۷۸۶۶۰۰
۴۰ نظر
۵۰۰۵
۴۰ نظر
۵۰۰۵
پ

ابتکار: امیدوارم از دولت احمدی نژاد درس بگیریم

معصومه ابتکار، معاون رئیس‌جمهور گفت: سیاست دولت این است که نقدپذیر باشد و از نقد استقبال کند چون نقد را به نفع خود می‌داند. هر دولتی اگر دور خودش یک هاله‌ای از تقدس و قدرت بکشد و اجازه نقد ندهد، به خودش صدمه و آسیب زده است.

خبرآنلاین: معصومه ابتکار، معاون رئیس‌جمهور گفت: سیاست دولت این است که نقدپذیر باشد و از نقد استقبال کند چون نقد را به نفع خود می‌داند. هر دولتی اگر دور خودش یک هاله‌ای از تقدس و قدرت بکشد و اجازه نقد ندهد، به خودش صدمه و آسیب زده است.

معصومه ابتکار درباره پیگیری رویکرد رئیس جمهور برای نشست با منتقدان حوزه‌های مختلف گفت: نشست هایی در حوزه های زنان و خانواده داریم، حتی جلساتی را با طیف های مختلف منتقد برگزار کردیم. تشکل ها مرتب دعوت می شوند و دیدگاه های خود را بیان می کنند که طبیعتا بخشی از بحث های آنها انتقادی است.

وی افزود: در استان ها با تشکل ها، دانشگاهیان و فعالان حوزه زنان و خانواده نشست داریم. از مهمترین موضوعات مطرح در آن نشست ها، بیان انتقادها، مشکلات، کمبودها و کاستی هاست. خیلی به این رایزنی ها اعتقاد داریم و با قوت این نشست ها را ادامه می دهیم.

عضو کابینه دولت دوازدهم با رد این دیدگاه که دیدارهای اعضای دولت با منتقدان را فرمالیته و با هدف کاهش فشارها توصیف می کند، گفت: آقای رئیس جمهور برای استفاده از این دیدگاه ها در امور اجرایی استقبال می کند بنابراین دعوت کرده و به افراد صاحب نظر فراخوان داده تا بیایند در موضوعات تخصصی نظر دهند بنابراین این جلسات نمایشی نیست.

وی افزود: اعلام این موضوع، اطلاع رسانی و خبری شدن جلسات با صاحب نظران خیلی اهمیت دارد تا مردم واقعا بدانند که این تعامل وجود دارد و دولت برای دریافت دیدگاه های مختلف اهمیت قائل است.

معاون رئیس جمهور تأکید کرد: سیاست دولت این است که نقدپذیر باشد و از نقد استقبال کند چون نقد را به نفع خود می داند. هر دولتی اگر دور خودش یک هاله ای از تقدس و قدرت بکشد و اجازه نقد ندهد، به خودش صدمه و آسیب زده است. هرچه موضوعات شفاف تر باشد و اجازه تعامل به منتقدان بیشتر داده شود طبعا دولت بهتر می تواند موفق عمل کند چون اشکالات و ایرادات خود را می بیند و اصلاح می کند.

وی درباره میزان جدی بودن خطر ظهور احمدی نژاد جدید براساس اظهارات اکبر ترکان که گفته خطر بروز یک رئیس جمهور غیرقابل پیش بینی که مقید به هیچ چیز نیست جدی است، گفت: این خطر همیشه در همه جوامع است، در جامعه آمریکا که اصلا فکر نمی کردند آدمی مثل ترامپ رئیس جمهور شود، دیدیم این اتفاق افتاد و او رئیس جمهور شد.

ابتکار یادآور شد: در جامعه ای که سال هاست نظامات دموکراتیک، نظارت ها، مردمسالاری خیلی جدی است، چنین اتفاقی افتاده است بنابراین برای کشورما غیرمنتظره نیست ولی ما خیلی امیدواریم جریانات و فعالین سیاسی، احزاب و دستگاه های نظارتی مراقب باشند که به کشور آسیب نخورد. البته هوشیاری مردم هم مهم است.

وی افزود: از دوران دولت های نهم و دهم عبرت هایی گرفتیم و تجربیاتی داریم که واقعا بسیار بسیار ارزشمند است. خیلی در آن دوران هزینه دادیم. امیدوارم درس گرفته باشیم و مراقب باشیم که چنین اتفاقاتی نیفتد چون خیلی شرایط کشور در حوزه های اجتماعی، محیط زیست، اقتصاد و مناسبات با دنیا شکننده است.

معاون رئیس جمهور لازمه پیشگیری از این اتفاق را دنبال کردن یک اندیشه منطقی و متعادل و پیشرو برای اداره کشور خواند و تأکید کرد: دولت با قوت کار خودش را پیش می برد و نگاهش در بُعد سیاسی و پیشبرد امور اعتدالی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      یعنی این دولت خوبه ؟همه تون به والله بی کفایت هستید این وضع مملکت است که دولت روحانی به سرش آورده

      پاسخ ها

      • محمد

        حتما از دولت روحانی هم باید درس بزرگتری بگیریم که هیچ وقت به دروغ گوها اعتماد نکنیم

      • علی

        ازهمه به عرضه تر شما هستی خانم ابتکار مردومو فریب دادید

      • @

        این دولت دولت که میکنی! منظورت دولت ملا حسنه ابتکار؟ :) یعنی میخای بگی این دولت از دولت قبلی بهتر بوده عملکردش؟ :) جون پسرت که تو آمریکن هستش ولمون کن غش کردیم از خنده بقرآن.... :) الان یعنی شما و ملا حسن درس گرفتین از دولت قبلی که مملکت رو به این روز نشوندین؟ :) یعنی الان شما و ملا حسنتون با کل جهان مراودات عالی دارین؟ :) تمام تلاشتون رو کردین تمام زورتون رو زدین تا کشور رو وابسته کنین تا کشور رو غرب زده کنین در طول این دو دوره ملا حسن تمام تلاشتون رو کردین که آمریکا رو ناجی معرفی کنین و به مردم القا کنید که اگه ما میخایم همه چیمون خوب بشه باید با آمریکا مذاکره کنیم! ...

      • @

        مردم؟ فقط شما برید و صحبتها و دروغهای این ملا حسن رو زمان نامزدی ببینید و بشنوید! ببینید چقد دروغ گفته به مردم ببینید ! یک کدوم از حرفاش رو عملی نکرده ...

    • خدایا به همه بنده هات وجدان کاری بده

      عجبببب!!!!

      خانوم ابتکار عزیز در دوره اقای روحانی, شما چه گلی به سر این مردم زدین؟؟؟؟!!!!
      اصلا خود شما چیکار برای مردم انجام دادین؟
      اون موقع که تو سازمان محیط زیست بودین, رفتین تمام زمینهای شمال رو مفت و مجانی از چنگ مردم دراوردین. زمینهای اطراف ساحل چمخاله و چاف هم بماند!!!
      هیچوقت یادم نمیره وقتی برا خرید زمین به اطراف شهرمون رفتم. رو هر زمینی که دست میذاشتیم میگفتن مال خانوم ابتکار هست.
      این همه زمین برا چی تون بود؟؟؟!!!!
      این همه حرص و طمع برای چیه؟
      خودتون والله خطرناکتر از هر کسی برای جامعه هستین.
      من طرفدار احمدی نژ اد نیستم.
      ولی از ادمهایی مثل شما ترسم بیشتره.
      تورو خدا بجای اینکه به فکر منافع خودتون باشین, از موقعیت خودتون سوءاستفاده نکنین.
      یکم هم خدا رو درنظر داشته باشین تو کارهاتون.

      پاسخ ها

      • @

        موافقم با نظرت کاربر محترم

    • بدون نام

      چه درسی؟ بفرمایید بگید تا ما هم یاد بگیریم حداقل دوره احمدی نژاد اجناس سالی یکبار گرون میشد نه مثل الان روزی 3بار. دلار1800تومان بود الان 14000هزار تومان هستش. یارانه ده سال پیش 45500بود و یک کیسه برنج 10کیلوی 8هزارتومان بوداما بعد ده سال همون یارانه 45500است و ی کیسه برنج 80هزار تومان. به فکر زندگی مردم باشید.

    • بدون نام

      اتفاقعا دولت احمدی نژاد دولت قوی تر بود لاقل کار بود الان شما دیگه سفارت نیست از دیوارش بالا بری ?

    • رضا

      خجالت هم خوب چیزیه!! بابا شما و دولتتان خیلی پررو تشریف دارید... الان هر کر و کوری هم تشخیص می ده که باید به جان احمدی نژاد و دولتش دعا کرد و شکر گزار...

    • یکتا

      اسم احمدی نژاد رو نیار الحمدالله مردم شماها رو شناختن

    • arvin

      از ژن های خوبت اون ور آب چخبر فقط بلدین جانماز آب بکشین دو روز دیگه ک خودتم میری ور دلشون بعدش به ریش ملت میخندی

    • بدون نام

      خدا شاهده احمدی نژاد هزاران بار از شما شریف تره دیگه حداقل بچه هاش آمریکا نیستن

    • ازبک

      پیره زن ازبک ، ترامپ را دست کم گرفته ای ، درست هم میگویی چون ایشان تا کنون از دیوار خانه کسی نتوانسته بالا برو د و پیر زنی قهار مثل تو .بالا رفته؟

    • بدون نام

      برو بابا تو هم ول معطلی

    • بدون نام

      اگر از دولت خاتمی درس گرفته باشیم از دولت احمدی نژاد هم درس میگیریم.

    • بدون نام

      دولت خود شما بزرگترین و بد ترین درس تاریخ ایران هست. خجالت هم خوب چیزیه. وقاحت هم حدی داره
      بابا روتون رو برم!

    • بدون نام

      به خدا پناه می بر م از پررویی تو ودولتت

    • بدون نام

      باسلام
      خانم ابتکار.بهتر این است. یک دور ۱۸۰درجه بدور دولتهای یازدهم و دوازدهم طواف مینمودند اونوقت متواضعانه میگفتی صد رحمت بدولتهای نهم و دهم.
      نمیخواهم دولت های نهم وخصوصا دهم را بی نقص نشان دهم اما هر دو دولت آقای روحانی تاکنون به اندازه ۶ماه اول ابتدای دولت نهم برای رفاه ملت کار نکرده فقط وعده داده و عمل ننموده
      البته سخنان شما دنباله سناریو دولت یازدهم میباشد که از ابتدای کار بجای اینکه در فکر عملی نمودن وعده های انتخاباتی آقای روحانی باشند نوک پیکان حملات علیه دولتهای یاد شده را کلید زدند که الان در دولت دوازدهم وارد مرحله ای جدید شده.
      ولی یقین داشته باشید که ملت بابصیرت ایران اسلامی در انتخابات آتی ریاست جمهوری ومجلس شورای اسلامی با دقت اصلح متعهد انقلابی ولائی به پاستور بهارستان خواهند فرستاد

    • بدون نام

      ...برای شما که بد نشد.

    • غلامرضا خوشی

      بله خانم باید درس بگیرید اون کجا شما کجا زشته خودتون با بزرگ مردتاریخ ایران احمدی نژاد مقایسه نکنید.

    • بدون نام

      چقدرازخودراضی هستید!! خجالت هم خوبه البته فقط برای شما!! اینقدردوره قبل راشخم زدید،هنوزبه سنگ نرسیدید؟! دوره 8ساله شماهم که روبه اتمامه ،کارهای مثبت شمابیشتربوده که نبوده یا طعنه های شما؟ بعلت سوء مدیریت ولی باتدبیروامید کشوررابه ورطه سقوط رساندید،بازهم به دوره قبل حمله میکنید؟؟؟؟؟

    • احد صالح

      بله از ترس چاله افتاديم تو چاه

    • بدون نام

      ببخشید شما که خیلی از دولت احمد نژاذ بدتر هستید

    • رضا

      نون به نرخ روز خور

    • بدون نام

      شبیه سفره ماهی شده

    • بدون نام

      یاد فیلمی افتادم که شما با نشریه آمریکایی بعد از تسخیر سفارت آمریکا داشتید که به انگلیسی گفتند باید کارکنان سفارت همه اعدام بشنوند یا شاه رو آمریکا به ایران برگردانده شود حالا پسر شما در آمریکا تحصیل می کنه و ملت ایران در تحریم تصمیم امثال شما گرفتار هستند
      عجب عجوبه ای هستید شما

    • بدون نام

      بازم ایشون اظهارنظرفرمودن چرا ازرو نمیری ؟

    • بدون نام

      واقعأ که خیلی بیشرم و پررو تشریف دارین!!!!!

    • بدون نام

      حداقل آقای احمدی نژاد مسکن مهر رو ساخت تا امثال من کارگر بتونم صاحب خونه بشم هر چند قسطی،تو و ارباب عزیزت چه کار مثبتی واسه این مردم کردین به غیر از اینکه قیمت مسکن چند برابر شده که هیچ جوونی تا صد سال دیگه هم نمیتونه ازدواج کنه و خونه بخره؟؟!!!)

    • هادی

      کسی که پسرش امریکاست. هم در محیط زیست متخصص و هم امور زنان. حالا متخصص درس تجربه. تجربه اون هم الان! یک کمی دیر نیست؟

    • javadchian

      می تونی یه نظرسنجی بذاری که مردم محروم از کی خوششون میاد...ولله که احمدی نژاد ،مرد بود!...کار فراوان...مردمی بود...همه خانه دار شدن...
      شما و دولتت چیکار کردید؟! برجام...حالا هم fatf ..و ...

    • بدون نام

      من یه نفر ازتو باید درس بگیرم چطوری از در سفارت رفتی بالا الان بچت امریکاییه ...

    • بدون نام

      دولت احمدی نژاد کای کار ماندگار انجام داده که خیلی وقته نمونش دیده نشده کاری دولت مردان اخیرا انجام بدن و محسوس باشه!احمدی دوست داریم

    • بدون نام

      نمی دانم خانم ابتکار به چه چیز این دولت می نازد.اگر یک نفر عادی این دولت را قبول داشته باشد من هم قبول دارم.

    • بدون نام

      شماها دیگه به سنگ پا قزوین یه سور زدین از پرویی

    • عمار

      از بچه ها ت تو آمریکا
      از. شوهرت تو واردات بنزین چه خبر؟

    • بدون نام

      ما نفهمیدم آیا شما کاریهم برای این مردم می کنید

    • علی ر

      خانم ابتکار جز خرف مفت زدن کاری دیگر بلدید آیا وضعیت فعلی جز بی تدبیری و بی عرضگی هم پالگیتان می باشد

    • بدون نام

      اللهم عجل لولیک الفرج
      راستی به غیر همه این نظرات خانم ابتکار گفتند ماهزینه کردیم میشه سوال کنیم منظورشون چه هزینه ای بوده ایا بااین هزینه ها چوب لای چرخ دولت احمدی نژاد دادند یا یاریش کرده اند حتما گزینه اول صحیح است فردای قیامت باید پاسخگوی این مردم مستضعف باشید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج