخون جدیدی است..طرح بیشرمانه!!!

    • بدون نام

      لعنت به گرانی و مسببین آن..

    • بدون نام

      دزدی جدیده عارر ره

    • اسلام سندی

      بخدا خانواده های را می شناسم که تنها درآمدشان یارانه هست و در مقابل کسانی در اطراف ما هستند ک با قاچاق سوخت ( سوخت یارانه ای) و بعضی تمام داراییهای خودشان فقط ب خرید ماشین گازوئیل سرمایه گذاری کرده و ماهیانه سوخت این ماشین میگیرند و بدون اینکه ب مردم خدماتی ارائه دهند و آیا ظلم ب اقشار پایین جامعه نیست؟

    • خونجگر

      چرا جلوی قاچ سوخت رانمیگیرید خودتون میزاریدقاچاق بشه که باز این طرحاتونو پیاد کنید به اون خدای که شما می پرستید دلارکارخودهمینهابود حالاهم نوبت بنزین هست مثلا من که چهار بچه دارم از روستا دارند میرندشهردرس میخوند الان زیرکرایشون مندم 7کیلومتر میرن تاتوشهر2000هزارتومن کرایه ازشون هرنفرگرفته میشه یعنی رفت و برگشت هرنفر4000هزارتومن اگه بنزینواین بلاراسرش بیاوریدشمامرفعین بیدرد من وامثال من که کارگر هستیم و الان خرید یک کیلوگوشت برامون شده افسانه بایدچکارکنیم این نظرهاتون برای خودتون وعمهاتون خوبه بیای همین قاچاق سوختن بدین دست من وامثال من ببینم چطورقاچاق میشه شمانمیخواهیدجلوشو بگیرید و این شگردتون هست تامیخواین جیب مردم بدبخت که طاقت هیچ گرانی را دیگه ندارند خالی کنید اینجورطرهاراشرومکنیدوروبوق کرنامیزارید ببین عکسالعمل مردم چیست عزیزبیدرد که به فکرپرکردن جیب خودتون که می افتید به فکرمابدبختها فقرا می افتید طرحاتوون بخورتوسرخودتون وخانوادهاتون دیگه مردم طاقت این طرهاوگرانیهای شماراندارند و تق اس این بدبختیهاوزجرهاراازتون میگیره بهترینها چرانظرهای منونمیزاری

    • احمدرضا

      سلام. بنزین رو به قیمت جهانی برسونید. یارانه رو هم قطع کنید. ولی حقوق ها رو هم جهانی کنید. تا قرار میشه بنزین گرون بشه صدا و سیما از قاچاق سوخت مستند می سازه. هم سویی صدا و سیما و طرح های غیرانسانی دولت واقعا جالبه. ولی وقتی صحبت از نرخ جهانی حامل های انرژی صحبت می کنید از حداقل حقوق کارگرها هم صحبت کنید. ۱۲/۵ در صد به حقوق کارگرها اضافه شد تورم به ۱۵۰ درصد رسیده. چجوری باید پوشش بده آخه. یه مشت مرفه بی درد دارن واسه مردم بدبخت ایران تصمیم می گیرن. این ها رو اون روزهایی که با دعواهای قومی انتخابات رو انجام میدادیم باید میدیدیم. انتخاب ناشایست ها. انتخاب بی دردها. انتخاب ...

    • حمید

      سلام،جان مادرتان این طرح ها رو پیاده نکنید،مردم را بدبخت کردید،خدا لعنت کنه شماها رو با این طرحهاتون

    • محمد

      خیلی خیلی خیلی بده بده بده. ..........دیگه طرحی از این زشت تر در موقعیت نمیشه داد. کاری که دولت احمدی‌نژاد کرد و دولت روحانی بارها معترض این بودن. حالا چطور میخواهد دوباره از یک سوراخ مار مورد گزیدن قرار بگیرد. وای وای وای.

    • رامین

      همین العان نسبت دو سه ماه پیش همه چی چند برابر شده...وای بحاله اینکه بخوان بنزینو گران کنند....فقط خدا بداده این مردم برسه.....

    • رضامرادی پویانی

      ببینید از این بدبخت ترمون میکنید همین الان هم نمیتونیم زندگی کنیم

    • علی پور

      مگر زمان احمدی نژاد که یارانه بنزین برداشته شد و بصورت ماهانه به حساب افراد ریخته شد چیزی عوض شد ؟ 3تا مطلب دارم
      1 شما زمان دکتر احمدی نژاد همین کارو کردید و یارانه بنزین رو برداشتید و ماهانه به حساب همه ریختید این یعنی دیگه یارانه ای نداره بنزین که دوباره بخواید بردارید. مگر اینکه بخواید برای طرحتون یه توجیح من دراوردی داشته باشید . شاید در جواب بگید خب نرخ بنزین چند ساله بالا نرفته و اون مبلغی که باید بالا میرفت الان یارانه بنزین هستش که در جوابتون باید بگم مگر نرخ ماهیانه تو این مدت افزایش یافته
      2 تکرار یک سیاست که قبلا انجام شده و نتیجه ش این شده که الان میبینید به هیچ عنوان منطقی نیست یعنی این اتاق فکر از افکار 8 سال پیش داره استفاده میکنه و اصلا هیچ فکر جدیدی نداره برای این وضعیت که کاملا غلط هستش .
      3 مثل اینکه شما هنوز مردم مارو نشناختید و اصلا تو این کشور زندگی نمیکنید . افزایش قیمت بنزین یعنی بهانه جدید برای افزایش خیلی از قیمتهای بازار که خودتون هم یادتون هست و ایجاد نارضایتی عمومی بیشتر. بجای این طرح های منسوخ شده و امتحان شده پیشنهاد میکنم سیستم توزیع رو کنترل کنید . کارتهای سوخت رو فعال کنید . به افرادی که بیشتر از یک ماشین دارن محدودیت در سهمیه بدید و خیلی از سازو کارهای کنترلی که یک اتاق فکر موظف است ارائه بده . واقعا کیا دارن برای ما تصمیم میگیرن که حتی یک ایده نو هم ندارن برای این اوضاع . بنده تنها تاسف میخورم .
      موفق باشید

    • بدون نام

      آخه یکی نیس بگه کدوم یارانه؟
      ما الان دو ساله که یارانه ما قطع شده نه مرفه هستیم نه پولدار
      بعد میخوای همینم ....

    • بی نام

      چرا بجای حل مساله صورت مساله رو پاک میکنید ؟؟؟؟
      برین جلو قاچاق رو بگیرید نه اینکه قیمت سوختو آزاد کنید !!!!
      حقوق کارمند و کارگر رو هم آزاد میکنید ؟؟؟؟
      همینجوری زیر بار زندگی زاییدیم. سوختو هم گرون کنید همه چی میشه صدبرابر.
      کدوم کارشناس نادانی یه چنین طرح مزخرفی رو میده که سوختو گرون کنیم که قاچاق نشه ؟؟؟؟؟

    • مندل

      طرح بسیار حوبی است زودتر اجرا کنید .60% بنزین در کشور الکی دارد مصرف می شود . آفا وخانم دو قدم راه نمی روند که ما ماشین داریم و نمی توانیم 100متر راه برویم ومی خواهیم پز بدهیم .تن پروری وبی تحرکی باعث مریضی شده وآقا وخانم که به دکتر می روند آقا دکتر میگه برو پیاده روی کن بنزین بکنی لیتر 5 هزار تومان .

      پاسخ ها

      • عماد

        آخه ماشین چه ربطی به پز دادن داره آی کیو اگر این یارانه اجرابشه به ضرر مردم خواهد بود نفهمی و خودخواهی هم اندازه ای داره

      • مندل

        کاربر (عماد) چون شما خبر نداری ماشین های میلیادی از کجا آمده ؟ شما از اقتصاد چبزی می دانید ؟ رقابت بین پولدارها وبچه هایشان وخانواده هاش وخرج های آنچنانی .وووو بنزین باید خریدلیتری 5هزار تومان ودولت یارانه بده .ای کیو خبر از فقرا نداری.

    • بدون نام

      اززمانی که روحانی اومدسرکاریارانه خانواده من قطع شدبعدازاعتراض هزارویک بهونه آوردندودیگه ندادنددرصورتیکه افرادمرفه دارندمیگیرندوعدالتتون منوکشته که فقط آمدیدضعفاراازبین ببریدخواهشاشبهاوارونه نخوابیدکه خواب آشفته ببینیداینطوری ضعفاازبین میرندقاچاق هم کارآقازاده هاهست میتونیدجلوشون رابگیریدافرادزیادی هستندکه بسیارثروتمندندویارانشون قطع نشده اماخانواده های ضعیف راقطع کردید.

    • ناشناس

      آخرش بايد برن تو اين يك وجب (قبر جواب اين همه ظلم به مردم رو بدن مثل اونايى كه رفتن واين هم ظلم كرده بودن خوبه كه مرگى هست اينا هم فقط دنيارو دارن و آخرتشون .......

    • مجید

      این دولت برای مردوم ایران کاری نمیکنه
      این دولت و مسئول ها فقط فقط به فکر بچه‌های خودشون هستن
      ....

    • بی نام

      اولا به جای این بشینید نظر بدید تو شهرهای که قاچاق سوخت هست نظارت دقیق داشته باشید دوما مگه میشه دیگران جور قانون شکنی یه عهده دیگری رو بکشند.

    • بدون نام

      عراق ۲/۵ملیون یارانه میدماهی وعربستان۷ملیون چراایران۲۵۰تومان نمیتونه بده

    • مجاهد

      انگارجیب مشغولین مملکت هنوز خالیه پرنشده .هنوزدنبال دزدی ازمردم هستند

    • علی

      طرح خوبیست.با توجه به بلبشوی اقتصادی جاری.

    • بدون نام

      آقایان خودشون که مشکلات مالی ندارند واین ملتو کردن مثل موش آزمایشگاهی هر چند وقت یکبار بدون هیچ مطالعه ای دست تو جیبشون میکنندو راه حل ارائه میدن و باعث گرانی و تورم چند ده برابری میشن در صورتی که در حال حاضر برنامه ریزان زیر پرداخت ۴۵ هزاریش موندن حالا چگونه می خوان ۲۵۰ هزاریشو پرداخت کنند در صورتی که اینطور برنامه های بی مطالعه ای باعث افزایش بیشتر خط فقر وتورم و گرانی بیشتر می شود

    • رویا ساز

      تو رو خدا این بلا رو سر ملت نیارین

    • بدون نام

      مسولان نامحترم از شما خواهش میکنیم پیشنهاد ندید.مردم به خون شما تشنه ان‌ تشنه ترشون نکنید.با همین پیشنهادات مزخرف با عوام فریبی حمایت از قشر آسیب پذیر پدر همین قشر آسیب پذیرو درآوردید.شما از هر کسی بیشتر موافق با قاچاق هستید این طرح های آبکی شما نه تنها قاچاق رو از بین نمیبره مردم عادی رو بدبخت تر هم میکنه.شماها از گرون کردن اجناس و کالاهای ضروری فقط دارین جیب خودتون رو پرتر میکنید.

    • مهدی

      اینا همش حرفه اخرش کار خودشون میکنن ایرانی رو تو اب بندازن ابشش در میاره

    • بدون نام

      لعنت بر چنین نماینده با این پیشنخاد مزخرفش.لعنت.

    • رضا

      به نظرم بنزینو و گاز و برق رو به قیمت قبل برگردونن یارانه هارو هم بذارن تو جیب خودشون بمونه ما نخواستیم،داشتیم زندگیمونو میکردیما

    • ساسان

      یعنی توانایی کنترل مرزها را برای قاچاق بنزین و گازوئیل ندارند حتما باید گران شود....خب واردات ماشین هم آزاد کنید و حقوق هم به دلار بدین ما حرفی نداریم.

    • بدون نام

      همون پولی میخاید بدید به ما صرف تقویت مرز ها کنید؛نمیخاد بنزین رو گرون کنید که بعدش همه چی بره بالا

    • بهمنی

      واقعا شرم وحیا چیزی خوبی است چقدر ظلم وچقدرستم بنام اسلام بروی این مردوم می خواهین بیارید کاری از دست شماها ساخته نمیشود بگذاریدجوانترها بیایند روح سمارا کم کنند

    • بدون نام

      ایشان شکر زیادی خورده که این پیشنهاد را داده شیر ۴ هزار تومان دلار ۱۵ هزار تومان بیکاری تو این مملکت که روی ثروت خوابیده بیداد میکنه مردم بیکار با ماشین کار میکنند یک ماه سوبسید بدهید بعد دولت بیاد بگه ندارم بدم بار مالی داره بعد قطع بشه شما هم خر مراد را سواربشید کیف کنید شما و امثال شما کمتر بخور بخور و دزدی داشته باشید همه چی درست میشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بزرگترین نقطه ضعف ملتها جهلشان و بزرگترین برگ برنده ظالمین جهل مردم است .

    • هادی

      فردا میان این کار میکنن ب کسی دیگه هم فکر کنین ک ماشین نداره و کرایه ماشین ها بیشتر میشن....بابا اینا فقط ی جنبه اش درنظر میگیرن....خواهشا مسئولین نظر بی فکر ندن....بجای این کار فکری ب حال معیشت مردم بکنند

    • حميد

      أيا حمل کالا انتقال کالای تولیدی که درایران با پراکندی زیادی برخوردار است آنهم بوجود آوردن شهرکه های صنعتی فقط حمل مسافر نیست

    • بدون نام

      اگه به هرنفر۲۵۰هزارتومان بدهندخوبه

    • بدون نام

      من موندم این همه معترض هست فقط حرف میزنن و هیچ ولی وقتی روحانی میره تو ی شهری همه هجوم میبرن ک برن دیدن روحانی و بشینن پای حرف هاش

    • بدون نام

      هر روز بدبختتر از دیروزیم

    • بدون نام

      با افزایش قیمت دلار،کمر مردم را شکستند و خیلی از مردم را از خوردن گوشت،مرغ ،میوه،برنج،و سایر کالا های ضروری و روزمره محروم کردند،با افزایش قیمت بنزین،و افزایش ناچیز یارانه ،مردم را از شرایط فعلی هم بدبختر نکنید.

    • ذاکر

      خودشونن که تورمو دارن میارن تو کشور شما که نمیتونین قیمت اجناسو کنترل کنی اشتباه میکنید میگید بنزینو ببرید بالا این چه بدبختیه به قران میخان همین یه لقمه که مونده روهم از مردم بگیرن بابا دست از سر مردم بردارید

    • ناجی

      یا نفت یاگازیامعادن؛یامالیاتهارا،یکی ازاین سه رابرای یارانه ملت اختصاص دهند ملت هیچ مشکل معیشتی ندارد؛بقیه هم برای دولت وکارکنانش؛

    • ناجی

      یا نفت یاگازیامعادن؛یامالیاتهارا،یکی ازاین سه رابرای یارانه ملت اختصاص دهند ملت هیچ مشکل معیشتی ندارد؛بقیه هم برای دولت وکارکنانش؛

    • مهدی

      طرح خوبی هست اما مجریان دردغگو هستند و اعامادی به دولت نیست

    • بینام

      اگه بنزین قاچاق میشه جلوی قاچاق رو بگیرن ... ملت از اینی که هستن بدبختر میشن
      شما به فکر منفعت خودتون هستین نه مردم

    • ناشناس

      واقعا نمیدونم چه اتاق فکرهایی داریم.تصمیمات آبکی میگیرن پدر مردم رو در بیارن.فکر می کنید اگه یارانه۲۵۰ تومان بشه بازم جنس ها ارزون میشه.نه والا نان همین الان دانه ای ۱۰۰تومان اضافه شده وای به حال اون وقت که بخوان یارانه ۲۵۰ تومان بدن.اون وقت بازم گرانی صرصام آور میشه.

    • بدون نام

      فقط عدم مدیریت علی برکت الله

    • بدون نام

      فقط میگم خدا لعنتتون کنه که همه مارو بدبخت و بیچاره کردید دیگه چیزی نمونده از گشنگی بمیریم وضعیتمون بدتر از گرسنگان آفریقاست.

    • بدون نام

      تاریخ هیچوقت چنین ظلم وستمی رو بر مردمانش ندیده و نخواهد دید

    • ویدال

      هرچی به سرمون بیاد حقمونه
      ازماست که برماست!!!!!

    • بدون نام

      نه یارانه250 تمني و نه گرون کردن سوخت رومی‌خواهیم. ...

    • ناشناس

      این که خیلی خوبه بنزین گرون بشه عوضش یارانه اش رو بصورت نقدی بگیریم اگه رای گیری بشه من به یارانه رای میدم کاری هم به نظرات روشنفکر نماها ندارم چون میبینم به نفع جیبم هست

    • پاکدل احمدی

      دویست پنجاه میدن ب جاش نفری سه میلیون پس باید بدیم

    • بدون نام

      بیایید این یارانه چندرغاز را هم قطع کنید اما اینقدر منت سر خانوارهای یارانه بگیر نگذارید بابا ۴۵هزار مال ۱۲ سال پیش بود که با ۴ ماه یارانه ۱ نفر میشد ۱ ربع سکه طلا بخری اما الان با ۴۰ ماه هم نمیشود بخری بخدا وزن منت یارانه داره دیوونه ام میکند نمیخوام دیگه

    • بدون نام

      من حساب کردم اگر پول ۹۰ میلیون لیتر بنزین وارداتی را به دلار نیما به مردم به همه ۸۰ میلیون نفر پولشو بدیم به هر نفر یک میلیون تومن در هرماه میرسه.
      با این حساب یارانه ۲۵۰هزار تومانی در قبال بنزین آزاد ظلم بزرگی به ملت هست
      که البته از این دولت بعید هم نیست

    • بدون نام

      همین الان باید یارانه مردم نفری حداقل یک میلیون تومان شده بود بقیه اش را بردند در طرح تحول سلامت دارن به پزشکها از ماهی ۱۰۰ میلیون تا ۸۰۰ میلیون حقوق میدن از جیب من و شما

    • ۳۳۹۴

      عالیه .برا ما
      بدبختها خوبه .به ضرر کسیه که ماشین داره ما که روغن نداریم بخوریم برامون عالیه

    • مهربانی

      قاچاق بهانه ای مسخره برای دزدی و منبعی برای دزدی

    • یاحسین

      یارانه ۲۵۰تومانی نمیخوایم مغزتونه بکار بندازیداگر بنزین ازاد بشه کرایه ها چه میشه الان کامیوندران خانه نشین کردید شما بفکر مردم نیستید فقط بفکر جیب خودتون ید بی زحمت برید کنار جوانان بیاین سرکار شما اگر درست کارکردید وکشور عزیز درست چرخاندیید الان وضع مردم وکشور اینطور نبود پس شما گند زدید که مردم وکشورنابودکردید !!!!!؟%

    • mohsen

      خیلی بی انصافیه.بنزین بشه لیتری 2000 تومن بریزی داخل پراید و پژو بی کیفیت.بیاید یا ماشین باکیفیت تولید کنید یا عوارض گمرکی رو پایین بیارید.خیلی ازکشورها ماشین باکیفیت باحداقل گمرکی وارد میکنن ولی بنزین گرون میدن به مردمشون.حداقل اگه بنزین گرون میشه مردم ماشین خوب سوارباشن.

    • بهرام

      دوستان عزیز کل قاچاق سوخت این مملکت رو خود مسولین و آقا زاده ها دارن انجام میدن من خودم شرکت نفتی ام دارم میبینم چه غلطی میکنن .ای طرح ها همش برای پر کردن جیب خودشون هست

    • بدون نام

      اول باید ۴۵ تومن یارانه رو بروز کنید .
      همه چی چند برابر شد یارانه ثابت موند بعدا رو بنزین حرف بزنید از ۱۰۰ تومن شد ۱۰۰۰ تومن همه چی چند برابر شد
      تاوان بی مسولیتی و بی عرضگی در قاچاق سوخت رو ما باید بدیم خب مرزها رو قویتر کنید

    • بدون نام

      بااین کارراه قاچاق بنزین بهتربازمیشه بی عقلا ی کشور

    • حافظی

      خب مشکلات حل شد. بریم بسوی خوشبختی

    • بدون نام

      خدا از شما نگذره جونی مارو نابود کردین ...

    • بدون نام

      نمی خایم ....... به پیر به پیغمبر یارانه بیشتر نمی خایم ..... بیچارمون کردید .... اول بزارید همونهایی رو که پس انداز کریدم بعد 15 سال بشه 70 میلیون تومن رو خرج کنیم

    • علی

      ....با یارانه تون یارانه افرادی که قطع شده چی میشه

    • بدون نام

      وقتی آخره یه فیلم اول پخش میشه دیگه دیدن اون فیلم آخرش برای همه معلومه......

    • کاکایی

      ...بجای این طرحها..با این پولها در مناطق محروم کارخانه وشرکتهای که در شهرستانهای برخوردار هست برچینید...ودر مناطق محروم که نصف مساحت ایران است نصب فرمایید...سیستان بلوچستان..وحواشی...شهرهای غرب کرد نشین صعب العبور...شهرهای اقماری جنوب حاشیه خلیج فارس خودمان..که هیچ چیزی ندارند....ضمنا پولهایکه (هاپولی میشه) وقبل از اختلاس.. بین مردم همان مناطق توزیع کنید..وبه جوانان بیکارشان حقوق بیت المال بپردازید...دیگر هیچ قاچاق وانحراف ووطن فروشی وگرایشی..به جیش النصره. والقاعده.. والزهر ماری نخواهید دید..همه راضی..از عدل قاضی...بله این است طرح کارشناسی...

    • عماد

      کاربر مندل بنزین لیتری بشه 20هزارتومان واسه پولدارها هیچ فرقی نمیکنه این من وشماییم که آسیب میبینیم نسنجیده حرف نزن. جناب اقتصاددان بعدا عواقبشو میبینی

    • بدون نام

      و الان شایعه گرون شدن بنزین و تکذیبش به صورت خیلی صریح توسط روحانی و منتی دیگر بر سر ملت بدبخت برای هیچ و پوچ

    • حاتمی

      ۲۵۰هزارتومن ملت می خواهید نه بنزین کران از سرر مردم دست بداین به زین مردم یکروز آسوده زندگی کنند این همه دروغ ها دیگر بس است

    • امیر دوزخی

      ترسیدی متن دیشب من را نذاشتی مگر دروغ میگم این بی عرضه گری بالاست والله این جنایتی که اینها میکنند با این کارشناسیشان مغول ویزید وتاتار با این مردم نکردند

    • بدون نام

      خخخخ جک سال بخاطر رای دادن ب روحانی نه دکتراحمدی نژاد چجوری روت میشه اسم دکترو بزاری جل اسم این .. ازماست ک برماست هرچی بکشید حقتونه

    • بدون نام

      سلام،هموطنانی که یک یاچندخودرو سبک یاسنگین دارند،بایدتفاوت هایی با اشخاصی که ندارندباشد ،یارانه سوخت بنزین، گازوییل به حساب چه اشخاصی واریز میشود؟ باحقوق معلولین 100تومن که زجرمیکشندوقشرمحروم جامعه.

    • بدون نام

      خدارحم کنه با این گرونی...!

    • اسماعیل بزی

      حالا ک میخوایین بنزین گرون کنین فکری بحال راننده های تاکسی سیستان بکنین ک حتی گاز سی.ان.جی وجود نداره تا بتونن شکم زن وبچشون رو سیر کنن .اونم با چندین سال خشکسالی .

    • بدون نام

      بیخود کرد

    • علی

      اگر متفکرید فکری برای پایین امدن ارز وکار اصلی خود بکنید جلو واردات کلای مصرفی که درداخل ساخت میشود مثل بیلچه وداسو....که اینها را کولیها می ساختند

    • میتی

      اگر به هر نفر بدهند خیلی هم خوبست قرار نیست چون از دولت متنفریم کار خوبش را هم تخطءه کنیم خاله من3تا ماشین دارند خودش و شوهرش و دخترش هرروز سر کار میرند با بنزین 1000 تومانی اونوقت کارگر ساختمان میشناسم با بچه معلول پول نداره خودشو بیمه کارگران ساختمانی کنه میگه 1 ساله گوشت قرمز نخورده بهش مغز گردو دادیم چون مامانم از جنسش خوشش نیومد 10بار ازمون تشکر کرد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج