۷۸۶۵۹۴
۱۱ نظر
۵۰۰۲
۱۱ نظر
۵۰۰۲
پ

حسینی ناگهان دوباره فیکس شد!

یک وقت‌هایی، اصل ماجرا یا جان کلام همان دیالوگ فیلم «کرید» است وقتی «راکی بالبوآ»ی سالخورده به بوکسور جوان می‌گوید: «تصویر خودت را در آینه می‌بینی؟ این بزرگ‌ترین دشمن توست.

فرهیختگان: یک وقت‌هایی، اصل ماجرا یا جان کلام همان دیالوگ فیلم «کرید» است وقتی «راکی بالبوآ»ی سالخورده به بوکسور جوان می‌گوید: «تصویر خودت را در آینه می‌بینی؟ این بزرگ‌ترین دشمن توست. بزرگ‌ترین عامل ناکامی‌ات. بزرگ‌ترین رقیبت. با این باید بجنگی.» سید‌حسین حسینی در بین رقبا و موانعی که برای پیشرفت دارد، بزرگ‌ترین دشمنش را باید درون آینه بیابد. جایی که یک گلر جوان، احساسی و به‌شدت نیازمند بلوغ قرار دارد که آماده است در اعتماد مربیانش تردید ایجاد کند.

ماجرای اعتراض سیدحسین حسینی بعد از بازی با نفت مسجد‌سلیمان و بعد بازی کردنش مقابل سایپا، یکی از بزرگ‌ترین نمونه‌هایی است که نشان می‌دهد او باید به آینه با دقت بیشتری نگاه کند. او بعد از اعتراضش، بازی کرد و اتفاقا هم نمایش قابل‌قبولی داشت اما نحوه قرار گرفتنش در ترکیب استقلال شکوه و جادوی دستکش‌هایش را کمرنگ کرد.

سخت است باور کنیم حضور او در ترکیب اصلی، به شایستگی‌هایش مربوط است. همه فکر می‌کنند او به این خاطر در ترکیب قرار گرفته که تمدید قراردادش نزدیک است و باشگاه می‌خواهد به میز مذاکره بکشانندش!

سید‌حسین حسینی جوان است و با استعداد. تردیدی نیست که آینده سنگربانی استقلال در دستان اوست نه سید‌مهدی رحمتی پا به سن گذاشته. روزگاری حجازی و رشیدی و عابدزاده و طباطبایی هم این سنگر را تحویل نفر بعدی دادن و رحمتی نیز روزی چنین خواهد کرد.

روزی که دور نیست. با این همه استقلال باید بداند بازیکنی مثل حسینی را برای چند سال در اختیار دارد؟ این نباشد که حسینی به ترکیب برگردد و بعد از مسابقات لیگ مثل نورافکن و ابراهیمی اعلام کند قصد جدایی دارد. اگر حسینی قید بازی کردن در لیگ‌های دور و نزدیک را می‌زند و در استقلال می‌ماند، می‌توان مطمئن بود که این تیم -‌دست‌کم روی کاغذ‌- تا یک دهه آینده مشکل دروازه‌بانی ندارد.

با این همه، قصه اصلی بر سر این است که اگر رقیبی قدرتمند مثل رحمتی در کار نباشد، با این سنگربان ناپخته باید چه کرد که با یک غوره سردش می‌شود و با یک مویز گرمش.

میدان دادن شفر به حسینی کار اشتباهی نیست اما اینکه او بعد از علنی کردن اعتراضش به ترکیب برگشته، نگران‌کننده است. درحالی که هفته‌هاست می‌نویسیم استقلال به حسینی هم میدان دهد و پاسخ می‌شنویم که دلیلی برای نیمکت‌نشینی رحمتی وجود ندارد، دیدن یک‌باره حسین حسینی در ترکیب شگفت‌انگیز بود.

همین دو، سه روز پیش پرویز مظلومی در مصاحبه‌ای تاکید کرد ما خودمان هم از شفر پیرامون حسینی سوال کردیم و او ما را قانع کرد که نیازی به نیمکت‌نشینی رحمتی نیست! خب! چطور می‌شود چند روز بعد از این حرف، رحمتی جایگاه ثابتش را تحویل نفر بعدی می‌دهد؟

شایعه‌ای مطرح شده که هنوز مشخص نیست صحت داشته باشد یا خیر. اینکه رحمتی شب قبل از بازی اعلام کرده مصدوم است و نمی‌تواند بازی کند. این خبر هنوز تایید نشده و اگر هم خبرش اعلام شود باید به مصدومیت رحمتی شک کرد چراکه خبری در مورد مصدومیتش منتشر نشده بود.

حدس می‌زنم که شاید رحمتی بزرگ‌تری کرده و خودش را به مصدومیت زده تا شر را بخواباند و آرامش را به تیمش برگرداند. اگر این است باید به رحمتی آفرین گفت اما چه کنیم که بحث تمدید قرارداد را در این ماجرا پررنگ‌تر می‌دانیم!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • س

      این نشون ميده راه فیکس شدن از اینستا گرام میگزرد. مدیران پر ادعا و پر از نقطه ضعف .

    • بدون نام

      شوفر نشون داده فقط دلال خوبیه در مورد بازیکن هم هر کس شرورتر باشه و اعتراض کنه فیکس میشه

    • sma

      تحلیل ناپخته شما نویسنده محترم لنگی جز به قصد برهم زدن آرامش باشگاه بزرگ استقلال چیزی نیست....
      این را بدان در هر خانواده ای اختلاف هست...و این به صلاحدید بزرگ خانواده قابل حل هست....که شد....
      فقط برام جای سوال هست که اینگونه تحلیلهای تاختنی چرا باید دم به دم حول باشگاه پرافتخار استقلال بچرخه؟؟
      خجالت خوب چیزیه....به کوری بدخواهان استقلال روند رو به رشدش ادامه خواهد داشت.....

    • بدون نام

      ول کن زیاد گندش نکنین مورچه چیه که ؟ کله پاچش چی باشه

    • بدون نام

      به کوری چشم حسودا!

    • سناتور

      ننگ برشما مافیای قلم به دست که از هر فرصتی برای ضربه زدن به تاج کبیر استفاده می کنید.

    • بی نام

      تو خودتو چرا میکشی دوست عزیز لنگی

    • مسعود

      حسینی نشون داد که تنها راه بازی کردن درباشگاه استقلال قهرکردن و تهدید به جدایی از تیمه.!!!

    • مسعود

      حسینی نشون داد که تنها راه بازی کردن درباشگاه استقلال قهرکردن و تهدید به جدایی از تیمه.!!!

    • هی خدا

      شفر باز هم ترسید آقا این مربی به دردمون نمیخوره پارسال از قائدی ترسید امسال از انصاری و حسینی الکی رسانه های لونگی گندش کردن که استقلال زمین بخوره

    • بدون نام

      نویسنده لنگی دنبال چه استی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج