۷۸۶۳۹۲
۱۶ نظر
۵۰۰۵
۱۶ نظر
۵۰۰۵
پ

توصیه خاتمی به موافقین و مخالفین FATF

خطیب موقت نماز جمعه تهران اعلام‌ کرد: موافقین و مخالفین FATF با این موضوع با عصبانیت برخورد نکنند؛ یک طرف به موافقین بگوید از دم خائن هستند که این نادرست است و طرف دیگر به مخالفین بگوید شما کشور و مشکلات کشور را نمی شناسید، با عصبانیت مشکلات کشور حل نمی شود.

خبرگزاری ایسنا: خطیب موقت نماز جمعه تهران اعلام‌ کرد: موافقین و مخالفین FATF با این موضوع با عصبانیت برخورد نکنند؛ یک طرف به موافقین بگوید از دم خائن هستند که این نادرست است و طرف دیگر به مخالفین بگوید شما کشور و مشکلات کشور را نمی شناسید، با عصبانیت مشکلات کشور حل نمی شود.

آیت الله احمد خاتمی در خطبه های نماز جمعه تهران با اشاره به تصویبFATFدر مجلس بیان کرد: این لایحه تا بخواهد قانون شود دو مرحله دیگر باقی مانده است. مجلس که تصویب می‌کند باید شورای نگهبان نیز آن را تصویب کند. اگر مجلسی ها قانع شدند که شدند اما اگر نشدند به مجمع تشخیص مصلحت می رود، بنابر این این قصه هنوز تمام نشده است.

موافقین و مخالفین با این موضوع با عصبانیت برخورد نکنند. یک طرف به موافقین بگوید از دم خائن هستند که این نادرست است و طرف دیگر به مخالفین بگوید شما کشور و مشکلات کشور را نمی شناسید، با عصبانیت مشکلات کشور حل نمی شود.

وی در ادامه گفت: این لایحه نیز مانند سایر لوایح مسیر قانونی خود را طی می‌کند. از اینکه فضای کشور را طوفانی کنیم کار حل نمی شود. از عزیزانی که سرانجام کار در دست آن‌ها است می خواهم به آیه ۱۱۳ سوره هود توجه بیشتری داشته باشند. سازمان های بین المللی سازمان های قابل اعتماد نیستند. دبیر اجراییFATF به صراحت گفته که هیچ تضمینی برای خروج ایران از لیست سیاه نیست. حالا که تضمینی نیست این طناب دار را به گردن خود بیندازیم و خود را خفه کنیم؟!

وی در ادامه تصریح کرد: چهل سال پیش این ملت دزدهایی را با خفت از در بیرون کرد. دنیای استکبار می خواهد از پنجره قوانین بین المللی دوباره وارد شود، مواظب باشید دزد هایی که ملت با سیلی آن ها را بیرون کرده از پنجره قوانین بین المللی دوباره وارد نشوند.

خاتمی در ادامه با اشاره به حواشی FATFبیان کرد: بعضی ها دست به قلم شدند و می‌گویند نمازجمعه چه کار به این حرف ها دارد.چهل سال است که در اینجا نماز جمعه خوانده می شود و نماز جمعه به مسایل سرنوشت ساز ملت کار دارد. نماز جمعه های ما نماز جمعه های عربستان که دستوری است، نیست. ما وظیفه داریم آنچه را که مصلحت می دانیم در تراز نماز جمعه بیان کنیم. از عزیزانی که اهل قلم نیز هستند انتظار می رود اهل نقد منصفانه و محترمانه نیز باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسن معصوم زاده

      والا موندم میدونن خودشون یانمیدونن و .....

    • بدون نام

      دو کلام حرف حساب یکی زد بلاخره

    • بدون نام

      اکثر مردم نمی دانند این قانون چیست.... از مخالفین و موافقین لطفا خبرنگار تلویزیون بپرسد این قانون چیست؟

      پاسخ ها

      • بی نام

        این قانون یعنی یک دلار خرج بشه باید مشخص بشه بدست اهلش برسه حتی اگر بعنوان دارو یا کمک به کشورهای دیگه بشه میگن دادید به تروریست .چونن ایران تا حالا درست رفتار نکرده قبولش ندارند ودرستم میگن . چقدر پول ایران داد به خارج از مرزها ومردم گرسنه وفقیر شدن نباید بده وقانون اساسی با این قانون fatiمقایرت داره قانون اساسی رو درست کنند.

      • بدون نام

        این قانون یعنی خود تحریمی فکر کن اعضای ناظرش عربستان و اسراییلند یعنی تروریست پرورها بعدم کئوم عاقلی اطلاعات مالیشو میده به دشمنش یعنی تحریمتون میکنیم جلوی دور زدن تحریمارو هم میگیریم نوش جونتون

    • بدون نام

      در هر صورت تعداد قابل توجهي از ملت ما اين ذلت را پذيرفته اند و در مقابل كدخدا سر خم و گردن كج كرده اند كاريش نميشود كرد شايد هم واقعا نميتوانند بفهمند و درك كنند كه اين كار باعث ذلت مردم ايران است

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو از کجا میدانید که باعث ذلت ملت است.اصلا تو چقدر سواد دارید.تو همین جا که اظهار نظر کردی.برای ما توضیح بده که ما هم متوجه شیم.که جنابعالی چگونه واز چه طریقی فهمیدید که باعث ذلت میشود.تا حداقل ما هم از مضرات این طرح اگاه شیم.پس ما منتظر بیانات شما هستیم .

    • ایرج

      سلام
      البته شما شماتوصیه به صبروشکیبایی میفرنایید ولی خودتان ازهمه عصبانی ترید،اشاره دارید به روند قانونگذاری ولی مخالفتتان راهم لیان میفرنایید،اوصیکم ونفسی بتقوی الله ،شمادیگران رابصبر توصیه میفرمایید ولی خودتان صبرنمی فرمایید

    • بدون نام

      چرا همیشه مخالف منافع ملت موضع می‌گیرید

    • رحیم

      سلام‌ و درود بر آیت الله خاتمی عزیز که انصافا منصفانه با ‌ابن بحث برخورد کردند...یاعلی مدد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کجاش منصفانه بود که ما متوجه نشدیم.حتما شما متن دیگری را خوندی.

      • بدون نام

        اگر منصف اینجوره از این ببعد من بی انصاف ترین فرد دنیا میشم . تبارک الله

    • بدون نام

      جناب اقای خاتمی دزد ها رفتند اما اختلاسگران بقدری از بیت المال دزدیده اند که چند صد کتاب میتوان در باره مفسدین کنونی نوشت در صورتی که در باره دزدان قبلی ی برگه کافیه

      پاسخ ها

      • بی نام

        مخالفین میترسن جلوی اختلاس گرفته شه

    • سهیل

      اینجا باید جناح وسلایق شخصی وحزبی کنار گذاشته وبا کارشناسی دقیق وبررسی روی صحنه وپشت پرده منافع بلند مدت نلی در نظر گرفته شود از هر دوطرف در خواست می کنیم به جای فریاد کشیدن وهیا هو کردن همکاری وهم فکری کنید

    • بدون نام

      درود بر آیت الله خاتمی با انصاف مطالب را بیان کردند .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج