۷۸۶۵۴۷
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

سپاه: اقتدار ایران مرهون خون شهدا است

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: گفت: اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون رشادت شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافع حرم است.

خبرگزاری مهر: سردار حسین سلامی جمعه شب در سومین یادواره شهدای مدافع حرم در جزیره کیش گفت: دشمن از مرزهای غربی ایران قصد داشت وارد کشور شود اما جوانان برومند کشورمان دشمنان تکفیری را در خاک سوریه زمینگیر کردند.

وی افزود: رشادت شهدا به کشورمان اقتدار و عزت بخشید و امروز جوانان غیور ایران اسلامی با خودباوری توانستند در عرصه های مختلف علمی ، سیاسی ، اقتصادی و فرهنگی به دستاوردهای مهمی دست یابند.

سردار سلامی به تلاش مجدانه استکبار جهانی برای شکست ایران اشاره کرد و گفت: صرف هفتصد میلیارد دلار معادل ۱۴ سال درآمد نفتی ایران برای مقابله اقتصادی و سیاسی با جمهوری اسلامی ایران نمونه هایی از هزینه های کلانی است که امریکا برای به زانو درآمدن کشورمان اختصاص داده است.

وی گفت: تحقیر رئیس جمهور امریکا در مجمع سازمان ملل متحد و تمسخر حاضران در نشست برای امریکا سخت بود و ترامپ با این اتفاق باید بداند که در جامعه جهانی جایگاهی ندارد.

سردار سلامی از عزت ایران در سال های اخیر هم سخن گفت و به همراهی جامعه بین الملل با جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: تلاش استکبار جهانی برای منزوی کردن ایران بی نتیجه ماند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دستاوردهای نظامی ایران در زمینه ساخت بالگرد ، هواپیمای بدون سرنشین و پهباد هم اشاره کرد و گفت: استکبار جهانی ۴۰ سال است ایران را تحت فشار قرارداده است اما جوانان غیور این سرزمین با ساخت تسلیحات نظامی به یکی از قدرتهای منطقه و جهان تبدیل شده است،تاجائی که در زمینه ساخت موشک های بالتسک سومین کشور جهان هستیم.

خواهر شهید حججی و همسر شهید فرهنگی والا نیز در این مراسم به بیان خاطرات خود از برادر و همسر شهیدشان پرداختند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایرانی

      واقعا شهدای ماافتخارماهستندوجانبازان وازادهارابایدازشان تشکرکردوچه خوب میشداگرصداسیمابیشترخاطرات جانبازان وازادهاراباحضورخوداین عزیزان دفاع مقدسی میگذاشت تاجوانان وحتی مدیران مابداننداین کشورچه جوانهاوازجان گذشته، هایی رافداکرده تابتوانیم ازانقلابمان محافظت کنیم وزبربارظلم نریم این مدیران بایدبرونددیدن جانبازانی که چهل سال هست قطع نخاع هستندوببینندیک هفته میتوانندمثل اون عزیزقطع نخاعی زندگی کنند

    • بدون نام

      کاش همه مثل سپاه باشند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج